Szok: "Pasja" w 5. klasie na religii. A w USA od 18 lat

Data: 2012-04-20 21:04:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szok: "Pasja" w 5. klasie na religii. A w USA od 18 lat
piÄ…tek, 20 kwietnia 2012 18:54. carbon entity '' <%EMAIL>

Przyjdę do szkoły, by poznać osobę, która uczy mojego syna religii. Ale
nie do mnie należy wyznaczanie wyraźnych granic i sposobów pracy z dziećmi
w szkole - ripostuje Milkiewicz. - O ile dobrze pamiętam, "Pasja" nie jest
filmem dopuszczonym dla dzieci 11-letnich [w kinach był "od 15 lat"]. Już
sam ten fakt jest w mojej ocenie świadectwem braku nadzoru ze strony
szkoły

http://wyborcza.pl/1,75248,11576258,Szok___Pasja__w_5__klasie_na_religii__A_w_USA_od_18.html#ixzz1sbHl2Yiu

Przemek

Sam film fajnie się ogląda chociaż zupełnie nie zgadzam się z jego przesłaniem, podobnie jak nie do końca z filmem tego samego reżysera pt. Apocalypto, też orgią dla oczu ;) Natomiast rzeczywiście toto dla chłopców 12-letnich się nie nadaje. To tak jak gdyby Kaligulę puszczać -- - BTW. przesłanie tego ostatniego dedykuję dwóm ostatnim premierom pod rozwagę.

PS. I każdemu innemu kto by chciał wejść na ten stołek. To nie tylko Tusk i Kaczyński dążą każdy indywidualnie do władzy absolutnej, to duch epoki (ZUYYYY!) sprzyja kształtowaniu się faszystowskiej dyktatury.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Szok: "Pasja" w 5. klasie na religii. A w USA od 18 lat