Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw

Data: 2012-07-03 22:50:36
Autor: Chiron
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsv8u1$373$1inews.gazeta.pl...
W duchu chrześcijańskiego miłosierdzia "Nasz Dziennik" opisuje ugandyjski projekt wprowadzenia surowych kar za zbrodnię homoseksualizmu

W "Naszym Dzienniku" Afryka pojawia się zwykle jako teren działania dzielnych polskich misjonarzy - puste, biedne i dzikie miejsce, w którym głodujące dzieci znajdują opiekę w ramionach Kościoła. "Uganda chroni się przed homoseksualizmem" - ucieszyła się nieoczekiwanie katolicka gazeta 28 czerwca. Pretekstem okazała się cytowana przez "Huffington Post" depesza Reutersa o tym, jak ugandyjski minister etyki i praworządności - na takie piękne stanowisko w Polsce nie zabrakłoby chętnych - nakazał zamknięcie 38 organizacji pozarządowych za "promowanie homoseksualizmu" i "rekrutowanie dzieci", chyba też do homoseksualizmu, bo to nie jest jasne. W ramach, jak to ujmuje "Nasz Dziennik", "ochrony przed gejami" do parlamentu trafił też projekt wprowadzenia dożywotniego więzienia dla gejów recydywistów. Zdaje się, że katolicka gazeta zagalopowała się nieco, pisząc o karze śmierci. Według Reutersa była ona w pierwszej wersji projektu, który potem został wielkodusznie złagodzony.

Warto wiedzieć, jak w praktyce wygląda to, z czego "Nasz Dziennik" tak się cieszy.

W ponad 30 krajach Afryki homoseksualizm jest zakazany przez państwo, a geje i lesbijki muszą kryć się ze swoją seksualnością. Np. w listopadzie 2011 r. Robert Mugabe, dyktator Zimbabwe, ogłosił, że uważa gejów za "gorszych od świń i psów" i oświadczył, że byłoby "satanistyczne" gdyby premier brytyjski David Cameron uzależnił wypłacenie pomocy dla Zimbabwe od złagodzenia stanowiska wobec gejów. Kolekcją równie kwiecistych cytatów innych afrykańskich polityków - z których wielu, jak Mugabe albo prezydent Ugandy Yoweri Museveni, ma ręce unurzane we krwi - można byłoby zapełnić "Gazetę".

Towarzyszy temu narastająca przemoc wobec gejów i lesbijek, na którą jest polityczne i społeczne przyzwolenie. W lutym 2011 r. przyjechałem do Ugandy zbierać materiały do swojej nowej reporterskiej książki o Afryce ("Dziękujemy za palenie" ukaże się w lipcu). Chciałem przy okazji napisać do "Gazety" historię Davida Kato, znanego miejscowego aktywisty na rzecz praw gejów. Kato był bardzo znany. W październiku 2010 r. lokalny tabloid wydrukował jego zdjęcie na pierwszej stronie wraz z portretami innych ugandyjskich gejów - pod nagłówkiem: "Powiesić ich". Spóźniłem się dosłownie o parę dni - pod koniec stycznia Kato został zatłuczony na śmierć przed drzwiami swojego domu w Kampali. Policja znalazła sprawcę morderstwa i zapewniała, że nie było ono związane z działalnością Kato - ale warto potraktować to wyznanie sceptycznie, bo policja ma w tym kraju ścigać gejów, a nie ich chronić.

We wrześniu 2011 r. pojechałem do RPA, skąd napisałem reportaż o "naprawczych gwałtach" - epidemii gwałtów, nierzadko zbiorowych, popełnianych na lesbijkach w przekonaniu, że dzięki temu staną się heteroseksualne. Te gwałty często kończą się morderstwami. Byłem w domu 24-letniej Noxolo Nogwazy, która została wielokrotnie zgwałcona i zatłuczona przydrożnym kamieniem za to, że była lesbijką - i której morderców do dziś nie znaleziono.

Agresja nie bierze się tylko z homofobicznych wypowiedzi polityków i uchwalanych przez nich praw - w RPA np. małżeństwa jednopłciowe są legalne. Ma swoje podłoże w konserwatyzmie wielu afrykańskich społeczności, w których nigdy wcześniej nikt nie przyznawał się, że jest gejem czy lesbijką. Jak słyszałem od wielu moich rozmówców, homoseksualizm był w Afryce zawsze, ale dopiero dziś zaczyna się o nim mówić publicznie. Stąd niechęć, strach - i przemoc. Brzmi znajomo?

Kiedy "Nasz Dziennik" pisze - w pozornie informacyjnym tekście - o tym, jak społeczeństwa afrykańskie "chronią się" przed gejami, to trzeba wiedzieć, że w praktyce właśnie tak ta ochrona wygląda. Składa się na nią przemoc państwa i brutalne homofobiczne morderstwa.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,12049779,_Nasz_Dziennik__z_Uganda_przeciw_gejom.html#ixzz1za1S84Cy

Jakim śmieciem trzeba być by będąc księdzem potępiać homoseksualizm. Tfu!

Wyborcza sra Ci prosto do głowy, a Ty się cieszysz i udajesz postępowca. Jedna sprawa- potępienie homoseksualizmu przez KRK, które jest oczywiste jeśli choć trochę zna się Biblię. Kolejna rzecz- karanie za homoseksualizm, z którego "Nasz Dziennik" się nie cieszy. Nie czytałeś tego artykułu- a piszesz brednie. Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, której należy się przeciwstawiać i która powinna być penalizowana.
A teraz napisz, który kraj Afryki w ciągu ostatnich lat zanotował znaczny spadek liczby zachorowań na AIDS i jakimi metodami to osiągnął. Podpowiem, że promują abstynencję seksualną (nie zmuszają, promują), nie pozwalają na promocję homoseksualizmu i "darmowego" rozdawnictwa kondomów

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 21:03:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 22:50:36 +0200, Chiron napisał(a):

[...]
kondomĂłw --

Są trzy rodzaje prawdy - prawda, pół prawda i gówno prawda.

Data: 2012-07-03 23:11:18
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jsvmmn$5af$1dont-email.me...
[...]

I lewda. To coś, co głoszą lewacy

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 21:18:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 03 Jul 2012 23:11:18 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

rozdawnictwa kondomĂłw --

Są trzy rodzaje prawdy - prawda, pół prawda i gówno prawda.

I lewda. To coś, co głoszą lewacy

O który kraj więc chodzi?

Data: 2012-07-03 23:25:57
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <stardust@lazyjones.org> napisał w wiadomości news:jsvnjj$5af$3dont-email.me...
[...]

Ten właśnie, o którym pisał "Nasz Dziennik"- co się tak nie podobało GW i Przemkowi

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-03 23:49:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsvlus$oms$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gdzieś w Afryce kiedyś promowano jedną grupę etniczną (Tutsi czy Hutu?). I wypromowano. Co prawda najczęściej przy użyciu maczet, którymi obcinano głowy nie promowanym.

Data: 2012-07-04 21:36:58
Autor: Przemysław W
[...]

Na czym ma polegać owo "sranie"?

Jedna sprawa- potępienie homoseksualizmu przez KRK, które jest oczywiste

Oczywiste mając w swoich szeregach niemałą ilość homoseksualistów?

 Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, której
należy się przeciwstawiać i która powinna być penalizowana.

A co z pedofilią?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-05 08:09:21
Autor: Chiron

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jt260t$lpl$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.naszdziennik.pl/swiat/2397,uganda-chroni-sie-przed-homoseksualizmem.html

przeczytaj i porónaj z tym, co wpastowałeś.

--

Chiron

p.s.
czy wyniki porównania napiszesz na grupie- SWOJE wnioski?

Data: 2012-07-05 06:35:36
Autor: Voyager

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "Przemys�aw W" <Bro�my RP przed pisem@....pl> napisa� w wiadomo�ci
> U�ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Na czym ma polegaďż˝ owo "sranie"?

> Oczywiste maj�c w swoich szeregach niema�� ilo�� homoseksualist�w?
>
> Kolejna jeszcze rzecz: promocja homoseksualizmu, kt�rej
>

> A co z pedofiliďż˝?
>

> Przemek

http://www.naszdziennik.pl/swiat/2397,uganda-chroni-sie-przed-homoseksualizmem.html

przeczytaj i por�naj z tym, co wpastowa�e�.

--

Chiron

p.s.
czy wyniki por�wnania napiszesz na grupie- SWOJE wnioski?

  Jest to kłamstwo, było o tym kiedyś na psychologii i były wklejane
artykuły ,które pokazują wzrost liczby zachorowań. Poza tym, homo nie
jest winne Aidsa tylko brak właśnie prezerwatyw i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa. Powtarzasz homofobiczne stereotypy ,dlatego
odrazu widać że ktoś pisze bzdury, czyli obłuda, fałsz, zakłamanie,
zbrodnia. Organizacje praw człowieka  mówią o zabójstwach homo i
dlatego Uganda ma sankcje. Czyli Uganda biednieje przez homobiczny
katolicki zbrodniczy rząd. Jan Paweł Drugi i to oficjalne dane, ma na
kącie 34 miliony ofiar w Afryce, dokanał ludobójstwa tym zakazem i
propagandą _precz z prezerwatywą.

Data: 2012-07-05 16:04:34
Autor: Klin
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
......................... i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa.

   Nie zrozumiałeś - zapobiega AIDSowi. :-)

Data: 2012-07-05 07:17:26
Autor: Voyager

Klin napisał(a):
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
> ......................... i mentalno�� �e
> dziewictwo leczy z Aidsa.

   Nie zrozumiaďż˝eďż˝ - zapobiega AIDSowi. :-)

Tam masz mętalność afrykanów, że dziewice jak zerżniesz to to ciebie
wyleczy z Aidsa. Nie ma w ugandzie zakazanej prezerwatywy i spadek
zachorowalności był notowany, dzięki dobrej profilaktyce prezerwatywy..
Teraz się to zmienia bo wynaturzone katolictwo u władzy, a katol nie
ma pojęcia o seksie. Czego spodziewasz się po katolikach jak to
wieczna obłuda, artykuł przekłamany. Ma Uganda sankcje gospodarcze za
mordowanie ludzi, tak jak polacy domagają się sankcji dla białorusi za
prześladowanie polaków. W ugandzie dla katolickiego zbrodniczego
rządu, świat dał sankcje. Kościół kiedyś w europie przelewał krew, a
teraz powędrował do afryki przelewać krew. Afrykanie przechodzą na
Islam, bo katolicyzm uważają za zbrodniczą wiarę.

Data: 2012-07-05 18:04:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ff59ef5$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-05 15:35, Voyager pisze:
......................... i mentalność że
dziewictwo leczy z Aidsa.

  Nie zrozumiałeś - zapobiega AIDSowi. :-)

Także kile?
Szkoda, że Wyspiański nie żyje!

Data: 2012-07-05 16:08:02
Autor: Chiron
Użytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:d51fb2a3-fb1e-4fd4-b379-9e42dcc07e69e37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]
=====================================
globik- spokojnie. Znów gubisz nasienie. Nie podniecaj się tak bardzo

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-05 07:26:12
Autor: Voyager
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw

Chiron napisał(a):
U�ytkownik "Voyager" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

  Jest to kďż˝amstwo, byďż˝o o tym kiedyďż˝ na psychologii i byďż˝y wklejane
artyku�y ,kt�re pokazuj� wzrost liczby zachorowa�. Poza tym, homo nie
jest winne Aidsa tylko brak w�a�nie prezerwatyw i mentalno�� �e
dziewictwo leczy z Aidsa. Powtarzasz homofobiczne stereotypy ,dlatego
odrazu wida� �e kto� pisze bzdury, czyli ob�uda, fa�sz, zak�amanie,
zbrodnia. Organizacje praw czďż˝owieka  mďż˝wiďż˝ o zabďż˝jstwach homo i
dlatego Uganda ma sankcje. Czyli Uganda biednieje przez homobiczny
katolicki zbrodniczy rz�d. Jan Pawe� Drugi i to oficjalne dane, ma na
k�cie 34 miliony ofiar w Afryce, dokana� ludob�jstwa tym zakazem i
propagandďż˝ _precz z prezerwatywďż˝.
====================================> globik- spokojnie. Zn�w gubisz nasienie. Nie podniecaj si� tak bardzo

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Ten sam artykuł obłudnego kłamstwa był na psychologii. I co znowu się
trzęsiesz, bo prawda obłudę boli. Uganda ma sankcje za zbrodnie
prześladowania i mordowania na homo. Takie same sankcje chcą polacy
dla białorusi za prześladowanie polaków. Był spadek zachorowalnosci w
Ugandzie, ale dzięki rozpowszechnianiu prezerwatyw, czyli katolstwo
podszywa się pod nie swoje sukcesy, a teraz mamy progresję Aidsa ,bo
widomo katol chory na propagandę kościółka zamorduje wszystko co żyje.

Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw