Szok dla zwyk造ch ludzi

Data: 2012-08-31 21:04:06
Autor: abc
Szok dla zwyk造ch ludzi
Rosja i Ukraina mozolnie i przez lata pozbywa造 si efekt闚 sowieckiej
ateizacji. I cho wiadomo, 瞠 w obu tych krajach odsetek niewierz帷ych
pozosta spory, to jednak dosz這 do odrodzenia prawos豉wia, a na Ukrainie
te katolicyzmu. (...)

Moskwa, pe軟a pokrytych z這tymi kopu豉mi cerkwi, jest w szoku.
Antyputinowska opozycja wszelkimi sposobami broni pa z Pussy Riot, ale dla
zwyk貫go cz這wieka rosyjskiego jest niepoj皻e, jak to mo磧iwe, by pi耩
piosenkarek wesz這 do 鈍i徠yni i od酥iewa這 "Bogurodzico, przego Putina".

I nie tylko to: przed Carskimi Wrotami (a wi璚 tak jak dla katolik闚 przed
tabernakulum) skaka造 i ta鎍zy造, a ich "punkowa modlitwa" pe軟a by豉
przekle雟tw, zupe軟ie niepasuj帷ych do 鈍i皻ego miejsca.

Jeszcze wi瘯szy szok panuje na Ukrainie. Nie chodzi bowiem tylko o to, 瞠
panie z Femen 軼i窸y krzy. S瘯 w tym, 瞠 krzy ten by po鈍i璚ony ofiarom
stalinizmu. Oburzenie sta這 si powszechne i w豉軼iwie trudno znale潭 ludzi,
kt鏎zy by ten czyn poparli.

Wi璚ej
http://www.rp.pl/artykul/928065,929491-Kto-i-po-co-niszczy-krzyze.html

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz這wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa雟twa od Ko軼io豉 jest sztuczny.

Data: 2012-08-31 21:20:33
Autor: u2
Szok dla zwyk造ch ludzi
W dniu 2012-08-31 21:04, abc pisze:
Antyputinowska opozycja wszelkimi sposobami broni pa z Pussy Riot, ale dla
zwyk貫go cz這wieka rosyjskiego jest niepoj皻e, jak to mo磧iwe, by pi耩
piosenkarek wesz這 do 鈍i徠yni i od酥iewa這 "Bogurodzico, przego Putina".

Pierdzielisz, ja jako Bog jedyny mowie, ze Pussy Riot zrobily jedynie
sluszna rzecz i zaspiewaly sluszne egzorcyzmy.

Data: 2012-08-31 21:31:53
Autor: Klin
Szok dla zwyk造ch ludzi
W dniu 2012-08-31 21:20, u2 pisze:
[...]

   Nie boisz si kary za to blu幡ierstwo?

Data: 2012-08-31 21:38:58
Autor: u2
Szok dla zwyk造ch ludzi
W dniu 2012-08-31 21:31, Klin > pisze:
Pierdzielisz, ja jako Bog jedyny mowie, ze Pussy Riot zrobily jedynie
sluszna rzecz i zaspiewaly sluszne egzorcyzmy.

  Nie boisz si kary za to blu幡ierstwo?

A co, chcesz mnie ukarac ? Wyszedles z tego samego co ja, i tam samo
powrocisz.

Data: 2012-09-01 08:28:50
Autor: Trybun
Szok dla zwyk造ch ludzi
W dniu 2012-08-31 21:31, Klin > pisze:

Pierdzielisz, ja jako Bog jedyny mowie, ze Pussy Riot zrobily jedynie
sluszna rzecz i zaspiewaly sluszne egzorcyzmy.

  Nie boisz si kary za to blu幡ierstwo?

A mo積a wiedzie co to za kara? I w sumie co to za blu幡ierstwo? Facet czuje si Bogiem i tyle, to chyba nie jest karalne?

Szok dla zwyk造ch ludzi