Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw

Data: 2012-07-04 08:43:30
Autor: Jadryś
Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw
W dniu 2012-07-03 19:08, Przemysław W pisze:

Jakim śmieciem trzeba być by będąc księdzem potępiać homoseksualizm. Tfu!

Przemek

Tu się muszę z tobą zgodzić, Jacek.. Nawet najdziksze zwierzęta tolerują homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoś kto zasady swojej wiary opiera m.in. na dobroci.. Niepojęte co tacy robią w szeregach Kościoła.

Data: 2012-07-04 15:02:21
Autor: Chiron

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jt0on3$s2t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Andrzej- on cytuje tu propagandowe opracowanie przez GW artykułu, który ukazał się a "Naszym Dzienniku". Jak chcesz coś skomentować- to_najpierw_zapoznaj_się_z_treścią_artykułu_w_ND

--

Chiron

Data: 2012-07-04 23:16:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 15:02, Chiron pisze:

[...]

Takie sytuacje się zdarzają i żeby je ocenić to wcale nie trzeba czytać rzeczonego artykułu. Nic na to nie poradzę że wręcz nie znoszę kogoś kto prześladuje ludzi którzy nie robią nikomu nic złego.

Data: 2012-07-04 20:51:58
Autor: Voyager

Jadryś napisał(a):
W dniu 2012-07-03 19:08, Przemys�aw W pisze:

> Jakim �mieciem trzeba by� by b�d�c ksi�dzem pot�pia� homoseksualizm. Tfu!
>

> Przemek

Tu si� musz� z tob� zgodzi�, Jacek.. Nawet najdziksze zwierz�ta toleruj�
homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoďż˝ kto zasady swojej wiary
opiera m.in. na dobroci.. Niepoj�te co tacy robi� w szeregach Ko�cio�a.

--
Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z kt�r� nale�y walczy�..
Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

  Taki jest właśnie kościół ,kiedyś mordowli w europie , teraz
przenoszą się do ciemnej afryki i to
samo.........................................

Jest rok 1994 r księża katolicy doprowadzili do mordów w Ruandzie,
gwałcili i mordowali kobiety, duża część księży morderców pochodziła z
POLSKI.
To oprócz pedofili jest jedna z obecnych ciemnych stron kościoła,
księża do tej pory nie są wydawani za swoje zbrodnie wymiarowi
sprawiedliwości, schowani w Watykanie. Są też również w Polsce księża
,mordercy z Ruandy.

Rok 1994: Spróbowałam się podnieść, ale na próżno. Byłam bardzo słaba
od moich obrażeń i było tak wiele ciał wszędzie, że z trudem mógłby
się ktoś poruszyć. Kilkoro dzieci stało, być może dlatego, że nie były
świadome niebezpieczeństwa. Zawołałam jedno z nich by mi pomogło. To
była około dziewięcioletnia dziewczynka. Odpowiedziała, że nie może mi
pomóc, bo ucięli jej ręce. Sprężyłam się i udało mi się usiąść. Lecz
to czego nie mogłam to stanąć na nogach. Próbowałam i próbowałam, ale
po prostu nie dałam rady. W końcu zobaczyłam młodą kobietę, którą
znałam, moją sąsiadkę. Zawołałam do niej. Najpierw nie odpowiedziała.
Nalegałam i w końcu zareagowała. Gdy się  przyjrzałam bliżej,
zobaczyłam, że jej ramiona też są obcięte.
Teraz nie wiedziałam czy to co czuję i widzę to prawda czy nocny
koszmar. Zapytałam ją czy to się dzieje naprawdę czy mi się śni..
Potwierdziła, że to rzeczywistość. Próbowała dać mi kogoś innego do
pomocy, ale nikogo nie mogła znaleźć.
      ****
Jeśli chciałbym udać się do kościoła katolickiego na mszę, to nie
miałbym gdzie. Jedyny kościół katolicki w Nyamata to obecnie miejsce
pamięci ofiar ludobójstwa. Msze w nim się już dawno nie odbywają.
Robert mówi, że tak jest teraz w większości miejscowości. Nie ma już
katolików. Nyamata Memorial Site, Ntarama Memorial Site, Gikongoro
 Memorial Site - kiedyś kościoły, teraz mauzolea.
* * *
Tu mąż zabijał żonę. Tu ojciec zabijał swoje dzieci. Wystarczyło,że
Hutu poślubił Tutsi. Zbrodnię tą mógł odkupić tylko krwią żony i
wszelkiego ich potomstwa. Inaczej sam zostałby zabity. Nie jeden z
maczetą zawieszoną w powietrzu nad głową bez wahania przypominał sobie
o swym plemiennym długu. Najpierw żonę, potem po kolei ......

 Rozdział odnośnie roli księży w
ludobójstwie liczy 70 stron. Ponadto kolejne rozdziały opisujące
kolejne przypadki ludobójstwa noszą nazwy parafi: Parafia w Nyamata ,
Parafia w Gahanga , Seminarium w Ndera ... I tak przez kolejne ponad
trzysta stron.
***
Kobieta o imieniu Vestine opowiada, jak gdy uciekała z kościoła,
ojciec Thadée zerwał jej trzymiesięczną córeczkę z jej pleców i
przekazał w ręce mężczyzny. Ten podrzucił ją w powietrze, wysoko ponad
samochodem i pozwolił spaść po drugiej jego stronie. Dziewczynka
zmarła.

http://konradjestwrwandzie.wordpress.com/2008/10/10/ksieza-w-czasach-ludobojstwa/

Data: 2012-07-06 00:00:52
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-05 05:51, Voyager pisze:

Jadryś napisał(a):
[...]

No cóż, nie należy jednak też zapominać o księżach którzy niosą innym pocieszenie, nadzieję. A takich przecież też jest większość.

Data: 2012-07-04 21:39:35
Autor: Przemysław W
[...]

To samo co złodziej wrzeszczący : łapać złodzieja.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-04 23:16:52
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 21:39, Przemysław W pisze:

[...]

Gorzej.. znacznie gorzej..

Data: 2012-07-04 22:13:03
Autor: Klin
W dniu 2012-07-04 08:43, Jadryś pisze:

Tu się muszę z tobą zgodzić, Jacek.. Nawet najdziksze zwierzęta tolerują
homoseksualizm w swoich szeregach. A tu ktoś kto zasady swojej wiary
opiera m.in. na dobroci.. Niepojęte co tacy robią w szeregach Kościoła.

   Czyli propagujmy zezwierzęcenie!!!

Data: 2012-07-04 23:16:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-04 22:13, Klin > pisze:
[...]

Nie wiem co Ty propagujesz, ale te nagonki m.in niektórych księży na homków są nie do akceptacji.

Data: 2012-07-05 13:54:19
Autor: Klin
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-04 23:16, Trybun pisze:
[...]

   Propagowanie homoseksualizmu wydaje Ci się na miejscu?
   KRK jest aż nazbyt tolerancyjny dla różnego rodzaju
   grzeszników lecz jak dotąd zło nazywa złem, cierpiąc
   i dając możliwość poprawy różnego rodzaju "dewiantom
   psychicznym" wiedząc, że nie od razu Kraków zbudowano.
   Nie mylić tu akceptacji dla zła a tolerowaniem tych
   którym nie zawsze udaje się sprostać wysokim normom
   etyki.

Data: 2012-07-05 23:58:16
Autor: Trybun
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-05 13:54, Klin > pisze:
[...]

Co to znaczy propagacja? Co to znaczy grzeszyć? I wreszcie co to znaczy zło? Czy tylko dla człowieka pozbawionego fobii jest oczywiste że homoseksualizm nie ma z tymi rzeczami nic wspólnego?
1/, jeżeli propagacja homoseksualizmu czemuś służy to nie na pewno nie nawracaniu innych orientacji na tą przypadłość.
2/ Nie może być mowy o grzechu skoro to to sam Bóg stworzył przypadłość tych ludzi.
3/ Zło.. Tu już nawet nie ma czego komentować.

Data: 2012-07-06 00:16:32
Autor: Klin
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-05 23:58, Trybun pisze:

[...]

   Obgadaj to z Antenką.  :-)

Data: 2012-07-06 16:38:04
Autor: Trybun
Szmatławiec Michnika
W dniu 2012-07-06 00:16, Klin > pisze:
[...]

Z Antenką mam do obgadywania ciekawsze rzeczy niż zagadnienia odmienności seksualnych :-)

Data: 2012-07-06 17:30:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Szmatławiec Michnika

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jt6t9l$q81$1node1.news.atman.pl...
[...]

Żeby to wyglądało dość autentycznie, musisz od czasu do czasu, napisać coś o nienażartych mordach kapitalistycznych.

Data: 2012-07-04 22:16:08
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

[...]

Najdziksze tolerują a Antenek nie. Przynajmniej tak tu twierdzi.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Szmatławiec Rydzyka sprawcą przemocy i brutalnych morderstw