Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS

Data: 2009-08-08 10:24:31
Autor: awe
Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS
Moim zdaniem jak nie zwolnia 40% zatrudnionych w ZUS i KRUS to tylko mydlenie oczu
http://podatki.wp.pl/kat,70480,title,Szok-Beda-ciecia-ZUS-i-KRUS,wid,11384475,wiadomosc.html

Data: 2009-08-08 12:26:32
Autor: noiman
Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS
ciekwaw jestem dlaczego nikt nie moze wpasc na pomysl aby wprowadzic
max pulap rent i emerytur. skoro to rodzaj pomocy socjalnej, a nie
inwestycja finansowa, to moze wystarczy wszystkim 1000-1500zl?

no ale panie i panowie na urzedach nie beda podcinac galezi na ktorej
siedza... bo 5000-10000zl czasami nie wystarcza do pierwszego:)))

Data: 2009-08-08 17:00:15
Autor: awe
Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h5jqtn$ig0$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- --
tak tak, bo ich emeryturki beda znacznie wieksze...nie dosc ze pracuje sie na ich place to i na emerytury, cala taka budzetowka jest, ilu za to mozna byloby oplacic prywatnie nauczycieli (zakladam ze prywatna guwernantka bylaby opcja), szpitale, itp itd...(zreszta za dentyste i tak placi sie przewaznie prywatnie, bo w panstwowej sluzbie zdrowia to nawet dobrze wyrwac nie potrafia a co dopiero leczyc zeby)
awe

Data: 2009-08-08 15:51:29
Autor: MH
Szok. Będącięcia ZUS i KRUS
Moim zdaniem jak nie zwolnia 40% zatrudnionych w ZUS i KRUS to tylko mydlenie oczu

http://podatki.wp.pl/kat,70480,title,Szok-Beda-ciecia-ZUS-i-KRUS,wid,11384475,wiadomosc.html

Jak skończysz studia , zajmiesz się robotą przynoszącą zysk jakiejś firmie , bądź założysz swoją (wątpię) , to będziesz miał moralne prawo do krytyki...

Tymczasem jesteś na garnuchu partii , która (chcąc nie chcąc) , w jakimś stopniu
jest finansowana przeze mnie ...

Ooops !! Zapomniałem , masz najlepszą projektantkę mody !!  No to wiadomo
dlaczego przez cały tydzień możesz nic nie robić , tylko srać na PSP !!

MH

P.S. A w Łikendy to się nie opłaca , bo nie bulą ...Aha !! Jeszcze jedno , jak
piszesz na PSP , staraj się nie popełniać błędów.Nie chodzi mi o "literówki". Nie chce mi się szukać w archiwum , ale.. pisze się "niemożliwe" , a nie "nie
możliwe"... Powodzenia na sesji jesiennej !!

Data: 2009-08-08 16:17:42
Autor: raff
Szok. Będącięcia ZUS i KRUS
[...]

Te, expert, pisze sie "dopóki" a nie "dopuki"

R.

Data: 2009-08-08 16:25:31
Autor: MH
Szok. Będącięcia ZUS i KRUS
> [...]
> możliwe"... Powodzenia na sesji jesiennej !!
> Te, expert, pisze sie "dopóki" a nie "dopuki"

literufka ..

mh

Data: 2009-08-08 17:05:45
Autor: awe
Szok. Będącięcia ZUS i KRUS

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.0000001f.4a7d82e1newsgate.onet.pl...
[...]

mam prawo bo przez ostatnie 20 lat oplacilem pewnie wiecej vatu niz ty wlozyles w system z podatku dochodowego czy tez innych.
poza tym to panstwo jest mi cos winne a nie ja mu i to duzo kasy, a na nygusow i nierobow nie mam zamiaru pracowac. wole isc na plaze - w przeciwienstwie do ciebie nie musze jej przepuszczac na viagre i na chinskie kurewki - kosztem wlasnej rodziny.

awe

Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS