[POZ] Szlak niebieski P-ń - Biedrusko

Data: 2009-10-01 23:09:36
Autor: muk
[POZ] Szlak niebieski P-ń - Biedrusko
On 2009-10-01 22:17, Marcin J. wrote:
Coś ostatnio odkryłem to się pochwalę.

Zią, jak to zrobiłeś, że nie słyszałeś o otwarciu zachodniego odcinka Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego? :)

Data: 2009-10-02 09:59:53
Autor: Marcin J.
On 2009-10-01 22:17, Marcin J. wrote:
Coś ostatnio odkryłem to się pochwalę.

Zią, jak to zrobiłeś, że nie słyszałeś o otwarciu zachodniego odcinka Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego? :)

Nie czytałem precla? :)

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-10-02 14:16:28
Autor: muk
On 2009-10-02 09:59, Marcin J. wrote:

Nie czytałem precla? :)

Żadne wytłumaczenie, informacja była też na WTK ;)

Pozdrawiam

Data: 2009-10-02 21:33:16
Autor: Maks
On 2009-10-01 22:17, Marcin J. wrote:
Coś ostatnio odkryłem to się pochwalę.

Zią, jak to zrobiłeś, że nie słyszałeś o otwarciu zachodniego odcinka Nadwarciańskiego Szlaku Rowerowego? :)

Kurcze jak tam byłem ostatnio kilka tygodni temu to jeszcze mostek był w ruinie i nie było szlaku. Faktycznie szlak jest super ale dla tego że jest mało uczęszczany to często tam trenowałem ;)

Pozdrawiam

[POZ] Szlak niebieski P-ń - Biedrusko