Szlakiem Orlich Gniazd

Data: 2009-07-27 03:46:56
Autor: Jacek
Szlakiem Orlich Gniazd
3 dni, 205km  z Częstochowy do Krakowa, kilkanaście odwiedzonych
zamków i ruin.
Sporo ciekawych miejsc. Szlak godny polecenia na luźną wyprawę
weekendową.

Trochę zdjęć:
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20090726PolandSzlakiemOrlichGniazd
I ślad:
http://gpsies.com/viewTracks.do?fileId=hqvhjuukwnjanhfj&fileId=jxdpsrtkdjbxmvsa&fileId=wjzjmfazwxbvbrkb

Pozdrowienia

Data: 2009-07-27 13:55:37
Autor: Kapsel
Szlakiem Orlich Gniazd
Mon, 27 Jul 2009 03:46:56 -0700 (PDT), Jacek napisał(a):

3 dni, 205km  z Częstochowy do Krakowa, kilkanaście odwiedzonych
zamków i ruin.
Sporo ciekawych miejsc. Szlak godny polecenia na luźną wyprawę
weekendową.

Ciężko z piaskiem? Bo mi się też zachciało, a dotąd głównie po Jurze
dreptałem zamiast kręcić i pasków napotkałem dość zniechęcające ilości...
da się przeżyć?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-27 14:19:39
Autor: Wooyek
Szlakiem Orlich Gniazd
Szlakiem Orlich Gniazd

Pieszym, czy rowerowym?

Data: 2009-07-27 05:48:30
Autor: Jacek
Szlakiem Orlich Gniazd
On Jul 27, 2:19 pm, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> Szlakiem Orlich Gniazd

Pieszym, czy rowerowym?

"Mieszanym" - generalnie kombinacja wszystkiego z przewaga
rowerowego.
Mialo na to wplyw pogoda, checi oraz inne czynniki.

Odnosnie warunkow to piachu jest w sumie niewiele na odcinkach
rowerowych.
Raz trafilismy na szlak konny gdzie piachu po kolana.
Oprocz tego pogoda byla taka ze wilgotny piach nie powodowal zapadania
sie
i jazda byla mozliwa.
Generalnie jak na oponki 1,7 to jazda elegancka.

Data: 2009-07-27 12:55:45
Autor: piecia aka dracorp
Szlakiem Orlich Gniazd
Dnia Mon, 27 Jul 2009 05:48:30 -0700, Jacek napisał(a):

[...]

A gdzieś są zebrane wszystkie szlaki w postaci "mapowej" do podglądu? Chodzi o całą jurę. Tak sobie myślę że może się tam wybrać z rowerem jak będę miał urlop. I jak jest z agroturystyką w tamtych rejonach? Bez problemu coś się znajdzie czy brać namiot?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-07-27 15:42:04
Autor: Wooyek
Szlakiem Orlich Gniazd

http://ujeb.pl/jura-mapa/ - polecam.

Data: 2009-07-27 20:11:14
Autor: piecia aka dracorp
Szlakiem Orlich Gniazd
Dnia Mon, 27 Jul 2009 15:42:04 +0200, Wooyek napisał(a):

http://ujeb.pl/jura-mapa/ - polecam.

Ciekawe czy w empiku u mnie na pomorzu coś będzie. Jest gps ale mapa niezastąpiona.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-07-28 04:49:28
Autor: Jacek
Szlakiem Orlich Gniazd
On Jul 27, 2:55 pm, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
> [...]

będę miał urlop. I jak jest z agroturystyką w tamtych rejonach? Bez
problemu coś się znajdzie czy brać namiot?

Z zakwaterowaniem nie ma wiekszego problemu. Pojechalismy na zywiol i
na miejscu sprawdzalismy kwatery.
Jedynie wczesniej spisalismy kilka adresow w 1/3 i 2/3 drogi tak aby
miec opcje zapasowa.

Jacek

Data: 2009-07-28 09:39:25
Autor: Raist
[...]