Szok i przerażenie. Co robić?

Data: 2013-03-05 15:43:38
Autor: Aleksander Nabagło
Szok i przerażenie. Co robić?
!

W dniu 05.03.2013 08:19, Przemysław W pisze:
> Po miesiącu bratobójczych walk sięgnięto po najwyższy autorytet. >Lecha
> Wałęsę. – Miejsce homoseksualistów jest za murem! – skwitował po
> swojemu. Szok i przerażenie. Co robić? Jak z tego wyjść? – pytają w >TVN
> i GW. Niech przeprosi – uradzili mędrcy. – A pocałujcie mnie w d…! –
> taki był mniej więcej sens jego odpowiedzi. Zobaczymy co przyniesie >nowy
> tydzień.

Rozwiazaniem bedzie:
"Polska Partia Homofobów" -- idaca demokratycznie
po wladze pod haslami "rownych praw dla mniejszosci homofobow".

No wlasnie -- na Zachodzie o malo nie nazwano Lecha Wałęsą 'homofobem'.
Zawahano siÄ™ -- bo bylo za malo czasu, aby decydenci pociagajacy
za sznurki mediow wydali jednoznacznie polecenia:
"Tak pisac i komentowac, ze Lech Wałęsa jest homofobem."

A Lech Wałęsa sam jednoznacznie się określił -- jest organicznym
homofobem, takie własnie silne sygnaly otrzymuje od wlasnego ciala.

Teraz trzeba tylko rozpetac ogolnoswiatowa kampanie na rzecz rownouprawnienia dla homofobow -- z ogladu wiadomosci medialnych,
mozna by sadzic, to to zanikajacy gatunek, wyrzucony poza margines
kultury i cywilizacji Zachodu.
Moze jeszcze za wczesnie?
Moze najpierw homofobia bedzie stygmatem braku kultury,
pozniej bedzie uznawana za dewiacje, aby za dwa trzy pokolenia
okazalo sie, ze jest przenoszona w genach?

Wiec nie czekajac na osady celebrytow,
autorytetów poprawnosci politycznej i wyniki naukowych badan medycznych   -- 'Homofobowie wszystkich stanow laczcie sie!'

..

Szok i przerażenie. Co robić?