Szmira jak postać Jarosława Kaczyńskiego?

Data: 2016-06-19 04:33:49
Autor: stevep
Szmira jak postać Jarosława Kaczyńskiego?
# ak najbardziej trzeba podzielać obawy Ryszarda Petru względem polityki  pisowksiej Jarosława Kaczyńskiego, który wyprowadza Polskę z  cywilizowanego ¶wiata. Petru w Poznaniu mówił:

,,Gdyby Wilka Brytania wyszła z UE, to na ¶wiecie pytaj±, czy Polka będzie  kolejna? Ja się boje konsekwencji: Wielka Brytania wychodzi, to jest  pytanie który kraj jest najbardziej eurosceptyczny? Przekaz jest  antyeuropejski. Jest seria konfliktów z UE, które rz±d wszcz±ł - poza  sporem o TK. Puszcza Białowieska, ustawa o inwigilacji, służba cywilna.  Mamy 4-5 sporów, a równolegle mamy spory do załatwienia. Ta postawa jest  antypatriotyczna".

Petru optuje za możliwie najwcze¶niejszymi wyborami:

,,Ja wiem o tym, że PiS ma wysokie sondaże. Komorowski też miał. Trzeba  brać byka za rogi, nawet jak ma 67. Ważne jest to by¶my współpracowali ze  sob±, dlatego nasza współpraca z KOD".

Społeczeństwo obywatelskie - KOD - i opozycja prozachodnia s± gwarantami  naszego powodzenia. Reszta to szmira, jak postać Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://skroc.pl/d43a9

--
stevep

Szmira jak postać Jarosława Kaczyńskiego?