Szlifowanie kasety, warto?

Data: 2009-02-23 14:33:29
Autor: dziki
Szlifowanie kasety, warto?
Użytkownik "hose_morales" <aleschiz@tlen.pl> napisał w wiadomości news:79204e0d-d4e1-4fc0-9dce-b4b17ca6dfbck19g2000yqg.googlegroups.com...

Wymieniłem i łańcuch i tylną przerzutkę( xt, chciałem zobczyć czy
będzie lepiej albo dłużej chodzić). Jak to z nowym łańcuchem przy
starym napędzie bywa skacze. Mocno skacze. Środkowe zębatki są raczej
mocno zużyte,ale reszta nie jest w tragicznym stanie. Łańcuch nie
przeskakuje tylko chyba na najniższej.

to dosyc dziwny objaw, bo z reguly lancuch powinien sie slizgac, po zebatkach ktore byly najczesciej uzywane. Jesli lancuch skacze ci po zebatkach, a nie po jednej to masz zle ustawiona przerzutke.

Czy jest sens szlifować taką kasetę( ile -+ wytrzyma km) czy szkoda
zachodu i brać nową ( chcę ósemkę xt)?

ja na tych fotkach wielkiego zuzycia nie widze, sam szlifowalem bardziej zuzyta kasete. Jesli masz jednak zebatki w korbie w stanie bardzo dobrym to ich szkoda i lepiej kupic nowa kasete.

pozdrawiam,
dziki.

Szlifowanie kasety, warto?