Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.

Data: 2011-05-14 23:19:58
Autor: Endriu
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
"[...]
II pilot: Tam jest obniżenie Arek
I pilot:  Wiem, zaraz będzie, tam to jest taki...
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 21:04:04
Autor: kawi
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqmrm6$9kl$1usenet.news.interia.pl...
"[...]
II pilot: Tam jest obniżenie Arek
I pilot:  Wiem, zaraz będzie, tam to jest taki...
[...]".

Rosyjskich gazet nie czytasz, taśma zmanipulowana przez Polaków.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-05-15 21:10:28
Autor: Delfino Delphis
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
Endriu wrote:

"[...]
II pilot: Tam jest obniżenie Arek
I pilot:  Wiem, zaraz będzie, tam to jest taki...
[...]".

Szli mimo, że wiedzieli. O czym to świadczy?

Data: 2011-05-15 21:16:42
Autor: Endriu
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
Szli mimo, że wiedzieli. O czym to świadczy?

A wytłumaczysz dlaczego ruscy to zataili ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 22:16:22
Autor: Delfino Delphis
Endriu wrote:

Szli mimo, że wiedzieli. O czym to świadczy?

A wytłumaczysz dlaczego ruscy to zataili ?.

Zataili? Ja pamiętam, że już bardzo dawno temu to czytałem, chyba nawet w raporcie MAK.

Data: 2011-05-15 22:21:11
Autor: Endriu
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
Zataili? Ja pamiętam, że już bardzo dawno temu to czytałem, chyba nawet w
raporcie MAK.

Chyba, to ty sie zerwałeś ale z choinki .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-16 08:37:09
Autor: J.F.
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.
On Sun, 15 May 2011 22:21:11 +0200,  "Endriu"
Zataili? Ja pamiętam, że już bardzo dawno temu to czytałem, chyba nawet w
raporcie MAK.

Chyba, to ty sie zerwałeś ale z choinki .....

A te twoje rewelacje to skad ? J.

Data: 2011-05-16 08:43:13
Autor: Endriu
Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.

Zataili? Ja pamiętam, że już bardzo dawno temu to czytałem, chyba nawet w
raporcie MAK.

Chyba, to ty sie zerwałeś ale z choinki .....

A te twoje rewelacje to skad ?

Szukajcie a znajdziecie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Szli po radio bo nie wiedzieli o jarach ?.