Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS

Data: 2009-08-08 12:26:32
Autor: noiman
Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS
ciekwaw jestem dlaczego nikt nie moze wpasc na pomysl aby wprowadzic
max pulap rent i emerytur. skoro to rodzaj pomocy socjalnej, a nie
inwestycja finansowa, to moze wystarczy wszystkim 1000-1500zl?

no ale panie i panowie na urzedach nie beda podcinac galezi na ktorej
siedza... bo 5000-10000zl czasami nie wystarcza do pierwszego:)))

Data: 2009-08-08 17:00:15
Autor: awe
Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS

Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h5jqtn$ig0$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak tak, bo ich emeryturki beda znacznie wieksze...nie dosc ze pracuje sie na ich place to i na emerytury, cala taka budzetowka jest, ilu za to mozna byloby oplacic prywatnie nauczycieli (zakladam ze prywatna guwernantka bylaby opcja), szpitale, itp itd...(zreszta za dentyste i tak placi sie przewaznie prywatnie, bo w panstwowej sluzbie zdrowia to nawet dobrze wyrwac nie potrafia a co dopiero leczyc zeby)
awe

Szok. Będą cięcia ZUS i KRUS