Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-21 08:16:14
Autor: maciek
Szlifowanie tarcz
Wiem ze kiedys bylo ale o tarczach krzywych i cienkich.
Moje sa praktycznie nowe ale dzieki trefnym klockom nabyly lekkich
bruzd. Glebokosc moze z pol milimetra ale moto juz nie hamuje tak jak
wczesniej.

Ma ktos pojecie czy da sie to precyzyjnie zeszlifowac/wygladzic jakos
i kto to moze robic?
To sa tarcze pol plywajace.

Dajcie znac jak cos wiecie.

Dzieki

Maciek

Data: 2010-04-21 08:29:57
Autor: maciek
Szlifowanie tarcz
a dodam ze tarcze to z mojej daytony 675 a nie z tej r6 ktora
sprzedaje :)

Data: 2010-04-21 22:45:50
Autor: Mustafa
Szlifowanie tarcz
i kto to moze robic?

w kazdym warsztacie posiadajacym tokarke Ci to zrobia

Data: 2010-04-21 23:07:07
Autor: Kuczu
Szlifowanie tarcz
W dniu 2010-04-21 22:45, Mustafa pisze:

w kazdym warsztacie posiadajacym tokarke Ci to zrobia

Powodzenia

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-21 23:28:50
Autor: Mustafa
Szlifowanie tarcz
Powodzenia

aaaa no tak... byłbym o Tobie zapomniał :)
czyli jeszcze poprawka: ktoś to musi umieć obsługiwać

Data: 2010-04-21 23:37:26
Autor: Kuczu
Szlifowanie tarcz
W dniu 2010-04-21 23:28, Mustafa pisze:
Powodzenia

aaaa no tak... byłbym o Tobie zapomniał :)
czyli jeszcze poprawka: ktoś to musi umieć obsługiwać

No ja umiem a Ty ?

Data: 2010-04-21 23:42:28
Autor: Mustafa
Szlifowanie tarcz
No ja umiem a Ty ?

ja teĹĽ
przybij piÄ…tkÄ™ :)

Data: 2010-04-22 11:19:45
Autor: Hinek
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-22 11:45:41
Autor: Ivam
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-22 06:08:32
Autor: maciek
Szlifowanie tarcz
Dzieki ze juz sie zaczynacie klucic a nikt nie daje sensownej
odpowiedzi.
Napisalem SZLIFOWANIE and nie TOCZENIE bo juz wiem ze na tokarce nie
za bardzo da rade.
Jak ktos ma jakies uzyteczne informacje to bardzo prosze sie podzielic
Pozdro
Maciek

Data: 2010-04-22 16:47:51
Autor: Ivam
Szlifowanie tarcz
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqpn8c$ld9$1@news.onet.pl...
Da sie, od wewnatrz, szczekami lub na kly.

No w sumie... nie pomyslalem o tym. To tak jak z wytoczeniem preta 6'cio katnego. Podobno sie da, ale zakladac sie nie bede:)

Tyle ze ja nie widze sposobu przetoczenia tarczy plywalacej ktora zawsze minimalnie plywa na nitach.

Tutaj tez widze duzy problem.

Mozna ewentualnie dorobic przyrzad do mocowania tarczy tyle ze tu pojawia sie problem kosztow.

Taaa... dla 2 tarcze dorabiac przyrzad - na 100% sie oplaci.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-04-22 23:27:22
Autor: Jasio
Szlifowanie tarcz
Uzytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisal w wiadomosci news:4bd01ac5$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

A tak BTW chcialbym zobaczyc jak w ogole koles montuje motocyklowa tarcze hamulcowa w uchwyt tokarki.

A kolo parowozu w uchwycie tokarki chcesz zobaczyc?
Modelu w drewnie. Skala 1:1

Ja toczylem tylko w drewnie, stad blade pojecie mam, ze tarcza to akurat nie jest _tak_wielkie_ halo, jak niektóre rzeczy, które dawniej w warsztatach robiono.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-23 05:35:20
Autor: Ivam
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-23 07:51:10
Autor: Mustafa
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-22 17:45:17
Autor: marider
Szlifowanie tarcz
maciek pisze:
[...]

A po co rzezbic w gownie? Nie mozesz kupic jakichs uzywanych tarcz w dobrym stanie z 2giej reki? Albo szarpnac sie na tuningowe "wave" np?

Hmm, jedyne co mi przychodzi na mysl to kupic twarde klocuchy jakies sinterowe i czekac az zezra tarcze na rowno, o ile to mozlwie :) Tak se gdybam a i tak mysle ze najprosciej jest wymienic tarcze. Po prostu.

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-04-22 11:27:21
Autor: maciek
Szlifowanie tarcz
On Apr 22, 4:45 pm, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

[...]

NO ja bym z checia wymienil ale wkurwia mnie ze musze placic za nowy
komplet podczas kiedy moje maja przejechane 10kkm czyli nic!
Z tymi twardymi klockami tez myslalem ale wydaje mi sie ze predzej
podda sie klocek niz tarcza i w kolocku powstana bruzdy i tak bedzie
sie nadal wszystko zlobilo.
Jak sie nie da to kupie nowe ale wole uniknac jezeli to mozliwe.
Tak jak mowilem, wiem prawie na pewno ze na tokarce nikt mi tego nie
zrobi bo to plywajace, dlatego pytam czy sa jakies techniki
precyzyjnego szlifowania czy cus w ten desen
pozdr
,maciek

Data: 2010-04-23 01:06:24
Autor: marider
Szlifowanie tarcz
maciek pisze:
[...]

Widzisz, moze trzeba bylo wsadzic lepsze klocki a nie jakies tanie badziewie. Ja sie nie znam spacjalnie na tym i dlatego widze 2 wyjscia - zmiana klockow na super twarde i liczyc na to ze tarcze zeszlifuja o ile te sa proste albo wymiana tarcz na nowe wave'y badz uzywane oryginalne. Tylko trzeba trafic na takie w dobrym stanie proste a nie jakies wyklepane krzywulce ktorych pelno sprzedaja w Pl.

Co prawda kiedys w CZcie bebny mi toczyli zeby wyrownac powierzchnie "za flaszkie" ale to bylo wieki temu i nie mialem tarcz w motocyklu a i czasy byly zupelnie inne :)

Ale co czlowiek, to opinia.

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-04-23 04:22:05
Autor: maciek
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-23 12:01:00
Autor: AZ
Szlifowanie tarcz

Data: 2010-04-23 18:29:20
Autor: marider
Szlifowanie tarcz
maciek pisze:
On Apr 23, 12:06 am, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

Widzisz, moze trzeba bylo wsadzic lepsze klocki a nie jakies tanie
badziewie.

Klocki mam EBC HH jakies tam kurde sintered i wogole racing jak chuj
tyle ze jakies felerne sie trafily. Wczesniej nie mialem z nimi
problemu.

Jakie super twarde klocki masz na mysli?
Nie spowoduja 'brakow' w hamowaniu?

maciek

No jesli miales EBC HH to rzeczywiscie az dziwne ze porylo tarcze w rowki, chyba ze ganiales po jakims piachu i wlazlo cos twardego miedzy klocek a tarcze. Ja bym wymienil tarcze i pozbyl sie klopotu. Kombinuj.

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki