Szlak "Tour du Mont Blanc"

Data: 2010-11-26 07:38:02
Autor: Tomek
Szlak "Tour du Mont Blanc"

Użytkownik " Wrozka Anastazja" <wrozkaanastazja@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:icbc2v$th$1inews.gazeta.pl...
Witam, w maju badz czerwcu zamierzam przejsc szlak Tour du Mont Blanc. Mysle, ze
2-3 osoby...

Czy ktos go przeszedl ? Jakies wskazowki ?

Nie wiem jaki masz program. Ja byłem na wycieczce o takiej nazwie z firmy Apter, wycieczki prowadziła pani Piątek.
W tym, co ja uczestniczyłem to mogę powiedzieć, że:
1. ekspozycji zasadniczo nie ma (w odniesieniu do Tatr Wysokich)
2. Deniwelacje przekraczają 1000 metów, więc przydaje się przygotowanie kondycyjne.
3. Na przełęczach mogą być sniegi, potrzebne są kijki i dobre buty
4. Są spore odległości i przydaje się zabranie prowiantu i goretexowej kurtki- ale to jak w Tatrach.
5. Są szlaki jak droga balkonowa południowa gdzie jest trochę drabin, jednak to zdecydowanie łatwiejsze niż np. Kozia Przełęcz.
6. Po aklimatyzacji wjazd na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aiguille_du_Midi
nie przedstawia problemów dla osoby zdrowej, potrzebne są tylko okulary z dużym współczynnikiem poochłaniania światła.
Powodzenia.
T.

Szlak "Tour du Mont Blanc"