Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw

Data: 2012-07-03 19:08:12
Autor: Przemysław W
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
W duchu chrześcijańskiego miłosierdzia "Nasz Dziennik" opisuje ugandyjski projekt wprowadzenia surowych kar za zbrodnię homoseksualizmu

W "Naszym Dzienniku" Afryka pojawia się zwykle jako teren działania dzielnych polskich misjonarzy - puste, biedne i dzikie miejsce, w którym głodujące dzieci znajdują opiekę w ramionach Kościoła. "Uganda chroni się przed homoseksualizmem" - ucieszyła się nieoczekiwanie katolicka gazeta 28 czerwca. Pretekstem okazała się cytowana przez "Huffington Post" depesza Reutersa o tym, jak ugandyjski minister etyki i praworządności - na takie piękne stanowisko w Polsce nie zabrakłoby chętnych - nakazał zamknięcie 38 organizacji pozarządowych za "promowanie homoseksualizmu" i "rekrutowanie dzieci", chyba też do homoseksualizmu, bo to nie jest jasne. W ramach, jak to ujmuje "Nasz Dziennik", "ochrony przed gejami" do parlamentu trafił też projekt wprowadzenia dożywotniego więzienia dla gejów recydywistów. Zdaje się, że katolicka gazeta zagalopowała się nieco, pisząc o karze śmierci. Według Reutersa była ona w pierwszej wersji projektu, który potem został wielkodusznie złagodzony.

Warto wiedzieć, jak w praktyce wygląda to, z czego "Nasz Dziennik" tak się cieszy.

W ponad 30 krajach Afryki homoseksualizm jest zakazany przez państwo, a geje i lesbijki muszą kryć się ze swoją seksualnością. Np. w listopadzie 2011 r. Robert Mugabe, dyktator Zimbabwe, ogłosił, że uważa gejów za "gorszych od świń i psów" i oświadczył, że byłoby "satanistyczne" gdyby premier brytyjski David Cameron uzależnił wypłacenie pomocy dla Zimbabwe od złagodzenia stanowiska wobec gejów. Kolekcją równie kwiecistych cytatów innych afrykańskich polityków - z których wielu, jak Mugabe albo prezydent Ugandy Yoweri Museveni, ma ręce unurzane we krwi - można byłoby zapełnić "Gazetę".

Towarzyszy temu narastająca przemoc wobec gejów i lesbijek, na którą jest polityczne i społeczne przyzwolenie. W lutym 2011 r. przyjechałem do Ugandy zbierać materiały do swojej nowej reporterskiej książki o Afryce ("Dziękujemy za palenie" ukaże się w lipcu). Chciałem przy okazji napisać do "Gazety" historię Davida Kato, znanego miejscowego aktywisty na rzecz praw gejów. Kato był bardzo znany. W październiku 2010 r. lokalny tabloid wydrukował jego zdjęcie na pierwszej stronie wraz z portretami innych ugandyjskich gejów - pod nagłówkiem: "Powiesić ich". Spóźniłem się dosłownie o parę dni - pod koniec stycznia Kato został zatłuczony na śmierć przed drzwiami swojego domu w Kampali. Policja znalazła sprawcę morderstwa i zapewniała, że nie było ono związane z działalnością Kato - ale warto potraktować to wyznanie sceptycznie, bo policja ma w tym kraju ścigać gejów, a nie ich chronić.

We wrześniu 2011 r. pojechałem do RPA, skąd napisałem reportaż o "naprawczych gwałtach" - epidemii gwałtów, nierzadko zbiorowych, popełnianych na lesbijkach w przekonaniu, że dzięki temu staną się heteroseksualne. Te gwałty często kończą się morderstwami. Byłem w domu 24-letniej Noxolo Nogwazy, która została wielokrotnie zgwałcona i zatłuczona przydrożnym kamieniem za to, że była lesbijką - i której morderców do dziś nie znaleziono.

Agresja nie bierze się tylko z homofobicznych wypowiedzi polityków i uchwalanych przez nich praw - w RPA np. małżeństwa jednopłciowe są legalne. Ma swoje podłoże w konserwatyzmie wielu afrykańskich społeczności, w których nigdy wcześniej nikt nie przyznawał się, że jest gejem czy lesbijką. Jak słyszałem od wielu moich rozmówców, homoseksualizm był w Afryce zawsze, ale dopiero dziś zaczyna się o nim mówić publicznie. Stąd niechęć, strach - i przemoc. Brzmi znajomo?

Kiedy "Nasz Dziennik" pisze - w pozornie informacyjnym tekście - o tym, jak społeczeństwa afrykańskie "chronią się" przed gejami, to trzeba wiedzieć, że w praktyce właśnie tak ta ochrona wygląda. Składa się na nią przemoc państwa i brutalne homofobiczne morderstwa.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,12049779,_Nasz_Dziennik__z_Uganda_przeciw_gejom.html#ixzz1za1S84Cy

Jakim śmieciem trzeba być by będąc księdzem potępiać homoseksualizm. Tfu!

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-03 22:50:36
Autor: Chiron
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsv8u1$373$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyborcza sra Ci prosto do głowy, a Ty się cieszysz i udajesz postępowca. Jedna sprawa- potępienie homoseksualizmu przez KRK, które jest oczywiste jeśli choć trochę zna się Biblię. Kolejna rzecz- karanie za homoseksualizm, z którego "Nasz Dziennik" się nie cieszy. Nie czytałeś tego artykułu- a piszesz brednie. Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, której należy się przeciwstawiać i która powinna być penalizowana.
A teraz napisz, który kraj Afryki w ciągu ostatnich lat zanotował znaczny spadek liczby zachorowań na AIDS i jakimi metodami to osiągnął. Podpowiem, że promują abstynencję seksualną (nie zmuszają, promują), nie pozwalają na promocję homoseksualizmu i "darmowego" rozdawnictwa kondomów

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 21:03:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 22:50:36 +0200, Chiron napisał(a):

[...]
kondomĂłw --

Są trzy rodzaje prawdy - prawda, pół prawda i gówno prawda.

Data: 2012-07-03 23:11:18
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jsvmmn$5af$1dont-email.me...
[...]

I lewda. To coś, co głoszą lewacy

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 21:18:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 23:11:18 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

rozdawnictwa kondomĂłw --

Są trzy rodzaje prawdy - prawda, pół prawda i gówno prawda.

I lewda. To coś, co głoszą lewacy

O który kraj więc chodzi?

Data: 2012-07-03 23:25:57
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jsvnjj$5af$3dont-email.me...
[...]

Ten właśnie, o którym pisał "Nasz Dziennik"- co się tak nie podobało GW i Przemkowi

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 23:49:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsvlus$oms$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gdzieś w Afryce kiedyś promowano jedną grupę etniczną (Tutsi czy Hutu?). I wypromowano. Co prawda najczęściej przy użyciu maczet, którymi obcinano głowy nie promowanym.

Data: 2012-07-04 21:36:58
Autor: Przemysław W
[...]

Na czym ma polegać owo "sranie"?

Jedna sprawa- potępienie homoseksualizmu przez KRK, które jest oczywiste

Oczywiste mając w swoich szeregach niemałą ilość homoseksualistów?

 Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, której
należy się przeciwstawiać i która powinna być penalizowana.

A co z pedofilią?

Przemek

Data: 2012-07-05 08:09:21
Autor: Chiron

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jt260t$lpl$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.naszdziennik.pl/swiat/2397,uganda-chroni-sie-przed-homoseksualizmem.html

przeczytaj i porónaj z tym, co wpastowałeś.

--

Chiron

p.s.
czy wyniki porównania napiszesz na grupie- SWOJE wnioski?

Data: 2012-07-05 06:35:36
Autor: Voyager

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "Przemys�aw W" <Bro�my RP przed pisem@....pl> napisa� w wiadomo�ci
> U�ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Na czym ma polegaďż˝ owo "sranie"?

> Oczywiste maj�c w swoich szeregach niema�� ilo�� homoseksualist�w?
>
> Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, kt�rej
>

> A co z pedofiliďż˝?
>

> Przemek

http://www.naszdziennik.pl/swiat/2397,uganda-chroni-sie-przed-homoseksualizmem.html

przeczytaj i por�naj z tym, co wpastowa�e�.

--

Chiron

p.s.
czy wyniki por�wnania napiszesz na grupie- SWOJE wnioski?

  Jest to kłamstwo, było o tym kiedyś na psychologii i były wklejane
artykuły ,które pokazują wzrost liczby zachorowań. Poza tym, homo nie
jest winne Aidsa tylko brak właśnie prezerwatyw i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa. Powtarzasz homofobiczne stereotypy ,dlatego
odrazu widać że ktoś pisze bzdury, czyli obłuda, fałsz, zakłamanie,
zbrodnia. Organizacje praw człowieka  mówią o zabójstwach homo i
dlatego Uganda ma sankcje. Czyli Uganda biednieje przez homobiczny
katolicki zbrodniczy rząd. Jan Paweł Drugi i to oficjalne dane, ma na
kącie 34 miliony ofiar w Afryce, dokanał ludobójstwa tym zakazem i
propagandą _precz z prezerwatywą.

Data: 2012-07-05 16:04:34
Autor: Klin
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
......................... i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa.

   Nie zrozumiałeś - zapobiega AIDSowi. :-)

Data: 2012-07-05 07:17:26
Autor: Voyager

Klin napisał(a):
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
> ......................... i mentalno�� �e
> dziewictwo leczy z Aidsa.

   Nie zrozumiaďż˝eďż˝ - zapobiega AIDSowi. :-)

Tam masz mętalność afrykanów, że dziewice jak zerżniesz to to ciebie
wyleczy z Aidsa. Nie ma w ugandzie zakazanej prezerwatywy i spadek
zachorowalności był notowany, dzięki dobrej profilaktyce prezerwatywy..
Teraz się to zmienia bo wynaturzone katolictwo u władzy, a katol nie
ma pojęcia o seksie. Czego spodziewasz się po katolikach jak to
wieczna obłuda, artykuł przekłamany. Ma Uganda sankcje gospodarcze za
mordowanie ludzi, tak jak polacy domagają się sankcji dla białorusi za
prześladowanie polaków. W ugandzie dla katolickiego zbrodniczego
rządu, świat dał sankcje. Kościół kiedyś w europie przelewał krew, a
teraz powędrował do afryki przelewać krew. Afrykanie przechodzą na
Islam, bo katolicyzm uważają za zbrodniczą wiarę.

Data: 2012-07-05 18:04:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff59ef5$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
......................... i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa.

  Nie zrozumiałeś - zapobiega AIDSowi. :-)

Także kile?
Szkoda, że Wyspiański nie żyje!

Data: 2012-07-05 16:08:02
Autor: Chiron
Użytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:d51fb2a3-fb1e-4fd4-b379-9e42dcc07e69e37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]
=====================================
globik- spokojnie. Znów gubisz nasienie. Nie podniecaj się tak bardzo

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-05 07:26:12
Autor: Voyager
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

  Jest to kďż˝amstwo, byďż˝o o tym kiedyďż˝ na psychologii i byďż˝y wklejane
artyku�y ,kt�re pokazuj� wzrost liczby zachorowa�. Poza tym, homo nie
jest winne Aidsa tylko brak w�a�nie prezerwatyw i mentalno�� �e
dziewictwo leczy z Aidsa. Powtarzasz homofobiczne stereotypy ,dlatego
odrazu wida� �e kto� pisze bzdury, czyli ob�uda, fa�sz, zak�amanie,
zbrodnia. Organizacje praw czďż˝owieka  mďż˝wiďż˝ o zabďż˝jstwach homo i
dlatego Uganda ma sankcje. Czyli Uganda biednieje przez homobiczny
katolicki zbrodniczy rz�d. Jan Pawe� Drugi i to oficjalne dane, ma na
k�cie 34 miliony ofiar w Afryce, dokana� ludob�jstwa tym zakazem i
propagandďż˝ _precz z prezerwatywďż˝.
====================================> globik- spokojnie. Zn�w gubisz nasienie. Nie podniecaj si� tak bardzo

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Ten sam artykuł obłudnego kłamstwa był na psychologii. I co znowu się
trzęsiesz, bo prawda obłudę boli. Uganda ma sankcje za zbrodnie
prześladowania i mordowania na homo. Takie same sankcje chcą polacy
dla białorusi za prześladowanie polaków. Był spadek zachorowalnosci w
Ugandzie, ale dzięki rozpowszechnianiu prezerwatyw, czyli katolstwo
podszywa się pod nie swoje sukcesy, a teraz mamy progresję Aidsa ,bo
widomo katol chory na propagandę kościółka zamorduje wszystko co żyje.

Data: 2012-07-03 23:10:53
Autor: Chiron
[...]

To Ci się podoba?:

http://www.youtube.com/watch?v=_G0nPydxxbE&feature=context-vrec

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 21:20:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 23:10:53 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

A wam podoba się gdy trafiają za "obrazę uczuć religijnych" ?

Data: 2012-07-03 23:26:28
Autor: Chiron

Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jsvnm5$5af$4dont-email.me...
[...]

A wolicie, żeby za to kamieniować?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 22:00:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 23:26:28 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Wolimy! Wyrocznia Jahwe!

Data: 2012-07-04 08:43:30
Autor: Jadryś
W dniu 2012-07-03 19:08, Przemysław W pisze:

Jakim śmieciem trzeba być by będąc księdzem potępiać homoseksualizm. Tfu!

Przemek

Tu się muszę z tobą zgodzić, Jacek.. Nawet najdziksze zwierzęta tolerują homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoś kto zasady swojej wiary opiera m.in. na dobroci.. Niepojęte co tacy robią w szeregach Kościoła.

Data: 2012-07-04 15:02:21
Autor: Chiron

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jt0on3$s2t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Andrzej- on cytuje tu propagandowe opracowanie przez GW artykułu, który ukazał się a "Naszym Dzienniku". Jak chcesz coś skomentować- to_najpierw_zapoznaj_się_z_treścią_artykułu_w_ND

--

Chiron

Data: 2012-07-04 23:16:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 15:02, Chiron pisze:

[...]

Takie sytuacje się zdarzają i żeby je ocenić to wcale nie trzeba czytać rzeczonego artykułu. Nic na to nie poradzę że wręcz nie znoszę kogoś kto prześladuje ludzi którzy nie robią nikomu nic złego.

Data: 2012-07-04 20:51:58
Autor: Voyager

Jadryś napisał(a):
W dniu 2012-07-03 19:08, Przemys�aw W pisze:

> Jakim �mieciem trzeba by� by b�d�c ksi�dzem pot�pia� homoseksualizm. Tfu!
>

> Przemek

Tu si� musz� z tob� zgodzi�, Jacek.. Nawet najdziksze zwierz�ta toleruj�
homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoďż˝ kto zasady swojej wiary
opiera m.in. na dobroci.. Niepoj�te co tacy robi� w szeregach Ko�cio�a.

--
Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z kt�r� nale�y walczy�..
Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

  Taki jest właśnie kościół ,kiedyś mordowli w europie , teraz
przenoszą się do ciemnej afryki i to
samo.........................................

Jest rok 1994 r księża katolicy doprowadzili do mordów w Ruandzie,
gwałcili i mordowali kobiety, duża część księży morderców pochodziła z
POLSKI.
To oprócz pedofili jest jedna z obecnych ciemnych stron kościoła,
księża do tej pory nie są wydawani za swoje zbrodnie wymiarowi
sprawiedliwości, schowani w Watykanie. Są też również w Polsce księża
,mordercy z Ruandy.

Rok 1994: Spróbowałam się podnieść, ale na próżno. Byłam bardzo słaba
od moich obrażeń i było tak wiele ciał wszędzie, że z trudem mógłby
się ktoś poruszyć. Kilkoro dzieci stało, być może dlatego, że nie były
świadome niebezpieczeństwa. Zawołałam jedno z nich by mi pomogło. To
była około dziewięcioletnia dziewczynka. Odpowiedziała, że nie może mi
pomóc, bo ucięli jej ręce. Sprężyłam się i udało mi się usiąść. Lecz
to czego nie mogłam to stanąć na nogach. Próbowałam i próbowałam, ale
po prostu nie dałam rady. W końcu zobaczyłam młodą kobietę, którą
znałam, moją sąsiadkę. Zawołałam do niej. Najpierw nie odpowiedziała.
Nalegałam i w końcu zareagowała. Gdy się  przyjrzałam bliżej,
zobaczyłam, że jej ramiona też są obcięte.
Teraz nie wiedziałam czy to co czuję i widzę to prawda czy nocny
koszmar. Zapytałam ją czy to się dzieje naprawdę czy mi się śni..
Potwierdziła, że to rzeczywistość. Próbowała dać mi kogoś innego do
pomocy, ale nikogo nie mogła znaleźć.
      ****
Jeśli chciałbym udać się do kościoła katolickiego na mszę, to nie
miałbym gdzie. Jedyny kościół katolicki w Nyamata to obecnie miejsce
pamięci ofiar ludobójstwa. Msze w nim się już dawno nie odbywają.
Robert mówi, że tak jest teraz w większości miejscowości. Nie ma już
katolików. Nyamata Memorial Site, Ntarama Memorial Site, Gikongoro
 Memorial Site - kiedyś kościoły, teraz mauzolea.
* * *
Tu mąż zabijał żonę. Tu ojciec zabijał swoje dzieci. Wystarczyło,że
Hutu poślubił Tutsi. Zbrodnię tą mógł odkupić tylko krwią żony i
wszelkiego ich potomstwa. Inaczej sam zostałby zabity. Nie jeden z
maczetą zawieszoną w powietrzu nad głową bez wahania przypominał sobie
o swym plemiennym długu. Najpierw żonę, potem po kolei ......

 Rozdział odnośnie roli księży w
ludobójstwie liczy 70 stron. Ponadto kolejne rozdziały opisujące
kolejne przypadki ludobójstwa noszą nazwy parafi: Parafia w Nyamata ,
Parafia w Gahanga , Seminarium w Ndera ... I tak przez kolejne ponad
trzysta stron.
***
Kobieta o imieniu Vestine opowiada, jak gdy uciekała z kościoła,
ojciec Thadée zerwał jej trzymiesięczną córeczkę z jej pleców i
przekazał w ręce mężczyzny. Ten podrzucił ją w powietrze, wysoko ponad
samochodem i pozwolił spaść po drugiej jego stronie. Dziewczynka
zmarła.

http://konradjestwrwandzie.wordpress.com/2008/10/10/ksieza-w-czasach-ludobojstwa/

Data: 2012-07-06 00:00:52
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 05:51, Voyager pisze:

Jadryś napisał(a):
[...]

No cóż, nie należy jednak też zapominać o księżach którzy niosą innym pocieszenie, nadzieję. A takich przecież też jest większość.

Data: 2012-07-04 21:39:35
Autor: Przemysław W
[...]

To samo co złodziej wrzeszczący : łapać złodzieja.

Przemek

Data: 2012-07-04 23:16:52
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 21:39, Przemysław W pisze:

[...]

Gorzej.. znacznie gorzej..

Data: 2012-07-04 22:13:03
Autor: Klin
W dniu 2012-07-04 08:43, Jadryś pisze:

Tu się muszę z tobą zgodzić, Jacek.. Nawet najdziksze zwierzęta tolerują
homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoś kto zasady swojej wiary
opiera m.in. na dobroci.. Niepojęte co tacy robią w szeregach Kościoła.

   Czyli propagujmy zezwierzęcenie!!!

Data: 2012-07-04 23:16:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 22:13, Klin > pisze:
[...]

Nie wiem co Ty propagujesz, ale te nagonki m.in niektórych księży na homków są nie do akceptacji.

Data: 2012-07-05 13:54:19
Autor: Klin
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-04 23:16, Trybun pisze:
[...]

   Propagowanie homoseksualizmu wydaje Ci się na miejscu?
   KRK jest aż nazbyt tolerancyjny dla różnego rodzaju
   grzeszników lecz jak dotąd zło nazywa złem, cierpiąc
   i dając możliwość poprawy różnego rodzaju "dewiantom
   psychicznym" wiedząc, że nie od razu Kraków zbudowano.
   Nie mylić tu akceptacji dla zła a tolerowaniem tych
   którym nie zawsze udaje się sprostać wysokim normom
   etyki.

Data: 2012-07-05 23:58:16
Autor: Trybun
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-05 13:54, Klin > pisze:
[...]

Co to znaczy propagacja? Co to znaczy grzeszyć? I wreszcie co to znaczy zło? Czy tylko dla człowieka pozbawionego fobii jest oczywiste że homoseksualizm nie ma z tymi rzeczami nic wspólnego?
1/, jeżeli propagacja homoseksualizmu czemuś służy to nie na pewno nie nawracaniu innych orientacji na tą przypadłość.
2/ Nie może być mowy o grzechu skoro to to sam Bóg stworzył przypadłość tych ludzi.
3/ Zło.. Tu już nawet nie ma czego komentować.

Data: 2012-07-06 00:16:32
Autor: Klin
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-05 23:58, Trybun pisze:

[...]

   Obgadaj to z Antenką.  :-)

Data: 2012-07-06 16:38:04
Autor: Trybun
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-06 00:16, Klin > pisze:
[...]

Z Antenką mam do obgadywania ciekawsze rzeczy niż zagadnienia odmienności seksualnych :-)

Data: 2012-07-06 17:30:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Szmatławiec Michnika

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jt6t9l$q81$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żeby to wyglądało dość autentycznie, musisz od czasu do czasu, napisać coś o nienażartych mordach kapitalistycznych.

Data: 2012-07-04 22:16:08
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

[...]

Najdziksze tolerują a Antenek nie. Przynajmniej tak tu twierdzi.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-04 13:10:42
Autor: brat_olin
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

W duchu chrze cija skiego mi osierdzia /.../
Wi cej...http://wyborcza.pl/1,75968,12049779,_Nasz_Dziennik__z_Uganda_przeciw_...

Uwaga - GWno!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-07-04 22:01:32
Autor: Klin
Według Michnikowego szmatławca
!!!

Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw