Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy

Data: 2010-05-03 08:28:14
Autor: Leszczur
Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy
On 3 Maj, 16:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Zresztą, co jest warta konstytucja, której łamania przepisów nie może zaskarżyć
obywatel wprost... Dlatego też, tę szmacianą konstytucję zaskarżyłem ostatnio
także do Strasburga i jeszcze nie wiem, jak się Strasburg w tej sprawie zachowa.

Pewnie Strasburg(er) przyjdzie i każe nam ją skreślić.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 17:33:09
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:37d4be8b-deb7-4dc8-84b9-cf6b052795a7q32g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Orzeczenia Trybunału Praw Człowieka stoją ponad konstytucją RP i pod nie należy stosować prawo, bądź nowelizować...

boukun

Data: 2010-05-03 09:01:41
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 17:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:37d4be8b-deb7-4dc8-84b9-cf6b052795a7q32g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Orzeczenia Trybunału Praw Człowieka stoją ponad konstytucją RP i pod nie należy

Emmmm, a które prawa człowieka są tu łamane? Jeżeli  już to jest ich
za dużo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 18:17:00
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:a1f07566-6fe3-4f4f-addd-aaef46f9d034o11g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

stosować prawo, bądź nowelizować...

Emmmm, a które prawa człowieka są tu łamane? Jeżeli  już to jest ich

-- -- -- -- -- -- -
A choćby w tym przypadku www.zus-okrada-ludzi.za.pl Patrz zakładka wyrok Trybunału Konstytucyjnego i mój komentarz na stronie głównej...

boukun

Data: 2010-05-03 09:51:35
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 18:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A choćby w tym przypadkuwww.zus-okrada-ludzi.za.plPatrz zakładka wyrok
Trybunału Konstytucyjnego i mój komentarz na stronie głównej...

A co konkretnie ma to do tematu kandydatów na Prezydenta?
Człowieku - jeśli się nudzisz, to rób kapcie na drutach.

Data: 2010-05-03 18:58:26
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:6588a109-9a02-457f-ae90-35369b93d414h9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
A do tego tematu to sobie sam dopowiedz. Jak się ma łamiący prawa człowieka ugruntowany w konstytucji zakaz kandydowania osobomk skazanym do sejmu i sentau, do wyborów prezydenckich?

Ogólnie papier do dupy...

boukun

Data: 2010-05-03 10:36:18
Autor: Leszczur
On 3 Maj, 18:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:6588a109-9a02-457f-ae90-35369b93d414h9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

ugruntowany w konstytucji zakaz kandydowania osobomk skazanym do sejmu i sentau,

Właśnie nijak.

Pozdro

L'e-szczur

Szmaciana konstytucja polska do podtarcia dupy