Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...

Data: 2012-01-06 10:40:25
Autor: pluton
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...
..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Wêgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales ze szczescia, jak mu zakladales kajdanki.

Nullification

Data: 2012-01-06 10:54:50
Autor: rAzor
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...
Użytkownik - pluton napisał:
..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Węgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales

Nie mam w zwyczaju pijania taniego wina od rana. Ile "żurków" juz dzisiaj wywaliłeś?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 12:23:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6gd8$st1$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik - pluton napisał:
..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Węgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales

Nie mam w zwyczaju pijania taniego wina od rana. Ile "żurków" juz dzisiaj wywaliłeś?

Rano chlejesz dyktę pod Realem, wykradasz z wózków złotówki i dopiero wtedy z kolesiami menelami obalacie kwacha za 6 zł.

BomBel

Data: 2012-01-06 14:10:20
Autor: jadrys
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...
W dniu 2012-01-06 10:54, rAzor pisze
Nie mam w zwyczaju pijania taniego wina od rana. Ile "żurków" juz dzisiaj wywaliłeś?

A pod wieczór?

Data: 2012-01-06 14:41:34
Autor: rAzor
Użytkownik - jadrys napisał:
W dniu 2012-01-06 10:54, rAzor pisze
Nie mam w zwyczaju pijania taniego wina od rana. Ile "żurków" juz
dzisiaj wywaliłeś?

A pod wieczór?

Wczoraj wieczorem miał zaliczone jedno winko. Dzisiaj, jak widac sytuacja jest rozwojowa.

Data: 2012-01-06 16:55:09
Autor: stevep
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...
Dnia 06-01-2012 o 10:54:50  napisa³(a):

U¿ytkownik - pluton napisa³:
..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Wêgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales

Nie mam w zwyczaju pijania taniego wina od rana. Ile "¿urków" juz  dzisiaj wywali³e¶?

Ale jabol to akurat dla ciebie Dupikowski.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-06 12:21:25
Autor: Leprechaun
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je6fjq$rce$1inews.gazeta.pl...
..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Wêgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales ze szczescia, jak mu zakladales kajdanki.

Ten rAzor to z³amany fiut. Nieudacznik zyciowy onanizuj±cy siê wieczorami na peronie dworca g³ównego we Wa³brzychu.

BomBel

Data: 2012-01-06 14:05:11
Autor: Obserwator
Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> ..znanego eksperta do spraw ekonomicznych Wêgier, profesora doktora

Pewnie sie posrales ze szczescia, jak mu zakladales kajdanki.

argument o dupie i sraniu to jedyne na co cie stac?  Same goowna masz w
zapijaczonej pale, obwiesiu?

--

Szok!!! Sensacja z ostatniej chwili! Aresztowano...