Szlaki w Beskidzie Ma³ym

Data: 2010-02-16 20:06:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Witam!
By³ kto¶ z Was po ostatnich opadach ¶niegu w Beskidzie Ma³ym? Jak wygl±daj±
szlaki? S± przetarte albo do soboty "sie przetr±"?

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-02-16 20:18:43
Autor: j.b@op.pl
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Witam!
By³ kto¶ z Was po ostatnich opadach ¶niegu w Beskidzie Ma³ym? Jak wygl±daj±
szlaki? S± przetarte albo do soboty "sie przetr±"?

Jutro idê to dam znaæ co i jak. Mam nadziejê, ¿e damy radê z Kóz przez Hrobacz± do Chatki pod Potrójn±.

Data: 2010-02-16 20:24:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
j.b@op.pl bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
Jutro idê to dam znaæ co i jak. Mam nadziejê, ¿e damy radê z Kóz przez Hrobacz± do Chatki pod Potrójn±.

Przez ¯ar i Kiczerê jak rozumiem? (to jest jedna z opcji, które rozpatrujê,
pod Potrójn± idê w³a¶nie ;-) )

Data: 2010-02-16 23:20:24
Autor: Maciek
Szlaki w Beskidzie Ma³ym

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:13mgx8ve9zxpf.dlgpedaluje.ile.moze...
Witam!
By³ kto¶ z Was po ostatnich opadach ¶niegu w Beskidzie Ma³ym? Jak wygl±daj±
szlaki? S± przetarte albo do soboty "sie przetr±"?

Jest ró¿nie. Tam gdzie "siê chodzi" nawet jak przysypa³o (ok. 20 cm) stare ¶lady - idzie siê do¶æ dobrze. Z Krzeszowa na Leskowiec zaczêli¶my czerwonym (na polach nieciekawie, w lesie lepiej) a potem wybrali¶my drogê dojazdow± do schroniska (pod koniec ³±czy siê z ¿ó³tym), bo ubita. Z Leskowca w stronê £amanej Ska³y w niedzielê by³ stosunkowo du¿y ruch i dosyæ wygodnie wydeptane, za to zej¶cie przez las do Groty Komonieckiego to miejscami ¶nieg do kolan. Od Groty w dó³ wyra¼nie wydeptana ¶cie¿ka. Natomiast szlaki po których nikt nie szed³ przez kilka dni s± trochê przysypane ale wszystko da siê przej¶æ. Powy¿ej kolan tylko miejscami i to ewidentnie poza szlakami.
Poza tym... jest piêknie! Mi³ego wêdrowania!

Maciek

Data: 2010-02-17 00:52:39
Autor: J_K_K
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
U¿ytkownik "Maciek" <elmac1WYTNIJ@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlf5ne$4kq$1news.onet.pl...

By³ kto¶ z Was po ostatnich opadach ¶niegu w Beskidzie Ma³ym? Jak wygl±daj±
szlaki? S± przetarte albo do soboty "sie przetr±"?

Jest ró¿nie.

Ja mo¿e tylko dodam, ¿e dzisiaj (a w zasadzie wczoraj)
poma³u zaczê³a siê odwil¿ i snieg zacz±³ "siadaæ".
Na czwartek zapowiadaj± opady deszczu,
wiêc mo¿e byæ ró¿nie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-17 20:34:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Maciek bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
[...]

Mo¿e wyjdê na naiwnego, ale mam nadziejê, ¿e z Por±bki na ¯ar i dalej przez
Kiczerê, Prze³êcz Kociersk± do Chatki Pod Potrójn± kto¶ laz³ i przejdê w
jakim¶ rozs±dnym czasie.

Data: 2010-02-17 21:07:31
Autor: J_K_K
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:11a736swnzibq$.dlgpedaluje.ile.moze...
 do Chatki Pod Potrójn± kto¶ laz³

Od drugiej strony na 100% :-)
S± ferie ¶l±skie i krêci sie chyba wiêcej ludzi ni¿ latem ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-17 21:12:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
J_K_K bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
S± ferie ¶l±skie i krêci sie chyba wiêcej ludzi ni¿ latem ;-)

Szlag. :-/
Nic no, chatkowy mi odpisa³, ¿e znajdzie siê miejsce dla zlotowiczów i
trzymam go za s³owo. ;-)

Data: 2010-02-18 13:39:41
Autor: j.b@op.pl
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Tak, kto¶ szed³ ;)
Najgorszy odcinek by³ gdzie¶ od Wielkiego Cisownika do Wielkiej Góry. Najmniej udeptane i sporo ¶niegu. Co prawda by³a do¶æ porz±dna odwil¿ i faktycznie zacz±³ siadaæ, ale sz³o siê ¼le. Pó¼niej s± ju¿ ¶lady skutera. Ja siê np. nie zapada³em, a kolega ju¿ tak. Od Prze³êczy Kocierskiej jest dobrze, a od Potrójnej do Chatki twardo. Niestety je¶li chodzi o sam nocleg w Chatce, to..impreza do 2 w nocy, ¶piewy, muzyka...zero wypoczynku. Po 25 km doszli¶my padniêci i ledwo ¿ywi, wiêc tym bardziej tragedia. Z £amanej Ska³y do Koconia te¿ nie specjalnie siê sz³o.

Data: 2010-02-18 17:50:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
j.b@op.pl bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
Niestety je¶li chodzi o sam nocleg w Chatce, to..impreza do 2 w nocy, ¶piewy, muzyka...

Tylko do drugiej? Widocznie trafi³e¶ na s³ab± ekipê. Jak tam by³em w maju
to by³o darcie mordy (nie w moim wykonaniu, oczywi¶cie) do wschodu s³oñca.

Data: 2010-02-18 22:57:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Nie ma czego. Potem siê dobrze spa³o w PKSie. ;-)

Data: 2010-02-18 22:47:12
Autor: J_K_K
Szlaki w Beskidzie Ma³ym

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1ga84nxfq5b5u$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Dok³adnie tak siê ta (?) chatka "reklamuje" na drzewach:

"Na samym szczycie Potrójnej
Noclegi
Zabawy do bia³ego rana"

Jak dla mnie - omijaæ z daleka ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-18 22:57:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Gdyby te darcia mordy odbywa³y siê faktycznie na samym szczycie Potrójnej
(najlepiej tym zwanym "Czarnym Groniem") to chatka by³aby oaz± spokoju.

Data: 2010-02-18 23:07:48
Autor: j.b@op.pl
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Nie to mnie tak jednak tam irytowa³o. Najgorsze by³o, ¿e nie by³o tam ustalonej ¿adnej ciszy nocnej ani czego¶ na czym mo¿na by oprzeæ pro¶bê o spokój. Ostatnim razem spali¶my w GOPRówce na Klimczoku i w porównaniu z Chatk± to bajka by³a.

Data: 2010-02-18 23:49:21
Autor: Smok Eustachy
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Dnia Thu, 18 Feb 2010 23:07:48 +0100, j.b@op.pl napisał(a):
/.../
Nie to mnie tak jednak tam irytowało. Najgorsze było, że nie było tam
ustalonej żadnej ciszy nocnej ani czegoś na czym można by oprzeć prośbę
o spokój. Ostatnim razem spaliśmy w GOPRówce na Klimczoku i w porównaniu
z Chatką to bajka była.

Dziwi mnie pretensja, że jak się jest w Chatce na Potrójnej to jest się w Chatce na Potrójnej

--
Smok Eustachy
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy

Data: 2010-02-19 09:19:18
Autor: j.b@op.pl
Szlaki w Beskidzie Małym
W dniu 2010-02-19 00:49, Smok Eustachy pisze:
[...]

Dziwi Cię, że jak człowiek przejdzie 25 km po śniegu to chce odpocząć ?

Data: 2010-02-23 23:11:41
Autor: Smok Eustachy
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Dnia Fri, 19 Feb 2010 09:19:18 +0100, j.b@op.pl napisał(a):
/.../
Dziwi Cię, że jak człowiek przejdzie 25 km po śniegu to chce odpocząć ?

Jak wybieram się na morze to nie dziwię się, że jestem na morzu, jak wybieram się w halny to nie dziwię się że jestem w halnym, jak wybieram się na Potrójną to nie dziwię się że jestem na potrójnej. Jak chcę odpoczywać to jadę np. na Adamy, tam jest spokojniej. --

Data: 2010-02-18 23:52:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Chatka Pod Potrójn± to jest, niestety, miejsce imprez, a nie spokojnego
odpoczynku. Pozna³em tam go¶ci, którzy je¿d¿± tam tylko, ¿eby piæ. Doj¶cie
do chatki? Jak najszybciej, ¿adnego góroleztwa. :-/

Data: 2010-02-19 00:37:19
Autor: Filip
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
Witam!
On Feb 18, 11:52 pm, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
j...@op.pl bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):

> [...]

odpoczynku. Pozna³em tam go¶ci, którzy je¿d¿± tam tylko, ¿eby piæ. Doj¶cie
do chatki? Jak najszybciej, ¿adnego góroleztwa. :-/
To wszystko potwarz i pod³e insynuacje. Dziwie siê, ¿e obroñcy honoru
studenckich obiektów noclegowych nie zajêli jeszcze oficjalnego
stanowiska. Przecie Regulamin Wewnêtrzny owej chatki w punkcie III/1
mówi jasno:
III. W chatce i na terenie posesji zabrania siê:
1. Spo¿ywania alkoholu.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2010-02-24 16:22:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szlaki w Beskidzie Ma³ym
[...]

Obczai³em sprawê.
Jedne i Prawdziwe Studenckie Schronisko Turystyczne "Chatka Pod Potrójn±" z
chatkowym Lucjanem i psem Chatarem tak siê nie reklamuje. Co, co siê tak
reklamuje to jakie¶ guwno (sic!) jest. Nie wiem gdzie trafi³ J.B.
Problem w tym, ¿e SST Chatka Pod Potrój± te¿ cechuje siê imprezami do rana
(czasami). W ostatni weekend ekipa zebra³a siê jako¶ o 0:30.