Szok! Widz dzwoni do TVN... i się pyta czy powstała za skradzione pieniądze ? Sprawdź reakcję

Data: 2019-05-14 17:19:33
Autor: Lord Donald
Szok! Widz dzwoni do TVN... i się pyta czy powstała za skradzione pieniądze ? Sprawdź reakcję
Data: 2019-05-14 08:36:00
Autor: Bruno Brunowski
Szok! Widz dzwoni do TVN... i się pyta czy powstała za skradzione pieniądze ? Sprawdź reakcję
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znowu promuje swoje troll portale!

Data: 2019-05-14 17:44:59
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znowu promuje
swoje troll portale!

W co wierzy każdy kto wierzył że podziemna Solidarność to byli agenci na
żołdzie CIA/USA! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-14 18:02:19
Autor: u2
W dniu 14.05.2019 o 17:44, A. Filip pisze:
[...]

bez przesady, FB nadal nie ocenzurowało tego video, więc to musi być zgodne z poglądami Bruno Brunowskiego:)

https://www.facebook.com/1824509651121274/videos/1875165596055679/

--
George Orwell :

Data: 2019-05-14 10:17:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 14 maja 2019 18:02:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> żołdzie CIA/USA! ;-)
> bez przesady, FB nadal nie ocenzurowało tego video, więc to musi być zgodne z poglądami Bruno Brunowskiego:)

https://www.facebook.com/1824509651121274/videos/1875165596055679/

O tam to się trollnia szerzy. Polecam dokument o trolniach od 6:05: https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/farma-trolli-zarabiaja-na-falszywych-informacjach-i-hejcie,923108.html

"Teraz to zarządzasz niemal wszystkimi prawicowymi fanpejdżami." --
Bruno

Data: 2019-05-14 20:50:52
Autor: u2
[...]

widzisz, wykazałem, że video jest na twoim FB, czyli uprawiasz propaganduchę:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-14 18:07:40
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

A nie NKWD? ;-)))

Patrz książki Pająka.

--
Pajdak

Data: 2019-05-14 18:02:20
Autor: Pajdak
Szok! Widz dzwoni! 14 kwietnia! Lordzik się budzi!
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Szok! Widz dzwoni do TVN... i się pyta czy powstała za skradzione pieniądze
? Sprawdź reakcję

http://wdolnymslasku.com/2019/04/14/szok-widz-dzwoni-do-tvn-i-sie-pyta-czy-powstala-za-skradzione-pieniadze-sprawdz-reakcje-2/?fbclid=IwAR0cN5JDd8U5aM22pdyOOEO3JKcBdnplSt4YQmhE3g6Ro9rN5lwywdeZHaY

Buuuhahhahhahahhahhhhaaa!

Fakenews z 14 kwietnia!

wdolnymslasku.com - gadzinówka! ;-)))

Sądzisz, że Jacuś załapie się pociag ucieczkowy do PE?

Z ÓSMEGO miejsca? ;-)))

Poczytaj sobie przygłupie #1.

https://www.tvn24.pl/wideo/nowy-wlasciciel-tvn,1438405.html

--
Lepudruk

Szok! Widz dzwoni do TVN... i się pyta czy powstała za skradzione pieniądze ? Sprawdź reakcję