Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!

Data: 2011-10-11 08:55:09
Autor: Przemysław W
Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!
Z tej strony Jarosław Kaczyński nie spodziewał się ataku. Dostał cios od jednego ze swych największych sojuszników. Ocenia on kampanię PiS, wbrew twierdzeniom partyjnych polityków, jako wielką porażkę.

Dla Prawa i Sprawiedliwości, które przegrało wybory, rozliczenie minionej kampanii i wytyczenie planów na przyszłość może okazać się zadaniem bardzo trudnym, wymagającym redefinicji dotychczasowej strategii - czytamy w "Naszym Dzienniku". Zdaniem gazety, eksperci są zgodni, że konieczna jest budowa szerokiego frontu i odwołanie się do tych, którzy nie głosowali.

Cytowany przez gazetę politolog Bartłomiej Radziejewski, redaktor naczelny kwartalnika "Rzeczy Wspólne", nie zgadza się z wypowiedziami polityków PiS po ogłoszeniu wyników wyborów, widzących w klęsce moralne zwycięstwo. Jego zdaniem PiS poniosło poważna porażkę i teraz powinno z niej wyciągnąć wnioski na przyszłość.

W artykule m.in. analiza przyczyny porażki PiS oraz wskazanie fundamentalnych kierunków, w jakich partia powinna pójść, by przełamać własne ograniczenia i wykorzystać możliwości, których jest wiele.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/360768,wierny-sojusznik-atakuje-pis.html

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych ( 9.X.2011) 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-11 00:43:39
Autor: Antenka
Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!
On 11 Paź, 08:55, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Z tej strony Jaros aw Kaczy ski nie spodziewa si ataku. Dosta cios od
jednego ze swych najwi kszych sojusznik w. Ocenia on kampani PiS, wbrew
twierdzeniom partyjnych polityk w, jako wielk pora k .

Dla Prawa i Sprawiedliwo ci, kt re przegra o wybory, rozliczenie minionej
kampanii i wytyczenie plan w na przysz o mo e okaza si zadaniem bardzo
trudnym, wymagaj cym redefinicji dotychczasowej strategii - czytamy w
"Naszym Dzienniku". Zdaniem gazety, eksperci s zgodni, e konieczna jest
budowa szerokiego frontu i odwo anie si do tych, kt rzy nie g osowali.

Cytowany przez gazet politolog Bart omiej Radziejewski, redaktor naczelny
kwartalnika "Rzeczy Wsp lne", nie zgadza si z wypowiedziami polityk w PiS
po og oszeniu wynik w wybor w, widz cych w kl sce moralne zwyci stwo. Jego
zdaniem PiS ponios o powa na pora k i teraz powinno z niej wyci gn
wnioski na przysz o .

W artykule m.in. analiza przyczyny pora ki PiS oraz wskazanie
fundamentalnych kierunk w, w jakich partia powinna p j , by prze ama
w asne ograniczenia i wykorzysta mo liwo ci, kt rych jest wiele.

Szmatą jesteś ty i twoi mocodawcy, gównozjadzie. Należałoby
zdelegalizować wszystkie masońskie i zażydzone gadzinówy a pisżacych
do nich i pracujących dla nich ( patrz jacek kupecki) wysłać  np do
Korei Północnej, żeby żarli własne gówna. :-o)))

Antenka

Data: 2011-10-11 08:53:46
Autor: MH
Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Szmat=B1 jeste=B6 ty i twoi mocodawcy, g=F3wnozjadzie. Nale=BFa=B3oby
zdelegalizowa=E6 wszystkie maso=F1skie i za=BFydzone gadzin=F3wy a pis=BFac=
ych
do nich i pracuj=B1cych dla nich ( patrz jacek kupecki) wys=B3a=E6  np do
Korei P=F3=B3nocnej, =BFeby =BFarli w=B3asne g=F3wna. :-o)))

Antenka

====================

Twoja inteligencja i erystyka powalają na kolana.

MH

Data: 2011-10-11 06:35:23
Autor: Antenka
On 11 Paź, 12:56, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 11-10-2011 o 09:43:39 Antenka

Piękne.<

Wreszcie doceniłeś moje pióro, ćmoku. :-o))

Antenka

Data: 2011-10-11 17:43:45
Autor: stevep
Dnia 11-10-2011 o 15:35:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 11 Paź, 12:56, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 11-10-2011 o 09:43:39 Antenka

Piękne.<

Wreszcie doceniłeś moje pióro, ćmoku. :-o))

Antenka

Co za niepowtarzalne bluzgi czarownicy.

--
stevep

Data: 2011-10-11 15:52:01
Autor: Przemysław W
Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Nie rzucaj się trans - ściero, bo zobaczysz, że grzyb kopnie twojego idola w tłuste dupsko. Nieudacznicy, którzy nie mają grzybowi nic do zaoferowania nie są mu potrzebni. Z resztą kurdupel już raz sprzedawał grzybowe telefony, he, he, he!

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-11 11:38:00
Autor: Zahir

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j70p8f$qr1$1news.onet.pl...
Z tej strony Jarosław Kaczyński nie spodziewał się ataku. Dostał cios od jednego ze swych największych sojuszników. Ocenia on kampanię PiS, wbrew twierdzeniom partyjnych polityków, jako wielką porażkę.

Jakież to smutne. Ojciec ojców nie dostanie naszej kasy na budowę kolejnej sakralnej budowli. Nie będzie mógł kupić sobie kolejnego autka za 300 tys. Nie będzie mógł nawet wymienić złotych łanćuchów na szyjokarku. Jakież to smutne!

--
Zahir

Data: 2011-10-11 06:36:47
Autor: Antenka
On 11 Paź, 11:38, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
U ytkownik "Przemys aw W" <bro my RP przed pi...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:j70p8f$qr1$1news.onet.pl...

>Z tej strony Jaros aw Kaczy ski nie spodziewa si ataku. Dosta cios od
>jednego ze swych najwi kszych sojusznik w. Ocenia on kampani PiS, wbrew
>twierdzeniom partyjnych polityk w, jako wielk pora k .

Jakie to smutne. Ojciec ojc w nie dostanie naszej kasy na budow kolejnej
sakralnej budowli. Nie b dzie m g kupi sobie kolejnego autka za 300 tys.
Nie b dzie m g nawet wymieni z otych an uch w na szyjokarku. Jakie to
smutne!

--
Zahir

Ty jesteś bardziej smutny, wręcz żałosny, ćmoku!

Antenka

Data: 2011-10-11 17:50:11
Autor: 'HeÂŽSk'
Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!
On Tue, 11 Oct 2011 08:55:09 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Z tej strony Jarosław Kaczyński nie spodziewał się ataku. Dostał cios od jednego ze swych największych sojuszników. Ocenia on kampanię PiS, wbrew twierdzeniom partyjnych polityków, jako wielką porażkę.

 jako gardlowa porazke prezesa. PiS nie ma z tym nic wspolnego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Szmatławiec Rydzyka zdegustowany porażką picu!