Szmyd wygrywa na Mont Ventoux

Data: 2009-06-11 08:11:41
Autor: Rowerex
Szmyd wygrywa na Mont Ventoux
On 11 Cze, 16:02, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Sylwester Szmyd właśnie wygrał etap wyścigu  Dauphine Libere kończący
sie na szczycie legendarnego Mont Ventoux!http://live.cyclingnews.com/?id=latest

Ten wyścig jest dziwny, widziałem parę lat temu jakieś pojedyncze
etapy, jedni się niby ścigają inni nie. Obiło mi się kiedyś o uszy
stwierdzenie, że kto szaleje w Dauphine Libere ten kiepsko się spisuje
w Tour de France.

Ale i tak wypada pogratulować.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-11 08:31:42
Autor: Michał Wolff
On 11 Cze, 17:11, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

[...]

Bo dokładnie tak jest, Ci naprawdę mocni nigdy na pełen ful tego
wyścigu nie jadą. Etap tez miał trochę nietypowy przebieg - Szmyd
długo ciągnął Valverde, wypracował ucieczkę, ale pod sam koniec
osłabł. Valverde zachował się niesłychanie fair - zaczekał na
zmęczonego Polaka i dał mu wygrać, choć zwycięstwo miał w kieszeni, bo
jest jednym z najlepiej finiszujących zawodników w peletonie.
Nieczęsto już się takie zachowania zdarzają.

Ale i tak wypada pogratulować.

Na pewno - bo obiektywnie jest to wielki sukces, pierwsze zwycięstwo w
długiej karierze Szmyda, znanego głównie z pomagania liderom. Widać że
to jego góra, bodajże rok czy dwa lata temu był tu drugi
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Szmyd wygrywa na Mont Ventoux