Szok!

Data: 2011-12-25 17:28:15
Autor: Canucki
Szok!
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
S± i tacy którzy wybieraj± Kubę, a czy jaki¶ Kubańczyk wybrałby na  kraj zamieszkania -  Haiti, Dominikanę albo Meksyk?

A czy Kubanczyk ma jakakolwiek mozliwosc wyboru?

Jezeli juz opuszcza kraj, to desperacko przedziera sie przez morze, nie do podobnie dziadowskich krajow ale do USA, kraju zainfekowanego kapitalizmem -
 "chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć"..

Krzysztof Canucki

PS Wesolych Swiat Bozego Narodzenia... Panu nie zycze
Raczej zgodnie z panskimi upodobaniami wesolych marzen o Leninie, Stalinie,
Che i panowaniu komunistow nad calym swiatem

Brrrrrrrr...

Data: 2011-12-25 19:32:13
Autor: jadrys
Szok!
W dniu 2011-12-25 18:28,  Canucki pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

SÄ… i tacy ktĂłrzy wybierajÄ… KubÄ™, a czy jakiĹ› KubaĹ„czyk wybraĹ‚by na  kraj
zamieszkania -  Haiti, DominikanÄ™ albo Meksyk?
A czy Kubanczyk ma jakakolwiek mozliwosc wyboru?

Jezeli juz opuszcza kraj, to desperacko przedziera sie przez morze, nie do
podobnie dziadowskich krajow ale do USA, kraju zainfekowanego kapitalizmem -
  "chorobÄ… (zarazÄ…) z ktĂłrÄ… naleĹĽy walczyć"..

[...]

Ma, może zamiast na daleka Florydę "uciec" oddalone o rzut kamienia Haiti. Byleby tylko dalej od tego komunizmu który go tak gnębi.

I dobrze, - tylko szczere ĹĽyczenia majÄ… dla mnie jakiekolwiek znaczenie.

Nie marzy mi się jakieś narzucanie komuś czegoś. Chcę tylko końca wyżerania innym z ich misek, przez drugich.

Data: 2011-12-25 21:41:17
Autor: rAzor
Szok!
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Dlaczego ma uciekać do zrujnowanego, wynędzniałego Haiti, skoro o rzut kamieniem ma bogate USA z liczn± kubańsk± diaspor±?
Może zapytaj wprost Kubańczyków, dlaczego uciekaj± wła¶nie tam, a nie do Meksyku czy na Haiti? Nie zastanowiło się to nigdy?

Data: 2011-12-25 21:48:59
Autor: Przemysław W
Szok!
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Nie zastanowiło się to nigdy?

Pewnie się nie zastanowiło.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-25 22:24:54
Autor: rAzor
Szok!
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Nie zastanowiło się to nigdy?

Pewnie się nie zastanowiło.

Przemek

Nie masz nic do powiedzenia, więc się literówek czepiasz, obsrałku? :-)

Data: 2011-12-26 11:01:53
Autor: jadrys
Szok!
W dniu 2011-12-25 21:41, rAzor pisze:

Ma, moĹĽe zamiast na daleka FlorydÄ™ "uciec" oddalone o rzut kamienia
Haiti. Byleby tylko dalej od tego komunizmu który go tak gnębi.

Dlaczego ma uciekać do zrujnowanego, wynędzniałego Haiti, skoro o rzut kamieniem ma bogate USA z liczną kubańską diasporą?
Może zapytaj wprost Kubańczyków, dlaczego uciekają właśnie tam, a nie do Meksyku czy na Haiti? Nie zastanowiło się to nigdy?

Ja pytam ciebie. - Co to dla nich za różnica gdy uciekają z tej koszmarnej komuny do kapitalistycznej wolności? Nie równajmy Kuby do USA - najbogatszego kraju na świecie a do jej sąsiadów.. Przecież na Haiti, Dominikanie czy Jamajce nie ma tego od czego oni uciekają - komuny!

Data: 2011-12-26 11:17:57
Autor: rAzor
Szok!
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Ja pytam ciebie. - Co to dla nich za różnica gdy uciekaj± z tej
koszmarnej komuny do kapitalistycznej wolno¶ci? Nie równajmy Kuby do USA
- najbogatszego kraju na ¶wiecie a do jej s±siadów.. Przecież na Haiti,
Dominikanie czy Jamajce nie ma tego od czego oni uciekaj± - komuny!

Bo w USA jest chlebek dla każdego, kto zechce ruszyć dupsko i wzi±ć się do roboty?

Data: 2011-12-26 22:04:30
Autor: jadrys
Szok!
W dniu 2011-12-26 11:17, rAzor pisze:

[...]

Dominikanie czy Jamajce nie ma tego od czego oni uciekajÄ… - komuny!

Bo w USA jest chlebek dla każdego, kto zechce ruszyć dupsko i wziąć się do roboty?

A więc ekonomia a nie system.. To, już całkowicie inne zagadnienie. Migracje w celach zarobkowych są na całym świecie. Może to cie zaszokuje, ale obecnie tak się w świecie zmieniło że dzisiaj to Singapurczycy marzą o pracy w Malezji. Kto by pomyślał o takim czymś jeszcze 20 lat temu...

Data: 2011-12-27 05:16:09
Autor: stevep
Szok!
Dnia 26-12-2011 o 11:17:57 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

No to nie dla ciebie Dupikowski, u ciebie łapy furt pod dup±.

--
stevep

Data: 2011-12-26 17:18:22
Autor: Canucki
Szok!
> [...]

Ja pytam ciebie. - Co to dla nich za różnica gdy uciekają z tej koszmarnej komuny do kapitalistycznej wolności? Nie równajmy Kuby do USA - najbogatszego kraju na świecie a do jej sąsiadów.. Przecież na Haiti, Dominikanie czy Jamajce nie ma tego od czego oni uciekają - komuny!

Ale "w nie najbogatszym Meksyku czy Haiti mogliby sobie tylko obniżyć stopę życiow±". Kubanczycy nie sa tak glupi jak Pan, Panie Jadrys

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-26 18:22:55
Autor: rAzor
Szok!
Użytkownik -  Canucki napisał:
[...]

Ja bym odwrócił kwestię i zapytał pana Jadrysa, dlaczegóż to te masy bezdomnych, bez opieki medycznej itd wynędzniałych Amerykanów nie pod±żaj± w niezliczonych flotyllach łódek, pontonó, rowerów wodnych w objęcia dobrobytu towarzysza Fidela.
Pewnie propaganda. No tak - zapomniałem o propagandzie.

Data: 2011-12-26 22:04:02
Autor: jadrys
Szok!
W dniu 2011-12-26 18:22, rAzor pisze:

Ja bym odwrócił kwestię i zapytał pana Jadrysa, dlaczegóż to te masy bezdomnych, bez opieki medycznej itd wynędzniałych Amerykanów nie podążają w niezliczonych flotyllach łódek, pontonó, rowerów wodnych w objęcia dobrobytu towarzysza Fidela.
Pewnie propaganda. No tak - zapomniałem o propagandzie.

Przede wszystkim nikt nie mówi o masach biedoty w USA. A po drugie - na Kubę jeszcze trudniej się dostać obcokrajowcom jak Polakom do USA.

Data: 2011-12-27 05:17:31
Autor: stevep
Szok!
Dnia 26-12-2011 o 22:04:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale te "masy biedoty" w USA to krezusi wobec nędzarzy z Kuby.

--
stevep

Data: 2011-12-26 19:17:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Szok!

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jdaa8t$86v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ale "w nie najbogatszym Meksyku czy Haiti mogliby sobie tylko obniżyć stopę
życiow±". Kubanczycy nie sa tak glupi jak Pan, Panie Jadrys

A Ruskie? Dzi¶ w tivi mówiono, że ponad połowa tęskini za ZSRR.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-26 22:04:08
Autor: jadrys
Szok!
W dniu 2011-12-26 18:18,  Canucki pisze:

Ale "w nie najbogatszym Meksyku czy Haiti mogliby sobie tylko obniżyć stopę
ĹĽyciowÄ…". Kubanczycy nie sa tak glupi jak Pan, Panie Jadrys

Krzysztof Canucki

Podpowiedz mi pan, panie Canucki jak mam się merytorycznie odnieść do powyższego tekstu?

Szok!