Szmaciany kraj Polska

Data: 2014-12-12 13:30:23
Autor: Marek
Szmaciany kraj Polska

Tfu, należymy do jednych z najbardziej bestialskich krajów na świecie, że nawet Niemcy się na nasz kraj wzdrygają...

Wiesz Bekon, Niemcy sie wzdrygaja, kiedy im to pasuje.
Sam wiesz, kiedy mogli sie bardziej wzdrygac.

Ja pracuje w Niemczech i jakos tych wzdrygajacych nie zauwazam.

Data: 2014-12-12 23:02:35
Autor: El Comandante
Szmaciany kraj Polska
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5fff6daa-9931-49f4-974d-6bf7e271ab74googlegroups.com...

[...]

A widziałeś dzisiaj w wiadomościach, jak jeden znany adwokat przeciwko cudzoziemcom agitował?

Data: 2014-12-12 14:15:27
Autor: Marek
Szmaciany kraj Polska
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 23:02:37 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:

> [...]

A widziałeś dzisiaj w wiadomościach, jak jeden znany adwokat przeciwko cudzoziemcom agitował?

Wiesz , Bekon,ja juz widzialem wielu znanych adwokatow, ktorzy przeciwko cudzoziemcom agitowali...

Szmaciany kraj Polska