Szmaciany kraj Polska

Data: 2014-12-12 20:34:38
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
W jakim nam kurwa podym kraju przyszo y...
W niemieckiej telewizji, w gwnych wiadomociach pierwszej publicznej tv ARD od dwch dni infrmuj o ujawnieniu raportu CIA, dotyczcego torturowania w bestialski sposb winiw i podaj, e m. in. Polska naleaa do krajw ktre zgodziy si na ulokowanie takich tajnych wizie CIA na swoim terenie...
Tfu, naleymy do jednych z najbardziej bestialskich krajw na wiecie, e nawet Niemcy si na nasz kraj wzdrygaj...
Ale kurwa si dorobilimy wadzy, skurwysynw oprawcw, take wasnego narodu...

Data: 2014-12-12 13:30:23
Autor: Marek
Szmaciany kraj Polska

Tfu, naleymy do jednych z najbardziej bestialskich krajw na wiecie, e nawet Niemcy si na nasz kraj wzdrygaj...

Wiesz Bekon, Niemcy sie wzdrygaja, kiedy im to pasuje.
Sam wiesz, kiedy mogli sie bardziej wzdrygac.

Ja pracuje w Niemczech i jakos tych wzdrygajacych nie zauwazam.

Data: 2014-12-12 23:02:35
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5fff6daa-9931-49f4-974d-6bf7e271ab74googlegroups.com...

[...]

A widziae dzisiaj w wiadomociach, jak jeden znany adwokat przeciwko cudzoziemcom agitowa?

Data: 2014-12-12 14:15:27
Autor: Marek
Szmaciany kraj Polska
W dniu pitek, 12 grudnia 2014 23:02:37 UTC+1 uytkownik El Comandante napisa:

> [...]

A widziae dzisiaj w wiadomociach, jak jeden znany adwokat przeciwko cudzoziemcom agitowa?

Wiesz , Bekon,ja juz widzialem wielu znanych adwokatow, ktorzy przeciwko cudzoziemcom agitowali...

Data: 2014-12-12 14:43:26
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/12/2014 1:34 PM, El Comandante pisze:

W jakim nam kurwa podłym kraju przyszło żyć...

Gierek, Gierek!!! Komuno wróć :)

Pięć will Edwarda Gierka

W lutym 1982 roku odbył się tajny proces byłego sekretarza KC PZPR, Edwarda Gierka - ustalił „Super Express”.

Sąd odebrał mu i jego żonie dwie wille w Katowicach jako majątek pochodzący z przestępstwa.

Gazeta odnalazła sensacyjne dokumenty o pięciu willach Gierków, wybudowanych za państwowe pieniądze.

Archiwum Mieczysława Moczara (prezesa Najwyższej Izby Kontroli w latach 1971-1983) jeszcze kilka lat temu ukryte było w kancelarii tajnej NIK, później przeniesiono je do piwnicy. Choć na dokumentach nie ma klauzul „tajne” czy „poufne”, do pożółkłych papierów nikt nie miał wglądu od 25 lat. „Super Express” był pierwszy. Teczki partyjnych towarzyszy, gromadzone przez Moczara, który na wszystkich chciał mieć haki, to rewelacja nie tylko dla historyków, twierdzi gazeta. W zestawieniu z dokumentami NIK pryska mit propagowany przez biografa Gierka Janusza Rolickiego o uczciwym I sekretarzu KC PZPR, który otworzył Polskę na świat i nic z tego nie miał.

Inspektorzy NIK wszystkie przekręty finansowe wyliczyli co do złotówki. Np. „łączne straty jednostek gospodarki uspołecznionej” przy budowie domu Gierków w Ustroniu-Zawodziu wyniosły 1 milion 793 tys. 634 zł. Budowę zlecił w październiku 1971 r. Adam Gierek. Droższym interesem dla państwowych firm była budowa dwóch bliźniaczych willi w Katowicach - NIK wylicza „szkody w wysokości co najmniej 21 milionów 363 tys. 574 zł”. Jerzy Gierek, młodszy syn Edwarda, miał jeszcze willę w Stańcówce k. Zwardonia. Starszy syn Edwarda, Adam, dostał przydział na 225-metrowy dom przy ul. Drozdów w Katowicach.

http://nowosci.com.pl/9175,Piec-will-Edwarda-Gierka.html

Data: 2014-12-12 22:29:00
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6fk1h$o4h$1speranza.aioe.org...
[...]

He, he, he, nie zakrzyczysz kundel tego dzisiejszego kurestwa, nie zakrzyczysz. Kto jak kto, ale Gierkowi zabrał willę zbrodniarz Jaruzelski, który sam zagarnął willę Przedpełskim

http://3obieg.pl/ikara-5-o-willi-zagrabionej-rodzinie-przedpelskich-przez-wojciecha-jaruzelskiego

a potem zagarnęli całą Polskę, a ostatnio ograbiają emerytów z domów na rzecz wymuszonej z braku zapewnienia ludziom egzystencji hipoteki...

Data: 2014-12-12 15:44:21
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/12/2014 3:29 PM, El Comandante pisze:
[...]

He, he, he, to ty tłumoku po zawodowce wyobrażasz sobie, że jesteś czerwony El Comandante i w internecie zakrzyczysz komunistyczne kurestwo.

> Kto jak kto, ale Gierkowi zabrał willę zbrodniarz
Jaruzelski, który sam zagarnął willę Przedpełskim

Bez znaczenia, kto komu, wszyscy jesteście z tego samego czerwonego miotu.

W latach 70. ubiegłego wieku ośrodek rządowy w Konewce pod Spałą był szczytem luksusu. Tu Edward Gierek wypoczywał z żoną Stanisławą. Wrażenie robiły: kryty basen ze sztuczną falą, kino i sala gimnastyczna.

Obiekt, zwany "Gierkówką", był ogrodzony i pilnie strzeżony. Zbudowano go w głuszy na 115-hektarowym terenie leśnym. Dziś jest ruiną okradaną przez złomiarzy. Nikt się do niego nie przyznaje, nikt nie pilnuje. Tylko turystów, którzy tu zbłądzą, wprawia w osłupienie, zaś miejscowi milkną, gdy o niego pytamy. – Nie chcemy się na ten temat wypowiadać, choć przez wiele lat tam pracowaliśmy. Dlaczego? Bo to śmierdząca sprawa. Po co nam kłopoty? – tak kończą się próby rozmowy. Po długich staraniach pracownicy zgadzają się na spotkanie z nami. Jednak zastrzegają sobie anonimowość. Drogą w leśną głuszę Zanim ich wysłuchamy, jedziemy na miejsce. Naszym przewodnikiem jest pan Sławek, jeden z okolicznych mieszkańców, który wizyty I sekretarza Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w Konewce pamięta z dzieciństwa. – Widziałem kolumny rządowych aut i żołnierzy, którzy pilnowali "Gierkówki". Podobno było ich siedemdziesięciu. Za tartakiem musimy skręcić w las. O tu! – przerywa wspomnienia i po chwili znów do nich wraca. – Gierka ludzie lubili, bo nie traktował ich z wyższością. Pracownicy opowiadali mi, że jak przyjechał, to do kucharek mówił, żeby się nie przejmowały jego obecnością i nie spieszyły się z obiadem, bo on ze Stasią pójdzie sobie na grzyby. Gierek nie miał wygórowanych życzeń. Lubił skromne dania, np. kapuśniak i kartofle ze słoniną. Ale przyjeżdżali i tacy oficjele, którzy personel od razu stawiali na baczność. Dojeżdżamy do opuszczonej strażnicy. Mijamy bramę. Z prawej strony jakieś pawilony i garaże. Jest też odkryty basen. Droga skręca lekko w lewo. – Tu była świniarnia. Ośrodek był doskonale zaopatrzony w żywność, właściwie samowystarczalny. Słyszałem, że były tu podziemne zbiorniki na paliwo, potężne szamba i wiele budynków technicznych. Goście mieli też do dyspozycji staw położony nieco dalej. O! jesteśmy na miejscu - nasz przewodnik wysiada na polance, gdzie wznosi się stylowy piętrowy budynek. Ściany lśnią bielą, ale w oknach powybijane szyby, widać ubytki w dachówce, brakuje też wielu stalowych elementów konstrukcji. Studzienki śmierci i tajne drzwi Pan Sławek podchodzi do studzienek wokół budynku. – Złomiarze pokradli pokrywy i co jakiś czas wpadają tu zwierzęta. Giną w męczarniach. Gdyby człowiek dostał się do środka też by chyba nie dał rady się wydostać – twierdzi. Wchodzimy do willi od strony rozległego tarasu. Po lewej stronie zdewastowana niecka basenu. To tu było urządzenie do wytwarzania sztucznych fal. Idziemy korytarzem wzdłuż pokojów gościnnych. Podobno w tym, gdzie spał Gierek, wisiał obraz Kossaka z Muzeum Narodowego. Teraz z wyposażenia nie zostało prawie nic. Przy każdym pokoju jest łazienka i toaleta. Muszle, umywalki i krany zostały już rozkradzione. Schodzimy do piwnicy. Znajduje się w niej sala kinowa, obok gimnastyczna. Przy wejściu do nich, jeśli wierzyć opowieściom, były kiedyś jeszcze jedne drzwi. Podobno, gdy w sierpniu 1981 roku Polskie Linie Lotnicze Lot przejęły obiekt od Urzędu Rady Ministrów, zjawiła się tu specjalna ekipa. Zamaskowała drzwi prowadzące do schronów i zniknęła. Pukamy w ścianę. We wskazanym miejscu dźwięk jest inny niż obok. Tak jakby za murem była jakaś przestrzeń. Miejscowi twierdzą, że podziemnym korytarzem można przejść do pobliskiej jednostki wojskowej... Wracamy przez hall. Wszystko wygląda jak po wybuchu bomby. Wyprute boazerie, poniszczone kafelki, dachówka ułożona w stosach i przygotowana do wywiezienia... Wyjeżdżając zatrzymujemy się przy budynkach gospodarczych. Walają się w nich sterty dokumentów. Należą do PLL LOT, ostatniego gospodarza obiektu. Dziwne rzeczy tu się działy – Na początku lat 80. urządzono w "Gierkówce" ośrodek wypoczynkowy. W 1984 roku została zawarta dzierżawa pomiędzy LOT-em, a Okręgowym Zarządem Lasów Państwowych w Łodzi. Dotyczyła działki o powierzchni 8 hektarów. Były tu wczasy, szkolenia i imprezy. I to jakie! Nikt się nie wtrącał, a ludzie się bawili, że ho, ho... – mówi jedna z byłych pracownic. – Na początku XXI wieku zrobiono tu kapitalny remont. Kupiono drogi sprzęt, m.in. kanapę za 6 tys. zł i zaczęło się dziać coś dziwnego. Ośrodek świecił pustkami. Tak jakby nikt się nim nie interesował. Jego upadek zaczął się w 2003 roku, gdy LOT nie dogadał się z Lasami Państwowymi w sprawie dalszej dzierżawy. Wtedy postanowiono przekazać obiekt Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Nadal nic tu się nie działo. Byli co prawda jacyś ochroniarze, ale szybko okazało się, że nie bardzo jest już czego pilnować...

Data: 2014-12-12 23:00:56
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6fnjo$2rq$1speranza.aioe.org...
> [...]

Jaruzelski, który sam zagarnął willę Przedpełskim

Bez znaczenia, kto komu, wszyscy jesteście z tego samego czerwonego miotu.

A najbardziej czerwony jesteś ty śmieciu, obrońco Brystygierowej pomiotu...

Masz, żryj ten luksus twojego ojca chrzestnego, założyciele tego kurewskiego, antyludzkiego systemu...
http://www.pudelek.pl/artykul/63718/skad_te_miliony_jaruzelskich_czyli_jak_komunisci_zdobyli_wille/

To są twoi rodzice, twojego umiłowanego kapitalistycznego systemu...

Data: 2014-12-12 16:11:09
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/12/2014 4:00 PM, El Comandante pisze:
> [...]

miotu.

A najbardziej czerwony jesteś ty śmieciu, obrońco Brystygierowej pomiotu...

Coś musiało cię zaboleć czerwony żydziaku, synu Lenina i obrońco Putina? :)

Masz, żryj ten luksus twojego ojca chrzestnego

Ja, ja, ja pancerfust

Data: 2014-12-13 00:07:15
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6fp60$82p$1speranza.aioe.org...
> [...]

Coś musiało cię zaboleć czerwony żydziaku, synu Lenina i obrońco Putina? :)

Właśnie cię zlałem PO twej czerwonej mordzie żydziaku...

https://www.youtube.com/watch?v=rBzAruCzqF0&list=UUtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w

Data: 2014-12-12 17:12:51
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/12/2014 5:07 PM, El Comandante pisze:

Właśnie cię zlałem PO twej czerwonej mordzie żydziaku...

Zlać to ty się możesz żydziaku w spodnie, patrząc w lustro na swoją czerwoną mordę :)

Data: 2014-12-13 09:51:00
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6fspq$knd$1speranza.aioe.org...
W dniu 12/12/2014 5:07 PM, El Comandante pisze:

Właśnie cię zlałem PO twej czerwonej mordzie żydziaku...

Zlać to ty się możesz żydziaku w spodnie, patrząc w lustro na swoją czerwoną mordę :)

I masz znów w tego czerwonego ryja żydziaku

https://www.youtube.com/watch?v=rBzAruCzqF0&list=UUtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w

Data: 2014-12-13 03:01:52
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 2:51 AM, El Comandante pisze:
[...]

Intelektualnie ograniczony prymityw po zawodówce wirtualnie macha rączkami :)

Data: 2014-12-13 10:34:03
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6gv9h$plb$1speranza.aioe.org...
[...]

Zabolało? Intelektualnie ograniczony prymitywie, he, he, he... Oj, musiało zaboleć...

Data: 2014-12-13 03:37:19
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 3:34 AM, El Comandante pisze:
[...]

Zabolało?

A co zabolało tłumoku? Twoja głupota prymitywie po zawodówce?

Data: 2014-12-13 10:38:18
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska

"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6h1bv$u5v$1speranza.aioe.org...
[...]

A co zabolało, bezmózgu genetyczny?

Data: 2014-12-13 03:40:32
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 3:38 AM, El Comandante pisze:

A co zabolało, bezmózgu genetyczny?

Pomachaj jeszcze rączkami to się dowiesz prymitywie po zawodówce?

Data: 2014-12-13 10:47:19
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6h1i1$u5v$5speranza.aioe.org...
W dniu 12/13/2014 3:38 AM, El Comandante pisze:

A co zabolało, bezmózgu genetyczny?

Pomachaj jeszcze rączkami to się dowiesz prymitywie po zawodówce?

Postukaj sobie paluszkami, bezmózgu genetyczny...

Data: 2014-12-13 03:49:17
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 3:47 AM, El Comandante pisze:
[...]

Zmęczyłeś się machaniem czy zlałeś w spodnie, prymitywie po zawodówce?

Data: 2014-12-13 11:42:55
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
[...]

Tja ... Postukaj sobie paluszkami, bezmózgu genetyczny...

Data: 2014-12-12 22:35:35
Autor: matusm
Szmaciany kraj Polska

Uytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa w wiadomoci news:m6fg0b$dsm$1speranza.aioe.org...
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
 matusm

Data: 2014-12-12 23:46:32
Autor: Budzik
Szmaciany kraj Polska
[...]

Doszedes do tego momentu, w ktorym masz wrazenie, ze ludzie suchaj ci tylko wtedy jak wypowiedz okrasisz seri siarczystych epitetw?
Rozczaruj cie - nawet wtedy brzmisz oszoomem.

Data: 2014-12-13 09:52:47
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4025FDD16F6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A jak brzmi kraj, na ktrego terenie torturuje si w okropny sposb winiw? Nie wstyd ci?

Data: 2014-12-13 03:06:58
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 2:52 AM, El Comandante pisze:

A jak brzmi kraj,

Brzmi tak jak hymn ZSRR, tumoku :)

Data: 2014-12-13 10:35:05
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6gvj3$qe4$1speranza.aioe.org...
W dniu 12/13/2014 2:52 AM, El Comandante pisze:

A jak brzmi kraj,

Brzmi tak jak hymn ZSRR, tumoku :)

....czyli, jak szmaciany kraj, ze szmacianymi kndlami, tfu!

Data: 2014-12-13 03:38:25
Autor: Kasper
Szmaciany kraj Polska
W dniu 12/13/2014 3:35 AM, El Comandante pisze:
[...]

Ja, ja, ja, pancerfaust :)

Data: 2014-12-13 12:47:09
Autor: Budzik
Szmaciany kraj Polska
[...]

Brzmi sabo.
Ale dla Ciebie to przeciez nie ma znaczenia - postanowies widziec wszystko czarno biao i akurat wyszlo ci ze Polska to czarne.

Data: 2014-12-13 13:54:36
Autor: Wiesiaczek
Szmaciany kraj Polska
W dniu 13.12.2014 o 13:47, Budzik pisze:
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

W jakim nam kurwa podłym kraju przyszło żyć...
W niemieckiej telewizji, w głównych wiadomościach pierwszej
publicznej tv ARD od dwóch dni infrmują o ujawnieniu raportu CIA,
dotyczącego torturowania w bestialski sposób więźniów i podają, że
m. in. Polska należała do krajów które zgodziły się na ulokowanie
takich tajnych więzień CIA na swoim terenie...
Tfu, należymy do jednych z najbardziej bestialskich krajów na
świecie, że nawet Niemcy się na nasz kraj wzdrygają...
Ależ kurwa się dorobiliśmy władzy, skurwysynów oprawców, także
własnego narodu...

Doszedłes do tego momentu, w ktorym masz wrazenie, ze ludzie słuchają
cię tylko wtedy jak wypowiedz okrasisz serią siarczystych epitetów?
Rozczaruję cie - nawet wtedy brzmisz oszołomem.

A jak brzmi kraj, na którego terenie torturuje się w okropny sposób
więźniów? Nie wstyd ci?

Brzmi słabo.
Ale dla Ciebie to przeciez nie ma znaczenia - postanowiłes widziec wszystko
czarno biało i akurat wyszlo ci ze Polska to czarne.

Teraz powinieneś podać jakieś jasne aspekty tego kraju.
Może podaj no... może chociaż tylko ze trzy plusy z bycia Polakiem?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-12-13 13:59:53
Autor: Budzik
Szmaciany kraj Polska
Uytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Brzmi sabo.
Ale dla Ciebie to przeciez nie ma znaczenia - postanowies widziec
wszystko czarno biao i akurat wyszlo ci ze Polska to czarne.

Teraz powiniene poda jakie jasne aspekty tego kraju.
Moe podaj no... moe chocia tylko ze trzy plusy z bycia Polakiem?

Mam ci udowodni, e w Polsce nie wszystko jest az tak ze jak pisze boukun?
Przeciez pokazywalem, ze podstawy jego narzekania to przewaznie kamstwa, jak np. te twierdzenia ze 90% ludzi zarabia 1200...

Data: 2014-12-13 04:47:26
Autor: stevep
Szmaciany kraj Polska
W dniu .12.2014 o 20:34 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]