Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz

Data: 2020-05-31 08:41:07
Autor: Runt
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25987573,hej-tvp-info-odczep-sie-od-dzieci-trzaskowskiego-chcesz-zwady.html#s=BoxWyboImg3

"Telewizja publiczna, kt鏎a powinna wytycza standardy medialne, urz康za Rafa這wi Trzaskowskiemu przes逝chanie, dlaczego nie pos豉 syna do komunii 鈍i皻ej. Co za zeszmacenie."

POd這嗆! J.Kurski POwraca!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

https://www.polskieradio24.pl/39/156/Artykul/2360386,Prowokacja-gliwicka-niemiecki-pretekst-do-napadu-na-Polske

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-31 10:57:14
Autor: A. Filip
Pod貫 TVP mie si pyta dlaczego Trzaskowski nie posa syna do komunii!!! [GW donosi]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

[...]

POwinna przemilcze?

AFAIR TVN jak cz這nek rodziny Tuska powiedzia豉 瞠 w rodzinie wiedzieli
o dziadku w Wermachcie to nie pu軼ili przed wyborami.  Tak wysokie
s standardy TVN! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 11:09:24
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
W dniu 2020-05-31 o08:41, Runt pisze:
dlaczego nie pos豉 syna do komunii 鈍i皻ej. Co za zeszmacenie."

Bo nie chcia. Wyborcy maj prawo o tym wiedzie.

Jak teraz si poka瞠 na mszy to b璠zie troch kwas.

Gdyby jego syn pe軟oletni porzuci wiar to nikt by si o tym nie zaj彗n掖

Data: 2020-05-31 11:38:08
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
z <z@z.pl> pisze:
[...]

AFAIK W wieku dziecka powy瞠j 12 lat nie by豉by to w sensie prawnym
decyzja *wy陰cznie* rodzic闚.  A tak jest "polityczny nie Wersal" -
pochwali niezbyt wypada ale _ostro_ opierdoli te bez podpadania
pod "a dlaczego wyborcy mieliby nie wiedzie *przed wyborami* ?".
IMHO Taki cios _minimalnie_ powy瞠j pasa.

M闚i帷 politycznie i cynicznie: takie pytanie zmobilizuje w obie strony.
_Obstawiam 瞠 w bilansie_ w stron proko軼ieln bardziej.
Szczeg鏊nie jak lewusy si zagotuj jeszcze bardziej ni GW
i zaczn chlapa na ostro z za ma造m zastanowieniem.
A wzmocnienie atak闚 po innych liniach te z tego raczej+ b璠zie.

Ja czekam kiedy podobna zagrywka obr鏂i si przeciw zagrywaj帷emu.
*KIEDY* tak b璠zie ale raczej jeszcze nie w tym roku.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 11:43:19
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
Duda nie z豉ma prawa wybieraj帷 s璠ziego SN

A Czaskoski nie z豉ma prawa nie pozwalaj帷 synowi przyj望 Komunii 安i皻ej.

Mo瞠 by? ;-)

Data: 2020-05-31 13:12:29
Autor: Runt
Szmaty! Szmaty - (c) K. Paw這wicz
W dniu 2020-05-31 o11:09, z-adek pisze:
[...]

Powa積ie?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ksiadz-tymoteusz-szydlo-rezygnuje-z-kaplanstwa-kuria-potwierdza-te-doniesienia/kg3l935

Data: 2020-05-31 15:06:31
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K. Paw這wicz
Nikt normalny. Ty nie jeste.
Dlatego nikt tu z Tob nie rozmawia.

Data: 2020-05-31 15:03:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
w <5ed37444$0$515$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisa(-a):

Wyborcy maj prawo o tym wiedzie.

wyborcy maj te prawo wiedzie czy kaczy雟ki jest gejem
bo si kanalia maskuje

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wsp鏊nego - t逝maczy nowo zatrudnionej reporterce zast瘼ca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze郾ie wyja郾ia, na czym polega praca w portalu. - Cz這wiek siedzi i wymy郵a jakie bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz, a my piszemy po dziesi耩 dziennie - dodawa. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich 篡dowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej軼ia ostrze瞠 z IMGW rz康 nie wys豉 ostrze瞠 RSO na kom鏎ki zalogowane na zagro穎nym terytorium mimo 瞠 system dzia豉 od 2015 roku.
Tym razem Szyd這 i P豉szczak maj na r瘯ach krew 6 os鏏, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz康u
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu軛anie, chor wersj religii,
ale te i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wi璚ej 陰czy, ni dzieli."

Nag貫 zmiany prokurator闚, fa連zywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl康a codzienno嗆 tych, kt鏎zy walcz o odzyskanie
pieni璠zy i wykrycie sprawc闚 najwi瘯szego przekr皻u w historii III RP.
Zdaniem by造ch cz這nk闚 SKOK Wo這min, obecna w豉dza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo這min -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto pan闚 racz帷ych si pyszn rosyjsk w鏚eczk?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz康owych fake news闚

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwr鏂i si o spotkanie i ja si z nim spotka貫m, a to zawsze jest problem,
gdy si w podziemiu spotykasz z kim, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba si odpowiednio ubezpieczy.
Szybko uciek貫m z tego spotkania, bo uzna貫m go za agenta KGB. On namawia mnie do tego, 瞠bym si ujawni, m闚i,
瞠 "Solidarno嗆 kaputt, 瞠 to koniec z Solidarno軼i" - i m闚i to z r瘯 na sercu - "瞠 tak naprawd jedynym ratunkiem jest,
瞠by鄉y tak autentycznie, naprawd pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz, 瞠 my ich kochamy, to dadz nam wi璚ej wolno軼i".
Taki cz這wiek! On ma by dzi liderem tamtej Solidarno軼i?!

PiS podejmuje "ohydn pr鏏 wyrzeczenia si odpowiedzialno軼i,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj帷ej, jak w豉sna 瘸這sna defleksja Rosji
pot瘼iaj帷ej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tch鏎zostwem na potwornym poziomie". - Je郵i poprzecie Platform Obywatelsk, pomo瞠cie sobie,
  pomo瞠cie Polsce - powiedzia Jaros豉w Kaczy雟ki.

Data: 2020-05-31 15:20:34
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
w <5ed37444$0$515$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisa(-a):

Wyborcy maj prawo o tym wiedzie.

wyborcy maj te prawo wiedzie czy kaczy雟ki jest gejem
bo si kanalia maskuje

Dziennikarz TVN powinien sispyta dlaczego nie popiera Wiosny
Biedronia cho jest gejem?

Dziennikarz TVP zada kandydatowi wredne pytanie o wyja郾ienie *faktu* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 15:39:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
w <anfi+h1rw5vv8zf-k5v0@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa(-a):

> [...]

Biedronia cho jest gejem?

Dziennikarz TVP zada kandydatowi wredne pytanie o wyja郾ienie *faktu* .

czy dziennikarz TVPislam zada pytanie kanalii 穎liborskiej czy jest gejem ?

Data: 2020-05-31 15:47:12
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
> [...]

Dziennikarz TVP zada kandydatowi wredne pytanie o wyja郾ienie *faktu* .

czy dziennikarz TVPislam zada pytanie kanalii 穎liborskiej czy jest

Licz na TVN! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 15:21:35
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz
W dniu 2020-05-31 o15:03, Pisiorowy Escobar pisze:
wyborcy maj te prawo wiedzie czy kaczy雟ki jest gejem
bo si kanalia maskuje

Jak by kandydowa na prezydenta to te chcia豚ym wiedzie.

Ale ta wiedza jak wida w przypadku Biedronia daje a 2%. ;-)

Domy郵aj si. Tyle Ci wolno.

PS. Jak tam? ju UE si zaj窸o pod造m atakiem na polskiego s璠ziego geja? Tsue ju obraduje? ;-)

Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw這wicz