Data: 2014-06-27 09:30:36 | |
Autor: Chris | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 2014-06-26 16:59, ZakonSpirowany pisze:
> Jeśli ktoś czuje potrzebę, to może mi napisać, że jestem debil, bo miałbym 5 zł taniej, gdybym telefon kupił w jakimś media-markecie na Przecież kupiłeś telefon na raty tylko że one nazywają się abonament. -- www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2014-06-27 09:55:20 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 27-06-2014 09:30, Chris pisze:
Przecież kupiłeś telefon na raty tylko że one nazywają się abonament. No to jedziemy: Plus: przeniesienie numeru, abonament 70 zł, Xperia Z – "989,00 zł". T-Mobile: przeniesienie numeru, abonament 75 zł, Xperia Z – "639,00 zł" (0,5 GB – LOL!). Play (NIGDY!): przeniesienie numeru, abonament 80 zł, Xperia Z Ultra – "799 zł" (2 GB) Dostrzegasz różnicę? :> -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-27 10:07:34 | |
Autor: Chris | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 2014-06-27 09:55, ZakonSpirowany pisze:
W dniu 27-06-2014 09:30, Chris pisze: Dostrzegasz różnicę ?? Łącznie do zapłaty powinno wyjść 165 zł Czyli płacisz im raty za telefon wliczone w abonament :) sorry taki mamy klimat :) -- www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2014-06-27 10:46:39 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 27-06-2014 10:07, Chris pisze:
Łącznie do zapłaty powinno wyjść 165 zł Naprawdę dalej nie łapiesz?! Ja będę płacił 71 zł, a Xperię Z dostanę bez dopłaty. A w innych sieciach bym płacił min. 70 zł abonamentu z gorszymi parametrami i jeszcze ~800 zł dopłaty na start (średnia z tych trzech cen). Jasne, że jej cena jest wkalkulowana w abonament, lecz na tle ofert innych sieci niezauważalna. Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą bez mała 1000 zł. (Super oferta, k-wy!) -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-27 11:14:45 | |
Autor: Chris | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 2014-06-27 10:46, ZakonSpirowany pisze:
W dniu 27-06-2014 10:07, Chris pisze: Ja już dawano zrezygnowałem z abo i przeszedłem na kartę, abo się po prostu nie opłaca chyba że bardzo dużo dzwonisz. Jasne, że jej cena jest wkalkulowana w abonament, lecz na tle ofert No i właśnie o to mi chodziło że masz kredyt wkalkulowany w abonament tak żeby go nie widzieć :) Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka Za 1200 zł to może bez FA kupisz z abonamentu, jak ktoś chce na firmę to zapłaci drożej. Sprawdziłem Z1 Compact nawet za 1200 zł nie kupisz nie mówiąc już o Z1 albo Z2. -- www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. |
|
Data: 2014-06-27 22:51:34 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Fri, 27 Jun 2014 10:46:39 +0200, ZakonSpirowany napisa(a):
W dniu 27-06-2014 10:07, Chris pisze: No nie calkiem - Play wlasnie oferuje formule 4.0 unlimited z 2GB za 30 zl. Przez 24mc uzbiera sie 960zl, a Xperia Z kosztuje od ~1200zl na ceneo. Czyli podarowali ci 200zl + 1GB. Co i tak jest niezle - plus bonusy na stacjonarce. Co ten Plus odpierdala, to ja w ogle nie ogarniam. Zetk bez simlocka mona kupi w sklepie internetowym za 1200 z, a ci do abonamentu chc bez maa 1000 z. (Super oferta, k-wy!) Oj tam, ledwie 200zl drozej niz play, a abo 10 zl nizszy (wedle cen ktore podawales). Ot, wojenka cenowa, ktos sie tu bedzie musial dostosowac (albo tanie Xperie sie skoncza). Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czesto dzwonili ? Z oferta jak zwykle ? Sami przelaczyli do dzialu utrzymania, czy wypowiedzenie zlozyles ? Widac ze im na kliencie zalezy :-) J. |
|
Data: 2014-06-28 01:57:36 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 27-06-2014 22:51, J.F. pisze:
No nie calkiem - Play wlasnie oferuje formule 4.0 unlimited z 2GB za Tak, ale telefon musiałbym wziąć na raty, więc dodatkowe 300 zł dla banku i za samą słuchawkę robi się 1500 zł. Stałego dochodu na dzień dzisiejszy nie mam, więc kolejna faktura na razie nie wchodziłaby w grę, czyli zostałbym z posiadaną Xperią U, a jaki usługodawca – zapewne wciąż Orange ze względu na rabaty wynikające z posiadanych stacjonarnych. Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czesto Nie, dzwonili dwukrotnie, ale za pierwszym razem, po kilku dniach, nie odebrałem, bo byłem półprzytomny (przed wypiciem porannej kawy), za drugim razem nie mogłem odebrać, no i za trzecim, dwa dni temu, odebrałem i po 53 minutach rozmowy skończyło się jak opisałem – pełne zadowolenie. Sami przelaczyli do dzialu utrzymania, czy wypowiedzenie zlozyles ? Sami. Do końca umowy wciąż pozostaje 7 tygodni, choć po podpisaniu aneksu przedłużającego (kurier będzie dziś lub w poniedziałek), nowe warunki zaczną obowiązywać od 10 lipca. Widac ze im na kliencie zalezy :-) Takie plusy relatywnie wolnego rynku i względnego kapitalizmu. ;) Jak chcą przetrwać, to o każdy "grosz" muszą walczyć. Niech tylko się wezmą za poprawę swojego serwisu online, by ew. reklamacje można zgłaszać za darmo, a nie za kilka złotych na infolinii 801 505 505 (czy naprawdę nie da się zrobić jak dawniej, że koszt wynosi 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?). A na koniec ciekawostka. Nigdy nie miałem na domowej neostradzie prędkości uploadu większej niż 4 Mbps z umowy, a od wczoraj skoczył do ~6,5 Mbps. :) (Mam nadzieję, że to nie efekt tego, że już mi odpalili te 80 Mbps, bo prędkość DL wciąż ~38 Mbps (na aktualnej umowie 40). -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 11:00:49 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 01:57:36 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
W dniu 27-06-2014 22:51, J.F. pisze: Inni pieniadze maja i moga powiedziec ze straca na odsetkach 30 zl. dzisiejszy nie mam, więc kolejna faktura na razie nie wchodziłaby w grę, czyli zostałbym z posiadaną Xperią U, Ale tez wtedy bys zaoszczedzil 1000 zl :-) Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czestoNie, dzwonili dwukrotnie, ale za pierwszym razem, po kilku dniach, nie odebrałem, bo byłem półprzytomny (przed wypiciem porannej kawy), za drugim razem nie mogłem odebrać, no i za trzecim, dwa dni temu, odebrałem i po 53 minutach rozmowy skończyło się jak opisałem – pełne zadowolenie. No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-) Czyzby poprzednia strategia ("a to dziekuje") zakonczyla sie fiaskiem? Widac ze im na kliencie zalezy :-)Takie plusy relatywnie wolnego rynku i względnego kapitalizmu. ;) Jak chcą przetrwać, to o każdy "grosz" muszą walczyć. Nie, to duza korporacja. Sa wskazniki, jest cel, koszta niewazne :-) Niech tylko się wezmą za poprawę swojego serwisu online, by ew. reklamacje można zgłaszać za darmo, a nie za kilka złotych na infolinii 801 505 505 (czy naprawdę nie da się zrobić jak dawniej, że koszt wynosi 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?). A po co ? Przeciez i tak nie zmienisz operatora :-) A tak to przynajmniej dzial reklamacji cos zarobi :-) J. |
|
Data: 2014-06-28 11:43:34 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 11:00, J.F. pisze:
Inni pieniadze maja i moga powiedziec ze straca na odsetkach 30 zl. Pieniądze by się znalazły bez brania kredytu, nawet na Xperię Z2, ale już wolałbym kupić nowy aparat foto, dołożyć pamięci do laptopa, wymienić dysk na SSD, kupić do niego monitor (bo coraz więcej robię w grafice). Ale tez wtedy bys zaoszczedzil 1000 zl :-) Oszczędność, gdy z miejsca nie ma wpływu całości na konto, to w dzisiejszych czasach żadna oszczędność. Po prostu nie wydałbym pieniędzy, których "nie mam". :] No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-) Ja to widzę inaczej – zależało ich pracownicy (na prowizji, choćby minimalnej). Nie wspominałem o tym wcześniej, bo nie miało wpływu na efekt końcowy, ale gdy ta kobieta, która do mnie zadzwoniła tego dnia po raz pierwszy, po 21 minutach rozmowy poprosiła o 10 min. przerwy na posprawdzanie wszystkiego w systemie i się rozłączyliśmy, poszedłem sobie po drugą kawę, telefon wrzuciłem w luźną kieszonkę, a że był na wibracjach, to dwukrotnie, gdy dzwoniła ponownie, nie poczułem. Dopiero za 3 razem, ale dzwoniła już inna kobieta z numeru różniącego się od poprzedniego ostatnią cyfrą i natarczywie, nieuprzejmie zapytała: to jaka decyzja? Ja zdezorientowany, próbuję wyjaśniać, ta zdziwiona, oburzona, że jej poprzedniczka zaoferowała mi 71 zł, bo to niemożliwe, bo musi być kwota ze strony 89,90, no ale jak się szybko wyjaśniło – ona nie miała pojęcia, że negocjowałem również usługi stacjonarne. Zaczęła mnie wypytywać, jak jakieś gestapo, co mi oferowano, to ją odesłałem na drzewo, mówiąc żeby sobie odtworzyła rozmowę, bo przecież są nagrywane. Powiedziała, że tak będzie i się rozłączyła. Jakaś naprawdę nieprzyjemna baba, z nutą tryumfu w głosie, ale tylko na początku, gdy myślała, że podebrała koleżance klienta, który się godził na to, co mógłby sobie sam wyklikać na ichniejszej stronie. Po około 10 minutach zadzwoniła ta pierwsza – sympatyczna; zaczęła przepraszać za zamieszanie, powiedziała, że wcześniejsze ustalenia są jak najbardziej aktualne, pogadaliśmy jeszcze te pół godziny, no i pod koniec to w jej głosie (jak i pewnie moim) można było usłyszeć nutę zadowolenia, ale bez tego chamskiego pierwiastka tryumfu i wyższości, jak u jej koleżanki. Nie, to duza korporacja. Sa wskazniki, jest cel, koszta niewazne :-) Że duża, to wiem, a jak to wszystko mają poukładane, to mnie to rybka, póki jestem zadowolony. :) 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?). Ale ja nie będę dzwonił, bo nawet jak ich formularz zgłoszeniowy www wywala błąd, to mam adres e-mail ich biura obsługi klienta. Trwa dłużej niż przez telefon, ale takiego maila usunąć i zignorować nie mogą, więc sprawa zostanie załatwiona bez dodatkowych kosztów. :] A ludziom z 801-505-505 niech dają zarabiać lemingi. :) -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 12:04:18 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 11:43:34 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
W dniu 28-06-2014 11:00, J.F. pisze: Moglbys co miesiac zostawiac na koncie te 40 zl :-) No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-)Ja to widzę inaczej – zależało ich pracownicy (na prowizji, choćby minimalnej). Na pewno nie - jakby tak kazdy pracownik mogl dowolne upusty dawac i jeszcze prowizje zgarniac, to by szybko puscili firme z torbami :-) Albo braklo jej jednego klienta do planu, albo premia za laczenie uslug ... J. |
|
Data: 2014-06-28 12:19:24 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 12:04, J.F. pisze:
Na pewno nie - jakby tak kazdy pracownik mogl dowolne upusty dawac i No nie, jasne, że miała ograniczone pole do manewru, bo np. nie mogła mi dołożyć więcej niż 1 GB do tych dwóch, które są w tym planie. Ale mogła, co udało mi się wynegocjować, dać mi tę Xperię Z bez dopłaty. W formularzu www przedłużenia jest to niemożliwe, a inne sieci chciałyby dopłaty min. 700 zł. Nie wiem jak im płacą. Możliwe, że stałą stawkę od zatrzymanego klienta. Ale jej przełożony może analizować to, co klientom daje i gdyby wyszło, że uzyskuje gorsze wyniki od koleżanek – mogłaby zostać zwolniona. Jednak szkoda gdybać; ja nie wiem jak tam mają, wiem tyle, że w jej głosie po zatwierdzeniu przeze mnie ustalonych warunków, pojawiło się zadowolenie. -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 16:09:35 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 12:19:24 +0200, ZakonSpirowany napisa(a):
W dniu 28-06-2014 12:04, J.F. pisze: A skad wiesz ? Moze mogla ... ale z niej tez dobra negocjatorka :-) Jednak szkoda gdyba; ja nie wiem jak tam maj, wiem tyle, e w jej gosie po zatwierdzeniu przeze mnie ustalonych warunkw, pojawio si zadowolenie. "ale *** przerobilam" :-) Umowe na pewno masz na 24m, a ten dodatkowy 1GB to co miesiac ? No chyba ze i oni maja premie za wyprzedaz niechodliwych modeli Z :-) J. |
|
Data: 2014-06-28 17:46:21 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 16:09, J.F. pisze:
A skad wiesz ? Moze mogla ... ale z niej tez dobra negocjatorka:-) No nie sądzę, skoro w abonamentach za 130 i 150 zł podstawą też są 2 GB, tyle że za kolejne 10 zł (po wykorzystaniu limitu) dają odpowiednio 7 i 10 GB (a ja mam mieć 3 i w razie czego za 10 zł kolejne 3 GB). "ale *** przerobilam":-) Tak. Po prostu zamiast 2 GB mam 3 (najwyraźniej tyle mogą dokładać). No chyba ze i oni maja premie za wyprzedaz niechodliwych modeli Z:-) Niechodliwych? No chyba nie. Jedyna możliwość jest taka, że mają wciąż duży – większy niż inni operatorzy – zapas tego modelu. Co prawda nie miałem jej chyba nawet w ręce, ale patrząc po parametrach i po obejrzeniu kilku wideo-recenzji na YT, "zetka" wydaje się być dla mnie wprost stworzona. Jedynie lightbara będzie mi brakowało, który w Z2 powrócił w bardzo przyzwoitej formie (bo w Z1 mniejszy i ciemniejszy). -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-07-13 12:08:41 | |
Autor: Konspirator | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 2014-06-28 16:09, J.F. pisze:
"ale *** przerobilam":-) Mam już pierwszą fakturę za "usługę mobilną" i z zadowoleniem stwierdzam, że nie zostałem wyruchany przez kobietę, bo kwota się zgadza co do grosza: równe 71 zł za "Smart Plan Multi II" z Xperią Z. Nie mam pojęcia jak ona to zrobiła, ale mam to gdzieś, skoro zrobiła mi dobrze. :)) -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 11:54:49 | |
Autor: B.G | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 2014-06-28 01:57, ZakonSpirowany pisze:
No to możesz się zdziwić :) Jestem na 100% pewien, że przestawili Ci już wajchę na 20-80Mb. Upload jak wdać poszedł w górę, ale że downloadu nie miałeś już wcześniej pełnego - to i teraz nie ma cudów aby się zwiększył. -- B.G |
|
Data: 2014-06-28 12:04:04 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 11:54, B.G pisze:
No to możesz się zdziwić :) Dlatego podczas rozmowy z tą kobietą pytałem o pozostanie przy aktualnej prędkości lub nawet obniżenie do 20, ale powiedziała, że nie mają takich w ofercie. Standardem wyjściowym jest już 80. Teoretycznie jest 10 Mbps za 10 zł mniej, ale 10 odpada ze względów technicznych, bo do rutera, poza kilkoma urządzeniami z WiFi, jest podłączony dekoder TV. Jeśli prędkość już nie wzrośnie, to nie będę płakał – abonament nie poszedł przecież w górę, nie został nawet taki sam, ale obniżony o 30 zł. :) -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 16:12:07 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 12:04:04 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
Jeśli prędkość już nie wzrośnie, to nie będę płakał – abonament nie poszedł przecież w górę, nie został nawet taki sam, ale obniżony o 30 zł. :) Ale to nie przeszkadza ... reklamuj i domagaj sie obnizenia abonamentu do polowy do czasu osiagniecia umowionej predkosci :-) J. |
|
Data: 2014-06-28 08:54:51 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Fri, 27 Jun 2014 10:46:39 +0200, ZakonSpirowany napisa(a):
Co ten Plus odpierdala, to ja w ogle nie ogarniam. Zetk bez simlocka mona kupi w sklepie internetowym za 1200 z, a ci do abonamentu chc bez maa 1000 z. (Super oferta, k-wy!) Byc moze to (koncowka) http://www.telepolis.pl/artykuly/o-mnp-slow-kilka,3,3,703.html "Odpuszcza dalej bdzie Polkomtel, ktry ostatnio sowami wiceprezesa Dominika Libickiego stwierdzi, e nie jest zainteresowany klientami, ktrych marowo jest bliska zeru. W czasach, kiedy kady operator ma taryf "no limit" za 29 z, ciko odrni si od konkurencji. Ale trzeba. Kady operator ma na to swj sposb - P4 marketing, Polkomtel ofert telewizyjn, Orange zintegrowan i kompleksow ofert telekomunikacyjn, a T-Mobile midzynarodowe wsparcie i ciekawe propozycje roamingowe taryfie JUMP! To powoduje, e na rynku jest swoiste status quo, nie ma gwatownych fluktuacji w statystykach przenonoci i w najbliszym czasie na nie si nie zapowiada. " Co prawda nie jest tak, jakby sie wydawalo na pierwszy rzut oka http://www.telepolis.pl/wiadomosci/libicki-spadek-polkomtela-to-odejscia-niskomarzowych-klientow-i-czyszczenie-bazy,2,3,30562.html "Spadek liczby klientw abonamentowych wynika gwnie z odej klientw biznesowych, duych firm. Marowo tych produktw jest bliska zeru" No coz, IMO na wierze w reklame plus sie szybko przejedzie. A miedzynarodowe wsparcie ma tez orange. Zreszta mamy wybor operatora roamingu, wiec i to moze szybko przestac byc zaleta. Ciekaw jestem czy jestes teraz klientem wysokomarzowym :-) J. |
|
Data: 2014-06-28 09:36:53 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 08:54, J.F. pisze:
Ciekaw jestem czy jestes teraz klientem wysokomarzowym:-) Jeśli brać pod uwagę tylko GSM, to nie jestem, ale od Orange mamy "wszystko" (na tej samej linii wręcz dwa numery stacjonarne). Gdyby nie ten "FunPack", to nie miałbym szans na te rabaty do usługi mobilnej i musiałbym płacić normalną cenę Smart Plan Multi, a do Xperii dopłacić. Co najwyżej wynegocjowałbym ten dodatkowy 1 GB do podstawowych 2. "Marżowość bliska zeru" – przecież ten gość z miejsca powinien stracić pracę. Czy może mówił o wartości ujemnej? Ja będę z uporem maniaka powtarzał: kto nie szanuje grosza – nie będzie miał złotówki. Choćby mieli na mnie zarobić tylko 10 zł rocznie, to milion takich klientów i robi się milion złotych. Dla wiceprezesa to za mało? No to bez łaski. Na Orange dużo narzekałem (raz mi np. naliczyli ponad 700 zł, bo przekroczyłem abonamentowe 500 MB i szło po jakiejś z kosmosu wziętej stawce; po wyjaśnieniach fakturę skorygowali) i pewnie będę jeszcze na nich narzekać (na serwis www na pewno), ale tym razem pokazali, że zależy im na kliencie, niezależnie od tego, że nie chce jeść im z ręki i ten temat założyłem, bo w przeciwieństwie do poprzedniego, jest pochwalny. -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 11:19:57 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 09:36:53 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
W dniu 28-06-2014 08:54, J.F. pisze: Jeśli brać pod uwagę tylko GSM, to nie jestem, ale od Orange mamy "wszystko" (na tej samej linii wręcz dwa numery stacjonarne). Ale ze znizka :-) Gdyby nie ten "FunPack", to nie miałbym szans na te rabaty do usługi mobilnej i musiałbym płacić normalną cenę Smart Plan Multi, a do Xperii dopłacić. Co najwyżej wynegocjowałbym ten dodatkowy 1 GB do podstawowych 2. A tak to kto doplacil ? :-) "Marżowość bliska zeru" – przecież ten gość z miejsca powinien stracić pracę. Czy może mówił o wartości ujemnej? Ja będę z uporem maniaka powtarzał: kto nie szanuje grosza – nie będzie miał złotówki. Choćby mieli na mnie zarobić tylko 10 zł rocznie, to milion takich klientów i robi się milion złotych. Dla wiceprezesa to za mało? No to bez łaski. To jest naprawde malo. To na premie nie starczy :-) A gdzie nowe inwestycje, gdzie zdolnosc kredytowa, gdzie dywidenda dla akcjonariuszy ? J, |
|
Data: 2014-06-28 11:56:21 | |
Autor: ZakonSpirowany | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
W dniu 28-06-2014 11:19, J.F. pisze:
To jest naprawde malo. To na premie nie starczy:-) Nie no, te 10 zł rzuciłem tak teoretycznie. 94 zł za FunPack + 71 zł za komórkę + ok. 70 zł za drugi numer stacjonarny (płaci osoba będąca ze mną w stanie 'zimnej [póki co] wojny', ale z tym samym nazwiskiem), więc od naszej rodzinki dostają 235 zł/msc. Jaka jej część jest realnym zarobkiem? Nie mam pojęcia, ale na pewno dużo więcej niż 10 zł. :) -- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻ |
|
Data: 2014-06-28 12:06:33 | |
Autor: J.F. | |
Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pyt ania już z odpowiedziami – finał negocjacji | |
Dnia Sat, 28 Jun 2014 11:56:21 +0200, ZakonSpirowany napisa(a):
W dniu 28-06-2014 11:19, J.F. pisze: No ba, 235zl/mc, takiego klienta to trzeba cenic :-) J. |
|