Szok..

Data: 2012-11-27 10:28:16
Autor: Neko
Szok..
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał

Dzisiaj rano planowałem odwiedzić gabinet lekarski. Lekarza ogólnego. Dzwonię i proszę rejestratorkę o zarejestrowanie, okazuje się że najbliższy termin wizyty to godzina 12 w czwartek!! Pytam się co się stało że muszę czekać na wizytę do lekarza, - rejestratorka mówi że nic, parodniowe kolejki do lekarza "rodzinnego" to już norma...
 Może te gnoje śmierdzące z Warszawy przestali by wreszcie reformować ten kraj, bo on w błyskawicznym tempie staje się nie do życia dla mieszkańców..

Chcesz szybciej? PŁAĆ!

Data: 2012-11-27 13:40:23
Autor: Wiesiaczek
Szok..
On Tue, 27 Nov 2012 10:28:16 +0100, Neko wrote:

[...]

Przecież już raz zapłacił ZUS, o co chodzi?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-11-28 08:11:23
Autor: Trybun
Szok..
W dniu 2012-11-27 10:28, Neko pisze:
[...]

Nie w tym rzecz.. Chodzi o to że albo świadomie, albo nieświadomie ktoś sztucznie ogranicza Polakom dostęp do "służby" zdrowia. Jeszcze 10-20 lat temu nie było kolejek nie tylko do lekarza ogólnego, ale nawet do okulisty, stomatologa itd. Kolejne reformy rządów dostęp do lekarzy utrudniają. A wręcz zbrodnią było powołanie kosztownego pośrednika (NFZ) na linii pacjent-MZ.

Szok..