Szok i przerażenie. Co robić?

Data: 2013-03-05 01:19:10
Autor: Przemysław W
Szok i przerażenie. Co robić?

Homofobia po polsku. Ostatni weekend upłynął pod znakiem huraganowego ognia homoseksualnego lobby. Inne tematy nie miały szans

Ciągle nie widać dna. Ostatni miesiąc w Sejmie pokazał raz jeszcze, kim są naprawdę i czym się zajmują najchętniej politycy oraz dziennikarze „głównego nurtu”.

Telewizji ostatni weekend upłynął pod znakiem huraganowego ognia homoseksualnego lobby. Jeśli ktoś by pomyślał, że w poniedziałek jakiś inny temat przesłoni dyskusje polityków i dziennikarzy o płciowości istoty ludzkiej, to znalazł się w dużym błędzie. Mam już tego bełkotu, zwanego przez nieliczną mniejszość zwolenników współżycia w ramach jednej płci walką o „równość wobec prawa”, serdecznie dosyć. Słucham ich tylko dlatego, żeby zobaczyć, do jakiego stopnia absurdu dojdą zwolennicy zrównania praw związków partnerskich hetero, homo oraz lesbo w udowadnianiu swoich racji.

Szturm rozpoczął Palikot. Chwycił w dłonie tęczowy sztandar i wyciągając za kark z okopu sierżanta Ludowego Wojska Polskiego w stanie spoczynku Krzysztofa Bęgowskiego vel Ankę Grodzką. Za tą dwójką runął oddział specjalny, sejmowa „parszywa dwunastka” – Palikociarnia. Młodzi, niewykształceni z małych miasteczek, ale z gorącym sercem do walki z ciemnotą. Pokażemy Europie! Na barykady! – krzyknęli dowódcy. Hufce swoich zwolenników wiedli w pierwszej linii prezenterzy TVN z Moniką Olejnik na czele. Dalej szli pomniejsi, jak Agnieszka Gozdyra. W sztabie natarcia zajął swoje miejsce Tomasz Lis i jego „Newsweek” oraz program w publicznej TVP 2. „Grodzką w kołtuna” ryczały tytuły.
Odezwały się autorytety. Prawny: poseł Ryszard Kalisz, socjologiczny: prof. Jan Hartmann. Wyciągali za uszy kogo się dało. Bez ładu i składu. Jak mięso armatnie. Cel: Grodzka wicemarszałkiem Sejmu i zrównanie związków partnerskich z małżeństwami. Nagle, dostali ogień z prawej flanki (patrząc od strony mównicy sejmowej). To ukryta grupa Go-Go (Gowin – Godson), w której czarne jest czarne, a białe to białe zrzuciła maskowanie i zaczęła ku zaskoczeniu wszystkich kosić atakujących seriami w bok i plecy. Zmieszały się szeregi nacierających. Część zaczęła się cofać. Palikociarnia w bitewnym szale rwała dalej. Nie mieli litości dla wahających się. Stratowali poseł/posłankę Nowicką, by po jej truchle wspiąć się na fotel wicemarszałka. Do okopów! Wycofujemy się! - wołali zaskoczeni zmianą sytuacji inni atakujący. - Naprzód! -wrzeszczał Palikot. Zawrócić go, to wariat! Nie! I zaczęli lać się między sobą. Niesiołowski obraził autorytet: Agnieszkę Holland, wypominając jej córkę lesbijkę. Władysław Bartoszewski powiedział związkom partnerskim „Nie!”. Tusk przeprasza Holland. Holland nie odpuszcza. Nie zagłosuje na PO. Tusk wyrzuca Gowina. Ale się przestraszył i go zostawił. Zaczęto szukać słabego ogniwa. Zaatakowali punktowo. W stanowisko ogniowe posła Godsona posypały się granaty najcięższego kalibru. Jak czarny
może być konserwatystą? – dziwili się homoseksualni goście w „Kropce nad i”. Ale ten niewzruszony trwał i trwa dalej, kosząc atakujących. Kto zaczął ten bałagan? – pytali się każdy każdego. Palikot – wrzasnęły feministki. - Dawać go pod wysokie obcasy. Chcieli go dobić na polu bitwy, ale w sukurs przyszedł mu szorstki przyjaciel szefa SLD Aleksander Kwaśniewski wraz ze swoim złym duchem Markiem Siwcem. PO zadrżało. Chcą nam zabrać najtwardszy elektorat - lemingi. Co zrobi SLD? Leszek Miller to twardy gość. Uratuje co moje - pomyślał. Schował się z ekipą w swoich okopach, nastawili karabiny i czekają.  Wraca Kalisz. Ostatni schodzi z pola bitwy.
Pomagał wywlekać Palikota spod rozwścieczonych feministek.

– Rychu tu nie ma dla ciebie miejsca! – krzyknęły warty SLD.
– Okop za wąski, a ty za duży. Spróbuj u Olka! Jest wojna są ofiary.

Po miesiącu bratobójczych walk sięgnięto po najwyższy autorytet. Lecha Wałęsę. – Miejsce homoseksualistów jest za murem! – skwitował po swojemu. Szok i przerażenie. Co robić? Jak z tego wyjść? – pytają w TVN i GW. Niech przeprosi – uradzili mędrcy. – A pocałujcie mnie w d…! – taki był mniej więcej sens jego odpowiedzi. Zobaczymy co przyniesie nowy tydzień.

Szanowni wyborcy. Na taki spektakl głosowaliście, to go macie. W międzyczasie zdarzyło się: abdykacja papieża, wybór nowego, Polskę obiegła informacja, że 800 tys. dzieci chodzi niedożywionych, zmarło dziecko, bo nie przyjechała karetka pogotowia, drożyzna, o 100 % wzrósł np. w mojej gminie podatek od nieruchomości. Mogę tak długo wyliczać. I co z tego wynika. Nic. W sondażach, jak na Zachodzie. Bez zmian.

Andrzej R. Potocki

Data: 2013-03-05 08:40:58
Autor: Trybun
Szok i przerażenie. Co robić?
W dniu 2013-03-05 08:19, Przemysław W pisze:

Homofobia po polsku. Ostatni weekend upłynął pod znakiem huraganowego ognia homoseksualnego lobby. Inne tematy nie miały szans

Ale my tu na psp nie musimy chyba o tym rozmawiać?

Data: 2013-03-05 03:19:03
Autor: Przemysław W
Szok i przerażenie. Co robić?
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Nie musicie, trzymaj sie swojego ulubionego tematu,
ja nie zamierzam przeszkadzac.

Data: 2013-03-05 15:43:38
Autor: Aleksander Nabagło
Szok i przerażenie. Co robić?
!

W dniu 05.03.2013 08:19, Przemysław W pisze:
> [...]
> i GW. Niech przeprosi – uradzili mędrcy. – A pocałujcie mnie w d…! –
> taki był mniej więcej sens jego odpowiedzi. Zobaczymy co przyniesie >nowy

Rozwiazaniem bedzie:
"Polska Partia Homofobów" -- idaca demokratycznie
po wladze pod haslami "rownych praw dla mniejszosci homofobow".

No wlasnie -- na Zachodzie o malo nie nazwano Lecha Wałęsą 'homofobem'.
Zawahano się -- bo bylo za malo czasu, aby decydenci pociagajacy
za sznurki mediow wydali jednoznacznie polecenia:
"Tak pisac i komentowac, ze Lech Wałęsa jest homofobem."

A Lech Wałęsa sam jednoznacznie się określił -- jest organicznym
homofobem, takie własnie silne sygnaly otrzymuje od wlasnego ciala.

Teraz trzeba tylko rozpetac ogolnoswiatowa kampanie na rzecz rownouprawnienia dla homofobow -- z ogladu wiadomosci medialnych,
mozna by sadzic, to to zanikajacy gatunek, wyrzucony poza margines
kultury i cywilizacji Zachodu.
Moze jeszcze za wczesnie?
Moze najpierw homofobia bedzie stygmatem braku kultury,
pozniej bedzie uznawana za dewiacje, aby za dwa trzy pokolenia
okazalo sie, ze jest przenoszona w genach?

Wiec nie czekajac na osady celebrytow,
autorytetów poprawnosci politycznej i wyniki naukowych badan medycznych   -- 'Homofobowie wszystkich stanow laczcie sie!'

..

Data: 2013-03-05 16:46:45
Autor: Przemysaw M.
Szok i przerażenie. Co robić?
Dnia Tue, 05 Mar 2013 01:19:10 -0600, Przemysaw W napisa(a):

Homofobia po polsku. Ostatni weekend upyn pod znakiem huraganowego ognia homoseksualnego lobby. Inne tematy nie miay szans

Pedalstwo chciaoby by uznanym za wite krowy. Niech naucz si wpierw
szanowa normalnych ludzi, wtedy pogadamy. Ja te mam swoje prawa i nie
ycz sobie by jaki zboczek z napudrowan dup paradowa przed moimi
oknami.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do
abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie

Szok i przerażenie. Co robić?