Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz

Data: 2020-05-31 08:41:07
Autor: Runt
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25987573,hej-tvp-info-odczep-sie-od-dzieci-trzaskowskiego-chcesz-zwady.html#s=BoxWyboImg3

"Telewizja publiczna, która powinna wytyczaæ standardy medialne, urz±dza Rafa³owi Trzaskowskiemu przes³uchanie, dlaczego nie pos³a³ syna do komunii ¶wiêtej. Co za zeszmacenie."

POd³o¶æ! J.Kurski POwraca!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

https://www.polskieradio24.pl/39/156/Artykul/2360386,Prowokacja-gliwicka-niemiecki-pretekst-do-napadu-na-Polske

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-31 10:57:14
Autor: A. Filip
Pod³e TVP Å›mie siÄ™ pytać dlaczego Trzaskowski nie posÅ‚aÅ‚ syna do komunii!!! [GW donosi]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

[...]

POwinna przemilczeæ?

AFAIR TVN jak cz³onek rodziny Tuska powiedzia³a ¿e w rodzinie wiedzieli
o dziadku w Wermachcie to nie pu¶cili przed wyborami.  Tak wysokie
s± standardy TVN! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 11:09:24
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
W dniu 2020-05-31 o 08:41, Runt pisze:
dlaczego nie pos³a³ syna do komunii ¶wiêtej. Co za zeszmacenie."

Bo nie chcia³. Wyborcy maj± prawo o tym wiedzieæ.

Jak teraz siê poka¿e na mszy to bêdzie trochê kwas.

Gdyby jego syn pe³noletni porzuci³ wiarê to nikt by siê o tym nie zaj±kn±³

Data: 2020-05-31 11:38:08
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
z <z@z.pl> pisze:
[...]

AFAIK W wieku dziecka powy¿ej 12 lat nie by³aby to w sensie prawnym
decyzja *wy³±cznie* rodziców.  A tak jest "polityczny nie Wersal" -
pochwaliæ niezbyt wypada ale _ostro_ opierdoliæ te¿ bez podpadania
pod "a dlaczego wyborcy mieliby nie wiedzieæ *przed wyborami* ?".
IMHO Taki cios _minimalnie_ powy¿ej pasa.

Mówi±c politycznie i cynicznie: takie pytanie zmobilizuje w obie strony.
_Obstawiam ¿e w bilansie_ w stronê proko¶cieln± bardziej.
Szczególnie jak lewusy siê zagotuj± jeszcze bardziej ni¿ GW
i zaczn± chlapaæ na ostro z za ma³ym zastanowieniem.
A wzmocnienie ataków po innych liniach te¿ z tego raczej+ bêdzie.

Ja czekam kiedy podobna zagrywka obróci siê przeciw zagrywaj±cemu.
*KIEDY¦* tak bêdzie ale raczej jeszcze nie w tym roku.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 11:43:19
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
Duda nie z³ama³ prawa wybieraj±c sêdziego SN

A Czaskoski nie z³ama³ prawa nie pozwalaj±c synowi przyj±æ Komunii ¦wiêtej.

Mo¿e byæ? ;-)

Data: 2020-05-31 13:12:29
Autor: Runt
Szmaty! Szmaty - (c) K. Paw³owicz
W dniu 2020-05-31 o 11:09, z-adek pisze:
[...]

Powa¿nie?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ksiadz-tymoteusz-szydlo-rezygnuje-z-kaplanstwa-kuria-potwierdza-te-doniesienia/kg3l935

Data: 2020-05-31 15:06:31
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K. Paw³owicz
Nikt normalny. Ty nie jeste¶.
Dlatego nikt tu z Tob± nie rozmawia.

Data: 2020-05-31 15:03:58
Autor: Pisiorowy Escobar
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
w <5ed37444$0$515$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisa³(-a):

Wyborcy maj± prawo o tym wiedzieæ.

wyborcy maj± te¿ prawo wiedzieæ czy kaczyñski jest gejem
bo siê kanalia maskuje

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - t³umaczy³ nowo zatrudnionej reporterce zastêpca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶nia³, na czym polega praca w portalu. - Cz³owiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesiêæ dziennie - dodawa³. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2020-05-31 15:20:34
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
w <5ed37444$0$515$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisa³(-a):

Wyborcy maj± prawo o tym wiedzieæ.

wyborcy maj± te¿ prawo wiedzieæ czy kaczyñski jest gejem
bo siê kanalia maskuje

Dziennikarz TVN powinien siê spytaæ dlaczego nie popiera Wiosny
Biedronia choæ jest gejem?

Dziennikarz TVP zada³ kandydatowi wredne pytanie o wyja¶nienie *faktu* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 15:39:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
w <anfi+h1rw5vv8zf-k5v0@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³(-a):

> [...]

Biedronia choæ jest gejem?

Dziennikarz TVP zada³ kandydatowi wredne pytanie o wyja¶nienie *faktu* .

czy dziennikarz TVPislam zada³ pytanie kanalii ¿oliborskiej czy jest gejem ?

Data: 2020-05-31 15:47:12
Autor: A. Filip
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
> [...]

Dziennikarz TVP zada³ kandydatowi wredne pytanie o wyja¶nienie *faktu* .

czy dziennikarz TVPislam zada³ pytanie kanalii ¿oliborskiej czy jest

Licz± na TVN! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-31 15:21:35
Autor: z
Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz
W dniu 2020-05-31 o 15:03, Pisiorowy Escobar pisze:
wyborcy maj± te¿ prawo wiedzieæ czy kaczyñski jest gejem
bo siê kanalia maskuje

Jak by kandydowa³ na prezydenta to te¿ chcia³bym wiedzieæ.

Ale ta wiedza jak widaæ w przypadku Biedronia daje a¿ 2%. ;-)

Domy¶laj siê. Tyle Ci wolno.

PS. Jak tam? ju¿ UE siê zajê³o pod³ym atakiem na polskiego sêdziego geja? Tsue ju¿ obraduje? ;-)

Szmaty! Szmaty - (c) K.Paw³owicz