Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy

Data: 2010-05-03 16:48:59
Autor: boukun
Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy
Co to dzisiaj za święto? Co tu świętować, szamcianą konstytucję, wartą podtarcia dupy...

http://wiadomosci.onet.pl/2164414%2C11%2C1%2C1%2Citem.html
<cytat>
  Osoba z wyrokiem nie może zostać kandydatem na prezydenta
  Kandydatem na prezydenta nie może zostać osoba skazana prawomocnym
  wyrokiem sądu, ścigana z oskarżenia publicznego za winę umyślną. O
  weryfikację tych informacji PKW poprosi Krajowy Rejestr Karny, po
  złożeniu przez komitety list ze 100 tys. podpisów poparcia.
  Zgodnie z art. 127 ust. 3 konstytucji na prezydenta może być wybrany
  obywatel polski, który najpóźniej w dniu wyborów kończy 35 lat i
  korzysta z pełni praw wyborczych do Sejmu, czyli biernego i czynnego
  prawa wyborczego.
  Jednocześnie ustawa zasadnicza w art. 99 ust. 3 stanowi, że "wybraną
  do Sejmu lub do Senatu nie może być osoba skazana prawomocnym wyrokiem
  na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z
  oskarżenia publicznego".
</cytat>

Zakaz kandydowania do Sejmu i Senatu (Lex Lepper) nie jest zakazem
kandydowania na urząd prezydenta.
Nie ma żadnych podstaw, konstytucja jasno odwołuje się do organów sejmu i
senatu, a nie mówi w tym kontekście nic o urzędzie prezydenta... To nie jest
nadinterpretacja, tylko łamanie konstytucji! A ponadto, co to za konstytucja, która ogranicza prawa obywatelskie?

Banda szubrawców...
wszystko było ukartowane i wyroki polityczne celowo serwowane, by wykluczyć z
życia publicznego Polaków...

Zresztą, co jest warta konstytucja, której łamania przepisów nie może zaskarżyć obywatel wprost... Dlatego też, tę szmacianą konstytucję zaskarżyłem ostatnio także do Strasburga i jeszcze nie wiem, jak się Strasburg w tej sprawie zachowa.

boukun

Data: 2010-05-03 08:28:14
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 16:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Pewnie Strasburg(er) przyjdzie i każe nam ją skreślić.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 17:33:09
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:37d4be8b-deb7-4dc8-84b9-cf6b052795a7q32g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Orzeczenia Trybunału Praw Człowieka stoją ponad konstytucją RP i pod nie należy stosować prawo, bądź nowelizować...

boukun

Data: 2010-05-03 09:01:41
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 17:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:37d4be8b-deb7-4dc8-84b9-cf6b052795a7q32g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Orzeczenia Trybunału Praw Człowieka stoją ponad konstytucją RP i pod nie należy

Emmmm, a które prawa człowieka są tu łamane? Jeżeli  już to jest ich
za dużo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 18:17:00
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:a1f07566-6fe3-4f4f-addd-aaef46f9d034o11g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

stosować prawo, bądź nowelizować...

Emmmm, a które prawa człowieka są tu łamane? Jeżeli  już to jest ich

-- -- -- -- -- -- -
A choćby w tym przypadku www.zus-okrada-ludzi.za.pl Patrz zakładka wyrok Trybunału Konstytucyjnego i mój komentarz na stronie głównej...

boukun

Data: 2010-05-03 09:51:35
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 18:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A choćby w tym przypadkuwww.zus-okrada-ludzi.za.plPatrz zakładka wyrok
Trybunału Konstytucyjnego i mój komentarz na stronie głównej...

A co konkretnie ma to do tematu kandydatów na Prezydenta?
Człowieku - jeśli się nudzisz, to rób kapcie na drutach.

Data: 2010-05-03 18:58:26
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:6588a109-9a02-457f-ae90-35369b93d414h9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
A do tego tematu to sobie sam dopowiedz. Jak się ma łamiący prawa człowieka ugruntowany w konstytucji zakaz kandydowania osobomk skazanym do sejmu i sentau, do wyborów prezydenckich?

Ogólnie papier do dupy...

boukun

Data: 2010-05-03 10:36:18
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 18:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:6588a109-9a02-457f-ae90-35369b93d414h9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

ugruntowany w konstytucji zakaz kandydowania osobomk skazanym do sejmu i sentau,

Właśnie nijak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 08:29:05
Autor: J-23
[...]

Aha, Twoim zdaniem nalezy kandydatow na prezydenta RP, wybierac
sposrod osob skazanych prawomocnym wyrokiem Sadow Rzeczypospolitej.
Polecam zlodziei, gwalcicieli, mordercow...

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 17:37:49
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9b882b9c-e883-4780-b413-03c88709a76eb7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Dlaczego moim zdaniem i dlaczego tylko spośród osób skazanych? Podstawowe Prawa Człowieka nikomu nie odbierają praw obywatelskich, to od wyborców jedynie należy oczekiwać, kogo oni sobie wybiorą na swoich przedstawicieli w organach ustawodawczych i władzy poszczególnych szczebli...

Polecać możesz kogo chcesz....

Czy sądzisz, że sądy rzeczypospolitej wydają sprawiedliwe wyroki? Bo ja jestem pewien,  że w przypadku pana Leppera i innych sticte polityczne...

boukun

Data: 2010-05-03 08:44:29
Autor: J-23
On 3 Maj, 17:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9b882b9c-e883-4780-b413-03c88709a76eb7g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

Czy sądzisz, że sądy rzeczypospolitej wydają sprawiedliwe wyroki? Bo ja jestem
pewien,  że w przypadku pana Leppera i innych sticte polityczne...

Sprawe stawiasz na glowie. Jesli sady RP sa niesprawiedliwe w swoich
orzeczeniach, to nalezy naprawic sadawnictwo, nie "grzebac w
konstytucji. Orzeczenie w sprawie p. Leppera jest mi najzupelniej
obojetne, bo cala samobrona "smierdzi gnojowka na kilometr".

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 18:06:42
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:de97f686-fdf4-45c6-85b5-2b1cda842a3224g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

konstytucji. Orzeczenie w sprawie p. Leppera jest mi najzupelniej
obojetne, bo cala samobrona "smierdzi gnojowka na kilometr".

Ad sądownictwa, to ryba psuje się od głowy...
Często spośród sędziów sądów krajowych, wybiera się sędziów Trybunału... A kto grzebie w konstytucji? szmaciany (jak to p. Bubel nazwał, pejsaty) paplament..
Ja to samo mogę powiedzieć o wszystkich innych partiach, które tak kręcą w swoim bezprawiu, żeby nikt z niezaleznych Polaków do sejmu się nie dostał i nie ukrócił im procederu...

Ale meritum wątku dotyczyło łamania i tak spierdolonego "prawa" i bezprawnej próbie rozszerzenia norm konstytucji, poprzez usiłowanie pozbawienia prawa do kandydowania na urząd prezydenta, osobób skazanych prawomocnymi wyrokami za przestępstwa  umyslne (polityczne) ścigane z oskarżenia publicznego (przez reżim i policję polityczną Kaczyńskich CBA), bez żadnej podstawy prawnej...

boukun

Data: 2010-05-03 10:34:46
Autor: J-23
On 3 Maj, 18:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:de97f686-fdf4-45c6-85b5-2b1cda842a3224g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

i policję polityczną Kaczyńskich CBA), bez żadnej podstawy prawnej...

No tak, bo taka kradziez, albo gwalt, to sa przestepstwa nieumyslne???

ścigane z oskarżenia publicznego (przez reżim i policję polityczną Kaczyńskich CBA), bez żadnej podstawy prawnej...

Podaj moze jakis przyklad takiego sciganego co to nie moze kandydowac
na urzad prezydenta RP.

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 19:58:18
Autor: boukun
Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał
przestępstwa  umyslne (polityczne)

No tak, bo taka kradziez, albo gwalt, to sa przestepstwa nieumyslne???
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kolego, długo musiłbym tu pisać, jak wmawiano mi, że musiałem to czy tamto wiedzieć, w przypisywanych mi zarzutach politycznych...
Te bezprawie wcześniej czy później obróci się przeciwko reżimowi je ustanawiającemu.
-- -- -- -- -- -- --

[...]

Całe zdanie brzmiało... osób skazanych... za przestępstwa... ścigane...

A przykład takiego politycznego prześladowania i manipulacji konstytucją masz w rozpoczętym wątku. http://wiadomosci.onet.pl/2164414%2C11%2C1%2C1%2Citem.html

boukun

Data: 2010-05-03 22:56:48
Autor: J-23
On 3 Maj, 19:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

A przykład takiego politycznego prześladowania i manipulacji konstytucją masz w

Ten link niczego nie dowodzi, miales podac przyklad personalny, czyli
imie i nazwisko czlowieka, ktoremu wyrok nie pozwala na kandydowanie.
Nie maja nic do rzeczy Twoje przezycia, bo nie jestes kandydatem na
prezydenta, i pewnie nigdy nie bedziesz, z uwagi na brak zaplecza
politycznego, i mglisty program polegajacy na walce z Zydami. Kiedes
napisalem ze mozesz robic szpagat na linie i mostek w tyl...

Data: 2010-05-03 18:15:18
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrmqo7$ips$1mx1.internetia.pl...

Czy sądzisz, że sądy rzeczypospolitej wydają sprawiedliwe wyroki? Bo ja jestem pewien,  że w przypadku pana Leppera i innych sticte polityczne...

"Pana Leppera"?  Mówisz moze o tym buraku?

azot

Data: 2010-05-03 18:21:32
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrmsqk$v9g$1news.task.gda.pl...

[...]

Człowiek, który powinien miec takie same prawa obywatelskie, jak każdy inny Polak...

boukun

Data: 2010-05-03 10:36:56
Autor: J-23
On 3 Maj, 18:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "azot" <afr...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hrmsqk$v9g$1news.task.gda.pl...

> [...]

> azot

Człowiek, który powinien miec takie same prawa obywatelskie, jak każdy inny

to i ma, Sad RP skazal go, jak kazdego innego przestepce pospolitego

J-23 itede...

Data: 2010-05-03 20:01:53
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2fb01674-f14a-44f1-95f2-84ed8c6bc410b18g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Polak...

boukun

to i ma, Sad RP skazal go, jak kazdego innego przestepce pospolitego

Pierdolenie... Skazywać mogą ile się da na zamówienie polityczne psychopatów Kaczyńskich...
Przyszła kara z nieba na jednego, przyjdzie i na drugiego...

boukun

Data: 2010-05-03 20:08:56
Autor: boukun
cuchnie rzydkiem ze swidnicy

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrn36n$7nq$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

lysy rzydek ze swidnicy, dawidek syn moska
http://yfrog.com/13boukunj

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z
biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-03 22:58:46
Autor: J-23
On 3 Maj, 20:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:2fb01674-f14a-44f1-95f2-84ed8c6bc410b18g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Kaczyńskich...
Przyszła kara z nieba na jednego, przyjdzie i na drugiego...

Sugerujesz ze wszyscy skazani w RP, to sa wyroki na zamowienie
polityczne? Kazdy z nas umrze. Jeden wczesniej, inny pozniej. W sensie
ogolnym zadna roznica.

Data: 2010-05-03 18:29:08
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrmta5$sbd$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ogólnie zgadzam się z tobą.  W przeciwnym wypadku wystarczy, mając władzę, "załatwic" komus wyrok. Wyklucza sie go  w ten sposób z życia publicznego.
 Ala proszę Cię. Nie tytułuj "panem" tego buraka! I w jego przypadku wyroku nie uważam za polittyczny.

azot

Data: 2010-05-03 18:33:21
Autor: boukun

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrmtki$3ci$1news.task.gda.pl...

[...]

Co ty możesz na ten temat wiedzieć, skoro uzasadnienie wyroku jest utajnione? Naród sam na siebie stale bata kręci i sam sobie ogranicza prawa obywatelskie.

Dzisiaj ten "burak", jutro tamten zostanie "burakiem", wystarczy, że jeden klakier rzadowy zaklaska, a naród podejmie klaskanie...

boukun

Data: 2010-05-03 19:29:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 17:37, boukun pisze:

Czy sądzisz, że sądy rzeczypospolitej wydają sprawiedliwe wyroki? Bo ja jestem pewien,  że w przypadku pana Leppera i innych sticte polityczne...

boukun

Jest to ewidentne łamanie praw człowieka.  Klika na potrzebę chwili skazała p. Leppera i jemu podobnych na dożywocie.. pozbawiła go podstawowych praw do końca życia.

Data: 2010-05-04 08:39:59
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrn16e$kaa$2news.onet.pl...
[...]

Chyba chodzi o dożywotnią glupotę?

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:14:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 08:39, cirrus pisze:

Jest to ewidentne łamanie praw człowieka.  Klika na potrzebę chwili
skazała p. Leppera i jemu podobnych na dożywocie.. pozbawiła go
podstawowych praw do końca życia.

Chyba chodzi o dożywotnią glupotę?

O prawa dostępne wolnym ludziom.

Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy