Szlifowanie spinek SRAM

Data: 2011-05-12 14:39:38
Autor: Alfer_z_pracy
Szlifowanie spinek SRAM
BoDro napisał:
zastanawiam się, jak zjechanie tych kilku dziesiątych mm stali ze spinki wpłynie na jej odporność mechaniczną?
Czy ktoś jeździ bez problemów na takiej odchudzonej spince SRAM'a?

Jeździłem (dopóki nie zmieniłem na zestaw niewymagający szlifowania). Bez żadnego problemu, szybciej zajeżdżałem napęd jako taki niż cokolwiek działo się ze spinkami SRAMa.

Pzdr
A.

Data: 2011-05-12 14:50:46
Autor: BoDro
Szlifowanie spinek SRAM
Alfer_z_pracy pisze:

Jeździłem (dopóki nie zmieniłem na zestaw niewymagający szlifowania). Bez żadnego problemu, szybciej zajeżdżałem napęd jako taki niż cokolwiek działo się ze spinkami SRAMa.

To optymistyczne, bo robota nie pójdzie na marne :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Szlifowanie spinek SRAM