Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowie dzi – rozmowa z telemarketerem

Data: 2014-06-04 13:05:26
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowie dzi – rozmowa z telemarketerem
W sierpniu kończy mi się umowa z Orange – Pantera II (60 zł, 2 lata).
Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem ciekawy, co zaproponują.

No to dzwonią. No to odbieram.

– [Standardowa formułka]
– Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać kilka minut?
– Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z usługi.
– Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
**Bip, bip.**

Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-04 13:30:53
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-04 13:05, ZakonSpirowany pisze:
[...]

Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się jak na żyd na pchlim targu.

Data: 2014-06-04 14:03:40
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 04-06-2014 13:30, Trybun pisze:
Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
jak na żyd na pchlim targu.

Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
– gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę później już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
– gość z łapanki, na kartce nie miał gotowej odpowiedzi na tak postawioną sprawę, więc się rozłączył i odhaczy jako "niezainteresowany" (czy co tam sobie wpisują).

Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i im wręczam? Gdyby do tego doszło, to przy założeniu, że chcę nowy (większy, 4G) – udać się np. do T-Mobile? W Play już miałem i powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-04 16:50:56
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Widz e firma sporzdniaa, szanuj wol klienta i ju nie targuj si
jak na yd na pchlim targu.

Ja widz bardziej prawdopodobne moliwoci:
- go szybko zaapa, e "specjalnej oferty" mi nie wcinie, a nic poniej mu si nie opaca (telemarketer najniszego szczebla z premi/prowizj tylko od gotowych ofert?), wic odpuci i sekund pniej ju dzwoni do kolejnej osoby na licie.

Dokadnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszcz bd mieli Ci czas zaatakowa przy okazji przenoszenia numeru bo dzi to ostatni moment dla operatora kiedy moe zatrzyma klienta. Straszenie sownymi rezygnacjami to dzi saba karta przetargowa.

Data: 2014-06-05 01:02:48
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta�z odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Dnia Wed, 4 Jun 2014 16:50:56 +0200, BaX napisał(a):
[...]

Dok³adnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszcz mieli Cie czas zaatakowac rzy okazji przenoszenia numeru bo dzis to ostatni moment dla operatora kiedy mo¿e zatrzymac klienta.

Za pozno. Idziesz do konkurencji, podpisujesz, trafia do obecnego
operatora ... ale juz za pozno, bo podpisales ...

J.

Data: 2014-06-05 11:21:29
Autor: BaX
[...]

Dok3adnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszcz
[...]

No to wida jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

Data: 2014-06-05 11:54:00
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpo wiedzi - rozmowa z telemarketerem
W dniu 05-06-2014 11:21, BaX pisze:
No to widać jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

To są tacy? 24 * 60 zł = 1440 zł.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-05 12:12:06
Autor: Pawel G.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Witam,

W odpowiedzi na maila od ZakonSpirowany
z dnia: 2014-06-05 11:54:
W dniu 05-06-2014 11:21, BaX pisze:
No to wida jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

To s tacy? 24 * 60 z = 1440 z.
Kiedy wystpiem do pewnej firmy na E, majc ju dobrze ponad 100 aktywnych kart w firmie, o ofert na kilkaset kart rocznie i... nie opacao im si nawet przedstawi oferty, bo ju i tak by koniec roku, a targetu i tak by nie zrobili. 8-0 Tak, s klienci o pomijalnym znaczeniu i to nie przy kwocie 60PLN/mies. Oczywicie przenielimy si w trybie natychmiastowym do konkurencji, ktra nie miaa problemu z przedstawieniem oferty. Zreszt wtedy firma na E. robia te inne "waki", ktre skutecznie mnie odstraszaj teraz od firmy ju na T. :P

Pawe

Data: 2014-06-05 12:54:22
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
No to wida jest klientem o pomijalnym znaczeniu dla firmy.

To s tacy? 24 * 60 z = 1440 z.

I pewnie w tych 60z si miecisz i nie przekraczasz miesicznego limitu, a numer to nie "firmwka"? Zgaduj, e jak umowa bya na 2 lata to i by telefon przy podpisywaniu umowy?

Data: 2014-06-05 07:27:23
Autor: Pszemol
"BaX" <mail@mail.com> wrote in message news:53904c6a$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytaj raczej czy to jest 24 SIMy w abonamencie 60z na miesic,
czy jeden SIM w abonamencie dwuletnim :-)

Data: 2014-06-05 15:06:13
Autor: BaX
[...]

Przecie napisa w pierwszym zdaniu pierwszego posta.

Data: 2014-06-05 15:56:35
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pyta� bez odp owiedzi - rozmowa z telemarketerem
W dniu 05-06-2014 12:54, BaX pisze:
I pewnie w tych 60zł się mieścisz i nie przekraczasz miesięcznego limitu, a
numer to nie "firmówka"?

Nie chce mi się liczyć, ale abonament to abonament – czasem 55 zł, czasem 70, a raz się zdarzyło 100: http://i.imgur.com/8TLG6zM.jpg

Zgaduję, że jak umowa była na 2 lata to i był
telefon przy podpisywaniu umowy?

Był, ale nie za złotówkę, nieee. Całe 250 zł. Ponad 2 lata od premiery, blisko 2 lata i mnie, przed chwilą z ciekawości zerknąłem na allegro i nówki chodzą po 600 zł. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-05 16:14:42
Autor: BaX

Nie chce mi si liczy, ale abonament to abonament - czasem 55 z, czasem 70, a raz si zdarzyo 100: http://i.imgur.com/8TLG6zM.jpg

Zgaduj, e jak umowa bya na 2 lata to i by
telefon przy podpisywaniu umowy?

By, ale nie za zotwk, nieee. Cae 250 z. Ponad 2 lata od premiery, blisko 2 lata i mnie, przed chwil z ciekawoci zerknem na allegro i nwki chodz po 600 z. :)

No to sobie teraz policz ile dae "zarobi" operatorowi za te 2 lata. Dzi po dwch latach "nwki" chodz po 600z , Tobie operator sprzeda go dwa lata temu za 250z, a Ty dae im "zarobi" przez te dwa lata 1440z.

Data: 2014-06-05 16:29:20
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
W dniu 05-06-2014 16:14, BaX pisze:
No to sobie teraz policz... /ciach

Ale do czego zmierzasz?
Ja jestem w stanie tylko zsumować kwoty, jakie im zapłaciłem.
Natomiast nie jestem w stanie obliczyć, nawet w przybliżeniu, ile dałem im zarobić, bo oni całej infrastruktury, podatków, wydatków na reklamę darmo od państwa nie dostają.

Ktoś się w ogóle orientuje ile operatorzy płacą producentom telefonów za modele kosztujące, załóżmy, katalogowe 1000 zł? Producent fabryce płaci ułamek, ale chce zarobić, a na marketing i logistykę trochę musi wydać. Operatorzy też by chcieli i na flagowcach, przy niższych abonamentach, zarabiają (Plus na pewno przy tych cenach z kosmosu), a jednak dość często "dokładają" do modeli "za 1 zł", które na pewno kosztują ich więcej.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-05 16:37:53
Autor: Dylon
W dniu 2014-06-05 16:29, ZakonSpirowany pisze:

[...]

Zakładam, że w hurcie (przy, strzelam, 100tys. sztuk) flagowce kosztują max 50% ceny rynkowej.

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

Data: 2014-06-05 17:54:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Dylon"  napisał w wiadomości grup
[...]

No ... z jednej strony 50% w elektronice nie dziwi, z drugiej ... flagowiec w premierze.
Patrzac na kolejki, to Apple mogloby sobie pozwolic na 70%.
Samsung czy Nokia kiedys chyba nie.

Ale tez cene rynkowa nalezy rozpatrywac kiedys, a nie 2 lata po premierze.
Czyli nie 600zl, a 1600 :-)

J.

Data: 2014-06-06 12:40:34
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem

No to sobie teraz policz... /ciach

Ale do czego zmierzasz?

Przecie wnioski s proste, nie jeste klientem kluczowym tylko szarakiem ktrego strata /warto/ jako abonenta dla firmy jest bez znaczenia. Od zawsze wiadomo, e zarabia si na numerach firmowych, indywidualni dzisiaj przy abonamentach po 29.90 i "no limitach" to mizerny zysk.

Data: 2014-06-06 14:00:46
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 06-06-2014 12:40, BaX pisze:
[...]

Masz zerowe pojęcie o sprawie. Przy takim podejściu nigdy byś majątku nie zrobił, bo "kto nie szanuje grosza, nie będzie miał złotówki".
Poza tym liczy się też marketing. Tutaj specjalnej antyreklamy Orange nie zrobiłem i nie będę opisywał każdej ich fuszerki bądź nieczystej gry, ale gdzie indziej to robię i niech stracą przez to choćby jednego klienta "firmowego", który pójdzie do konkurencji...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-06 15:45:01
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem

:
[...]

Masz zerowe pojcie o sprawie. Przy takim podejciu nigdy by majtku nie zrobi, bo "kto nie szanuje grosza, nie bdzie mia zotwki".

Zna si nie musze, wane e znam tych co si znaj i siedz u rda. Ty odejdziesz do konkurencji, konkurencja straci klienta ktry zajmie Twoje miejsce. Tak dugo jak operator ma dodatni bilans nie bdzie mia parcia na takich klientw jak Ty ktrzy z zaoenia s na nie i oczekuj oferty cud.

Data: 2014-06-06 14:29:01
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-06-06 12:40, BaX pisze:

> Od
zawsze wiadomo, �e zarabia si� na numerach firmowych, indywidualni dzisiaj
przy abonamentach po 29.90 i "no limitach" to mizerny zysk.

Wbrew powszechnej opinii, marża na dużych kontraktach oscyluje wokół zera.
Teraz głównym źródłem przychodu są MSP/

Data: 2014-06-06 15:12:45
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 06-06-2014 14:29, Maciej Bebenek pisze:
Wbrew powszechnej opinii, marża na dużych kontraktach oscyluje wokół zera.
Teraz głównym źródłem przychodu są MSP/

Poza tym Orange to przecież nie tylko telefonia komórkowa. Tak się składa, że mamy u nich również 3 stacjonarne usługi za 130 zł/miesiąc. A ile to już lat? Nie chce mi się sprawdzać, ale od przejęcia Tepsy, więc trochę już od nas dostali. Specjalnej alternatywy nie ma, bo tylko Netia, ale niech mnie wkurzą, jak swego czasu Play, to i z Orange się pożegnam, a potencjalnej sprawy nie zachowałbym dla siebie, tylko opisał w sieci. W teorii mogliby mnie wyśmiać, ale tu zgubią grosz, tam grosza nie zarobią i się sumuje.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-06 16:07:42
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Wbrew powszechnej opinii, mara na duych kontraktach oscyluje wok zera.
Teraz gwnym rdem przychodu s MSP/

Poza tym Orange to przecie nie tylko telefonia komrkowa. Tak si skada, e mamy u nich rwnie 3 stacjonarne usugi za 130 z/miesic. A ile to ju lat? Nie chce mi si sprawdza, ale od przejcia Tepsy, wic troch ju od nas dostali. Specjalnej alternatywy nie ma,

No i tu masz swoj odpowied. Brak alternetywy, a nawet jak jest jak piszesz Netia to ona i tak jest w jakim stopniu zalena od Orange bo inaczej by nie moe tam gdzie Netia leci po sieci Orange.

Data: 2014-06-06 15:07:11
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Uytkownik "BaX"  napisa w wiadomoci grup
No to sobie teraz policz... /ciach
Ale do czego zmierzasz?
Przecie wnioski s proste, nie jeste klientem kluczowym tylko szarakiem ktrego strata /warto/ jako abonenta dla firmy jest bez znaczenia. Od

Podobnie jak fimy z 10 czy 100 numerami ... co to jest w skali 10 mln klientow ...

zawsze wiadomo, e zarabia si na numerach firmowych, indywidualni dzisiaj przy abonamentach po 29.90 i "no limitach" to mizerny zysk.

No nie wiem ... gdzie ten zarobek, skoro oferty "dla firm" potrafia byc podobne ?
No i "od zawsze" to sie roznie zmienialo....

Albo takie duze zlecenie - tysiace nr, ale klient sobie zyczy no limit i wszystko w abonamencie, no i wygrywa najnizsza oferta.
Brac, nie brac udzialu w przetargu ?

J.

Data: 2014-06-06 15:48:13
Autor: BaX
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:5391bd02$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tyle, e jeden gimbus potrawi napierdoli 'darmowych' minut w miesicu tyle co firma na kilku numerach w tym samym czasie. Firma paci 3x tyle co jeden gimbus bo on ma "darmwki do sieci". Policz teraz ile kto zajmuje pasma operatorowi w skali miesica.

Data: 2014-06-06 15:54:43
Autor: J.F.
[...]

Ale zalezy jaka firma - sa takie co z telefonow zyja.
Zreszta skoro im zalezy na no limit, to przeciez nie dlatego, zeby wygadac 50 min/mc :-)

Dawniej mozna bylo liczyc ze firma dzwoni, do firmy dzwonia, zarobi sie na MTR.
Teraz juz nie..

J.

Data: 2014-06-06 16:02:03
Autor: BaX
[...]

Ale nawet w ramach firmy jeden numer moe generowa rusz wielokrotnie mniejszy od drugiego, a jak tych numerw jest kilka/nacie to praktycznie nie ma moliwoci dobrania indywidualnie oferty tylko zakada si jak grn granic w ktrej cz si mieci, a cz przekracza.

Data: 2014-06-06 15:53:15
Autor: BaX
[...]

"podobne" nie znaczy, e korzystniejsze, a dodatkowo firmy zazwyczaj nie maj najniszych abo i raczej nikt w firmie nie duma czy korzysta z netu czy nie po za pakietem tylko korzysta, tak samo z minutami. Indywidualny ma tak skalkulowane eby pacic max tyle co abo, popatrz tylko ile nawet w tak maej grupie statystycznej jak usnet jest "oszczdnych" ktrzy za par z/miesiac s w stanie przenosi numery z jednego opa do drugiego.

Data: 2014-06-06 17:25:47
Autor: J.F.
[...]

Dawno, dawno temu, gdy minuty byly drogie, to i owszem. Czlowiek oszczedzal, a firma mniej.
Dzis ... na czym tu chcesz zarobic ?
http://www.playgsm.pl/sme_oferta.html

i raczej nikt w firmie nie duma czy korzysta z netu czy nie po za pakietem tylko korzysta, tak samo z minutami.

Wlasnie z kuzynem gadalem. Korporacyjny telefon, korporacyjne zasady, korporacyjna blokada na internet :-)

[...]

Ziarnko do ziarnka i uzbiera sie nowy telefon :-)
Albo - skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac ?

No ale widzisz, roznica miedzy prywatnymi a firmowymi to ten "+vat". Albo i nie, bo juz wliczony w cene :-)

Data: 2014-06-09 10:44:58
Autor: BaX
[...]

Wszystko tylko nie play, mamy jeden numer tej sieci 'do testw' i jest dno i dwa metry muu.

Data: 2014-06-09 16:00:17
Autor: J.F.
[...]

A w czym problem ?

Tak czy inaczej - podobne oferty maja i inne sieci.

J.

Data: 2014-06-10 11:22:05
Autor: BaX
[...]

Hmm, w tym e z zaoenia nie realizuje tego do czego suy? Czyli dodzwoni si gdzie i zakoczy rozmow zanim sie j zakoczy sama udaje si rednio 1/3x

Data: 2014-06-10 09:38:07
Autor: masti
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 11:22:05 +0200 osobnik zwany BaX napisał:

U¿ytkownik "BaX"  napisa³ w wiadomo¶ci
Dawno, dawno temu, gdy minuty byly drogie, to i owszem. Czlowiek
oszczedzal, a firma mniej.
Dzis ... na czym tu chcesz zarobic ?
http://www.playgsm.pl/sme_oferta.html

Wszystko tylko nie play, mamy jeden numer tej sieci 'do testów' i jest
dno i dwa metry mu³u.

A w czym problem ?

Hmm, w tym ¿e z za³o¿enia nie realizuje tego do czego s³u¿y? Czyli
dodzwoniæ siê gdzie¶ i zakoñczyæ rozmowê zanim sieæ j± zakoñczy sama
udaje siê ¶rednio 1/3x

SOA#1

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-04 21:07:31
Autor: Piotr Rezmer
ZakonSpirowany pisze:
[...]

Zawsze możesz powiedzieć że rosyjska część Twojej duszy czuje się zagrożona i poprosisz Putina o wyzwolenie majątku Orange spod niesprawiedliwej okupacji ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-06-07 14:14:58
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-04 14:03, ZakonSpirowany pisze:
[...]

Pewnie tak, tylko niekompetencja konsultanta sprawiła że tak łatwo Ci odpuścił. A że rozmowy sa nagrywane to od szefostwa dostanie naganę.

W salonie zawsze maja trochę gorsze warunki do zaoferowania, niż w ofercie "na telefon" bądź na stronie www operatora. I to właśnie polecam - zajrzeć na stronkę www, przejrzeć oferty i dopiero po tym podjąć decyzję - przedłużenie, albo wypowiedzenie.

Data: 2014-06-22 21:08:17
Autor: Marek
[...]

Hej, ja trochę off-topic. Jeśli nie masz nic przeciwko temu, to chciałbym podpytać co masz przeciwko Play?

Może dodam, że przeniosłem do nich wszystkie swoje telefony firmowe i jak do tej pory nie mam (po kilku latach) powodów do narzekania. Fajne jest to, że mają nadajniki oprócz własnych: w Orange, T-mobile i Plusie, co dla mnie oznacza, że gdziekolwiek jestem, to pogadam. Do tego rachunki też super względem innych. To w czym rzecz? Wiem, że nie jedna osoba narzeka na Play, co jeszcze bardziej mnie zaskakuje.

Marek

Data: 2014-06-22 22:59:08
Autor: Dylon
W dniu 2014-06-22 o 21:08, Marek pisze:
[...]

Ja się wtrącę ;)

Co mam przeciwko play? Jestem (jeszcze) ich klientem od 9 lat (i nie płacę mało).
Teraz kończy mi się umowa. To co proponują za przedłużenie to lekko zakrawa na celowe obrażanie klienta. Obecnie mają jedne z najwyższych cen, a jak do tego dodasz tragiczną obsługę klienta (to mają od zawsze) to jedyny nasuwający się wniosek jest taki: zwiewać jak najszybciej :)

p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.

Pozdrawiam,

Data: 2014-06-22 21:05:23
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 22:59:08 +0200 osobnik zwany Dylon napisał:

p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.

jeśli myslisz, że u innego operatora będzie inaczej to się grubo mylisz :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-22 23:13:11
Autor: Dylon
W dniu 2014-06-22 o 23:05, masti pisze:
[...]

To masz od razu do wyboru trzy oferty (bez telefonu bo ten i tak taniej kupić samemu)
1. redbullmobile 29zł pełne no limit +2gb neta + ew. 9zł za sms no limit. Minus taki, że dalej to play ;) i obsługa klienta poniżej krytyki

2. NJU 57zł full no limit + 1gb neta (i tu plus taki, że jak nie używasz to minimum do zapłaty to 9zł)

3. orange 69,98zł full no linit + 3gb neta

Najtańsza taka oferta UTRZYMANIOWA w play to 79,99zł :)

Pozdrawiam,

Data: 2014-06-22 21:22:40
Autor: masti

napisał:

p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.

jeśli myslisz, że u innego operatora będzie inaczej to się grubo mylisz
:)

[...]

dokładnie tak samo to wygląda w przypadku innych operatorów. Sami doprowadzili do tego, że uzytkownicy nie są lojalni.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-23 09:08:49
Autor: Marek

napisał:

[...]

Niestety nie widzę postu Dylon'a :-( Odpowiem więc tu. Ja mam 1GB i bez limitów w rozmowach / SMSach w cenie 50zł czy 55zł (jakoś tak) bez telefonu.

Obsługa Play... hmmm... dzwonię na infolinię, nie czekam, proszę o to co potrzebuję i wykonują. Nie mam złych doświadczeń. Za to w Orange sprawa zmiany danych na fakturze (błędne imię) po rocznej batalii trafiła do sądu i dopiero tam się udało.

Marek

Data: 2014-06-04 14:08:21
Autor: MichaelData®
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi – rozmowa z telemarketerem
Trybun wydumał(a) w news:538f036b$0$2144$65785112news.neostrada.pl :
[...]

Sobie zatrolluję :]
Widzisz? Zarejestrował tel, mają jego profil psychologiczny, adresy, pesel, bilingi, blokady, nagrania itd. Mają też maszynke zwaną komputerem i program zwany "statystyką". Wiedzą że trolluje więc go olali ;]

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-07 14:15:05
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-04 14:08, MichaelData® pisze:
[...]

Ja stawiam na nowo przyjętego do pracy konsultanta..

Data: 2014-06-07 17:29:19
Autor: animka
W dniu 2014-06-07 14:15, Trybun pisze:

[...]

Jak rozwiązałam umowę w Orange to od razu mi zlikwidowali konto na stronie orange. Zostały tam utworzone przeze mnie numery telefonów do znajomych i rodziny. Nie mogłam niestety wejść na to konto i usunąć, żeby im tego nie zostawiać.

--
animka

Data: 2014-06-08 18:52:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-06-07 17:29, animka pisze:
[...]

Pewnie sami usunęli, po co im w sumie numery Twoich znajomych i rodziny. Inna sprawa z bilingami, te zgodnie z prawem musza przechowywać przez 5 lat.

Data: 2014-06-04 13:48:14
Autor: marfi
Użytkownik "ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:538efd7c$0$2371$65785112news.neostrada.pl...

Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

  Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)

--
marfi

Data: 2014-06-04 14:25:25
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 04-06-2014 13:48, marfi pisze:
[...]

Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta? :> No chyba nie. Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych warunków, więc i tak umowę przedłużę.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-04 15:29:40
Autor: Alf/red/
On 04/06/14 14:25, ZakonSpirowany wrote:
Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych warunków

Ale to nie stanowi, bo jak sam napisałeś
W Play już miałem i powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
czyli decydować może nie "najkorzystniej", ale "nie bo nie".

--
Alf/red/

Data: 2014-06-04 22:53:10
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 04-06-2014 15:29, Alf/red/ pisze:
[...]

No ale zostaje jeszcze T-Mobile i Plus. W Erze miałem prepaid, a w Plusie jeszcze nigdy nic. Zerknąłem teraz na ich stronę i abonamenty z Internetem LTE jakby stworzone dla mnie (minuty wymienne na SMS-y wymienne na GB LTE), ale patrzę na ceny telefonów i już widzę gdzie sobie "nadrabiają". Xperię bym chciał, ale 1739 zł za Z1 ("Przepraszamy, model jest obecnie niedostępny.") a za 989 zł za Z ("Przepraszamy, model jest obecnie niedostępny."), gdy Z2 mają za 1839 zł ("Cena brutto poza promocją 3629,00 zł")?! No chyba nie...

Xperię chciałem, bo z obecnej Xperii U jestem zadowolony, ale ekran jednak za mały, no i brak 4G. Na kredyt poza siecią nie chcę.
Może czas sprawdzić Windows Mobile? Lumia? Jak to się dzieje, że jest o tyle tańsza od Xperii a ma LTE?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-04 17:15:24
Autor: mr misio
Użytkownik ZakonSpirowany napisał:
[...]

teraz czekaj na telefony z promocjami z innych sieci :>

Coz, tlekonsultant mogl niecnie sprzedac informacje, moze wspolpracyje z inna siecia "po godzinach" - i tez ma prowizje ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-06-04 22:29:53
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 04-06-2014 17:15, mr misio pisze:
teraz czekaj na telefony z promocjami z innych sieci :>

Coz, tlekonsultant mogl niecnie sprzedac informacje, moze wspolpracyje z
inna siecia "po godzinach" - i tez ma prowizje ;)

Hehe, w dzisiejszym świecie, po tej dzisiejszej rozmowie, nic mnie już nie zdziwi. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-04 17:46:43
Autor: Pszemol
"ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:538f103b$0$2141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Myślę, że dałeś wyraźnie do zrozumienia że nie jesteś zainteresowany
usłyszeniem co ma do zaoferowania. Nie wiem czemu to zrobiłeś,
skoro wyraźnie widać było że specjalnie czekałeś na ten telefon...
Sam sobie strzeliłeś gola do bramki to teraz masz 1:0 dla operatora :-)

Data: 2014-06-05 01:23:59
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 05-06-2014 00:46, Pszemol pisze:
Myślę, że dałeś wyraźnie do zrozumienia że nie jesteś zainteresowany
usłyszeniem co ma do zaoferowania.

W teorii tak. Ale nie znasz telemarketerów? Kiedyś na domowy zadzwonił taki z Ery i próbował nam wcisnąć internet mobilny z laptopem za 1 zł (jakiś najtańszy Acer). Wyraźnie powiedziałem, że nie jestem zainteresowany (bo mam 2 laptopy, a internet stacjonarny i mobilny z Orange), co najmniej trzykrotnie powiedziałem "NIE", a ten na koniec błagalnym głosem pyta: "to mogę wysłać sprzęt i umowę?".

Cóż, straciła na tym wyłącznie moja ciekawość, bo "przygotowanej SPECJALNIE DLA MNIE oferty" na pewno bym nie przyjął.

Z tego, co widzę, najkorzystniej byłoby przenieść numer do Plusa bez telefonu i kupić go osobno np. na 10 rat, ale dopiero mi się raty za laptopa skończyły i nie chcę kolejnych. Abonament to abonament – stacjonarne wychodzą z użycia, więc do końca życia będzie trzeba płacić. Już bym nawet był skłonny na 3 lata cyrograf podpisać, byle tę słuchawkę dali za sensowne pieniądze, a nie za tyle co na allegro i jeszcze z debilnym dopiskiem pod ich ceną, że "poza promocją 3629,00 zł" (Xperia Z2).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-05 08:12:32
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpo wiedzi – rozmowa z telemarketerem
Dnia Wed, 04 Jun 2014 14:25:25 +0200, ZakonSpirowany napisa(a):
W dniu 04-06-2014 13:48, marfi pisze:
Nie wiem, co o tym myle, jak to skomentowa...
  Delikatnie Ci przekazali, e tym razem to Ty musisz kupi wazelin :)

Sugerujesz, e telemarketoidowi zaleao na tym, by si pozby klienta? No chyba nie. Ew. wiedz, e inna sie i tak mi nie da lepszych warunkw, wic i tak umow przedu.

A czytales umowe ? Po dwoch latach bedzie kontynuacja, czy promocja
byla na dwa lata, sie skonczyla, teraz obowiazuje standardowy cennik
.... ten sprzed 2 lat.

J.

Data: 2014-06-05 07:28:12
Autor: Pszemol
"ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:539015bd$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja rozumiem... już po kawie jestem :-)

Data: 2014-06-05 16:22:35
Autor: J.F.
Użytkownik "ZakonSpirowany"  napisał w wiadomości
[...]

Brak doswiadczenia lub duzy niedobor kawy :-)

Dosc czesta konstrukcja:
"klient zawiera umowe na swiadczenie uslug w taryfie X, przez okres N miesiecy beda obowiazywaly warunki z promocji Y".

No i po N miesiacach, jak klient nie da sie skusic na nowa promocje, to sie nagle okazuje ze placi 2x wiecej, a minut ma 2x mniej.

Orange w Pantera moze tak nie ma ... ale zobacz np cennik neostrady
http://www.orange.pl/kid,4002009501,id,4002235565,title,Neostrada,article.html

J.

Data: 2014-06-05 17:40:52
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 05-06-2014 16:22, J.F. pisze:
No i po N miesiacach, jak klient nie da sie skusic na nowa promocje, to
sie nagle okazuje ze placi 2x wiecej, a minut ma 2x mniej.

To jest dla mnie oczywiste, bo Play mi "pięknie" zademonstrował działanie tego mechanizmu, wystawiając DWA kolejne rachunki po 100-ileś złotych, tylko dlatego, że się spóźniłem ze złożeniem pisemnego wypowiedzenia bodajże 2 dni (inaczej zapłaciłbym tylko jeden podwyższony). M.in. dlatego już nigdy nie dam im zarobić.
A terminów w Orange sobie pilnuję, choć na razie opieram się na paragonie i dacie przyznania darmowego numeru, bo cwaniaki na koncie online zadbali o to, by data obowiązywania umowy nie była wyświetlana...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-05 18:28:17
Autor: John Kołalsky
[...]

Się jeszcze okaże czy nie dasz. MZ nawet nie wiesz komu dajesz zarobić. Ale pisz, wizerunek pozostanie.

Data: 2014-06-05 00:58:14
Autor: J.F.
Dnia Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
[...]

Premia od wynikow i im tez szkoda czasu ?

Czy przemyslana strategia - klient nie reaguje radosnie, to olac. Wroci na kolanach :-)

Data: 2014-06-05 03:35:53
Autor: Smok Eustachy
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpo wiedzi – rozmowa z telemarketerem
W dniu 05.06.2014 00:58, J.F. pisze:
/.../
Premia od wynikow i im tez szkoda czasu ?

Czy przemyslana strategia - klient nie reaguje radosnie, to olac.
Wroci na kolanach :-)

Chłopak był przekonany do swojej oferty. Jak komuś się nie podoba, to znaczy że głupi i nie ma co gadać. A jak ktoś wziął Panterę...

Data: 2014-06-05 09:09:39
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpo wiedzi – rozmowa z telemarketerem
W dniu 05-06-2014 03:35, Smok Eustachy pisze:
A jak ktoś wziął Panterę...

Co z nią nie tak? Brałem pod uwagę fakt, że dostanę stały rabat za Orange Open, więc u konkurencji na pewno nie byłoby taniej.
Teraz już nie musi być najtaniej (a byłoby w jakimś prepaidzie), byle było uczciwie i sensownie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-13 12:09:50
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
W sierpniu kończy mi się umowa z Orange – Pantera II (60 zł, 2 lata).
Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
ciekawy, co zaproponują.

No to dzwonią. No to odbieram.

No i wytrzymali do dziś. Przed chwilą dzwonili, ale nie odbierałem, bo jeszcze ponad miesiąc czasu na złożenie ewentualnej rezygnacji z usług.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-13 13:20:17
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 13-06-2014 12:09, ZakonSpirowany pisze:
No i wytrzymali do dziś. Przed chwilą dzwonili, ale nie odbierałem, bo
jeszcze ponad miesiąc czasu na złożenie ewentualnej rezygnacji z usług.

A tymczasem sprawdziłem sobie co mi oferują w konfiguratorze online. I... to jest jakaś kpina.
Abonament na podobną kwotę do obecnej daje mi mniej niż mam obecnie. Kij z minutami i esemesami, póki jest Internet, no ale właśnie – dotychczas miałem 0,5 GB, a teraz miałbym... 0,5 GB. No rewelacja!
Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej – za 90 zł – dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z chcą ode mnie 450 zł. Brak mi już słów.

╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-13 14:37:24
Autor: GAD Zombie
W dniu 2014-06-13 13:20, ZakonSpirowany pisze:
[...]

Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich jakimś złotym klientem. A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym nie zależy.
Czasy walki o klienta już się skończyły. Teraz przeciętny człowiek dla nich to prawie nic. Olej promocje, przejdź na kartę i kup sobie nowy telefon w sklepie. Wyjdziesz na tym najlepiej.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-06-13 18:26:06
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 13-06-2014 14:37, GAD Zombie pisze:
Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich
jakimś złotym klientem.

Chciałbym uczciwej oferty. Np. przy takiej samej kwocie abonamentu trochę więcej GB Internetu, bo 0,5 GB na miesiąc to już dwa lata temu było mało, a teraz, gdy weszło LTE, uznaję to za kpinę.

A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym nie zależy.

Było już o tym w tym temacie: "Kto nie szanuje grosza, nie będzie miał złotówki." Te firmy o tym wiedzą, dlatego mnie nie skreślili po pierwszym telefonie, tylko dzwonią dalej.

Czasy walki o klienta już się skończyły.

Nie.

Teraz przeciętny człowiek dla nich to prawie nic.

"Prawie robi wielką różnicę."

Olej promocje, przejdź na kartę i kup sobie nowy telefon w sklepie.

Coraz bardziej się ku temu skłaniam.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-26 20:30:18
Autor: ZakonSpirowany
[...]

Chyba jednak zależy, bo choć abonament idzie w górę, to nie o 30 zł, a 11, Internetu dostałem 3 GB (a nie 2), no i Xperię Z za darmo (lub 1 zł), a nie 450 zł.
Pani pod koniec drugiej rozmowy, bo przerwa była (21 + 32 min) sprawiała wrażenie zadowolonej, czyli pewnie będzie prowizja lub +1 do premii za zatrzymanie klienta.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-14 14:52:23
Autor: Pszemol
"ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:539ade71$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja muszę pochwalić AT&T w USA  -  przyciśnięci konkurencją sami
zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie itp.
Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))

Oczywiście jest możliwość że był tam jakiś haczyk którego przeoczyłem,
ale o tym się przekonam w krótce :-))))))

Data: 2014-06-14 22:17:50
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi – rozmowa z telemarketerem
Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:52:23 -0500, Pszemol napisa(a):
A ja musz pochwali AT&T w USA  -  przycinici konkurencj sami
zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obnik
cen i to znaczn. Trzy linie komrkowe z nieograniczonym sms, voice
i 10 Giga danych do podziau na te trzy linie zeszo do $145/miesicznie
($100 za 10G + 3x $15 za kady smartfone) z $210/miesic (ze $120 za
10G + 3x $30 za kady smarfone). Nie licz dodatkw jak ubezpieczenie itp.
Na dodatek, "przeczenie" si na nisze ceny nie byo powizane z adn
koniecznoci przeduenia umowy na nastpny okres: zmiana na dobre!
Czego to si nie robi aby klienta zadowolonego utrzyma przy sobie :-)))

Taa ... ale te ~650 zl za trzy telefony to jakis rozboj jest, wiec nie
wiem co tu chwalic.

No i bylo z czego schodzic :-)

J.

Data: 2014-06-14 16:22:18
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:17j3ah9eyhij9$.18qxg38nx9t2e.dlg40tude.net...
[...]

Ile kosztowaby taki abonament z 10Giga danych miesicznie w Polsce?

No i bylo z czego schodzic :-)

No teraz jest $145/mies, to wychodzi ile z? 440z wedug googla?

Data: 2014-08-29 15:52:22
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Dnia 2014-06-14, o godz. 16:22:18
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa(a):

Ile kosztowaby taki abonament z 10Giga danych miesicznie w Polsce?

Play: 3 karty, bez limitu komrki/stacjonarki/sms plus 25GB do podziau
na te 3 numery plus dodatkowa karta 0,5GB do internetu plus 2000 minut
odbieranych w roamingu UE. Umowana 24 miesice, pierwsze 6 miesicy net
bez limitu jeli masz zasig LTE. Plus abonament za 0PLN przez pierwsze
6 miesicy. Wychodzi w sumie miesicznie okoo 116PLN. Kolejna karta
25PLN i wtedy jedyny minus e te 25GB do podziau na 3 a nie na 4. Jak
nie potrzebujesz stacjonarek i roamingu to 114,99 na tych samych
zasadach. Czyli rednio wychodzi niecae 90PLN na miesic. I nie trzeba
dopaca za to e ma si jakikolwiek smartfon.

Zdrwko

Data: 2014-08-29 15:25:36
Autor: Pszemol
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote:
Dnia 2014-06-14, o godz. 16:22:18
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Ile kosztowałby taki abonament z 10Giga danych miesięcznie w Polsce?

Play: 3 karty, bez limitu komórki/stacjonarki/sms plus 25GB do podziału
na te 3 numery plus dodatkowa karta 0,5GB do internetu plus 2000 minut
odbieranych w roamingu UE. Umowa na 24 miesiące, pierwsze 6 miesięcy net
bez limitu jeśli masz zasięg LTE. Plus abonament za 0PLN przez pierwsze
6 miesięcy. Wychodzi w sumie miesięcznie około 116PLN. Kolejna karta
25PLN i wtedy jedyny minus że te 25GB do podziału na 3 a nie na 4. Jak
nie potrzebujesz stacjonarek i roamingu to 114,99 na tych samych
zasadach. Czyli średnio wychodzi niecałe 90PLN na miesiąc. I nie trzeba
dopłacać za to że ma się jakikolwiek smartfon.

To mi przypomina warunki tutejszego T-Mobile, znacznie tanszego niz AT&T bo
ich siec w praktyce nie istnieje poza wiekszymi aglomeracjami i
miedzystanowymi autostradami...

Zamiast 4 identycznych linii komorkowych (SIM) za $160 w AT&T ten T-Mobile
kasuje klienta $100 i oferuje wykupienie nowego klienta z
kontraktu/abonamentu u konkurencji. Też jest 25Gb danych w LTE i 2.5Gb na
karte w pozostałych technologiach.

Play w PL zdaje się ma podobną reputację do amerykańskiego T-Mobile jesli
chodzi o zasięg, czyż nie? :-) Ale i tak wychodzi dużo taniej niż w Usiech.

Data: 2014-08-29 19:23:38
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ltq61g$eh3$1dont-email.me...

Play w PL zdaje się ma podobną reputację do amerykańskiego T-Mobile jesli
chodzi o zasięg, czyż nie? :-) Ale i tak wychodzi dużo taniej niż w Usiech.

Play ma swoją siec i podpisane umowy roamingowe z T-Mobile, Plusem, więc ma zasięg będący sumą tych trzech sieci.
W zeszłym roku można było logować się do Orange, ale ostatnio chyba kończą z nimi współpracę.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-08-29 19:34:30
Autor: Titus Atomicus
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
In article <5400b6ae$0$3046$65785112@news.neostrada.pl>,
 "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Uytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomoci news:ltq61g$eh3$1dont-email.me...

> Play w PL zdaje si ma podobn reputacj do amerykaskiego T-Mobile jesli
> chodzi o zasig, czy nie? :-) Ale i tak wychodzi duo taniej ni w > Usiech.

Play ma swoj siec i podpisane umowy roamingowe z T-Mobile, Plusem, wic ma zasig bdcy sum tych trzech sieci.
W zeszym roku mona byo logowa si do Orange, ale ostatnio chyba kocz z nimi wspprac.

Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

--
TA

Data: 2014-08-29 18:02:29
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
[...]

Czyli jest to samo co z T-Mobile w usiech: mala siec swoja i roaming
telefoniczny w sieciach konkurencji oblozony jakimis warunkami ale internet
jakis kulawy i bezuzyteczny w praktyce.
I to sie odbija negatywnie na rynkowej wartosci takiej oferty.

Data: 2014-08-29 20:19:17
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ltqf7l$qrp$2dont-email.me...
[...]

Nie wiem o jaki kraju pisze Titus, ale w Polsce roaming Playa działa bez zastrzeżeń, Internet tez bez problemu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-08-29 20:58:19
Autor: Titus Atomicus
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
In article <5400c3ba$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>,
 "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Uytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomoci news:ltqf7l$qrp$2dont-email.me...

> [...]
> jakis kulawy i bezuzyteczny w praktyce.
> I to sie odbija negatywnie na rynkowej wartosci takiej oferty.

Nie wiem o jaki kraju pisze Titus, ale w Polsce roaming Playa dziaa bez zastrzee, Internet tez bez problemu.

Sudan, a konkretnie Nubia, bo w Chartumie (chyba) nie bylo problemu.
W Polsce tez uwazam, ze jest wielce ok.
--
TA

Data: 2014-08-29 20:14:41
Autor: yabba
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Uytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa w wiadomoci news:Titus_Atomicus-8C328F.19343029082014node2.news.atman.pl...

Zagraniczny kraj i polski Play i Plus?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-08-29 21:00:17
Autor: Titus Atomicus
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
In article <5400c2a5$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju
> nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

Ojej skrot myslowy.
Nie moglem sie zalogowac z karty Playa, a z Plusa moglem.
--
TA

Data: 2014-08-30 13:50:35
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa(a):
Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

A inne sieci mialy ?

Bo Play jest chyba na tyle dojrzaly, ze umowy roamingowe ma, wiec albo
kraj bardzo egzotyczny, albo Play nie bardzo dojrzaly, albo nie
wlaczyles sobie roamingu wcale.

Teraz mamy chyba swobodny wybor operatora w roamingu, wiec jeszcze
bardziej wyrownuje.

J.

Data: 2014-08-30 16:26:44
Autor: Titus Atomicus
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
In article <1c6hm4ikflps8$.j2pypcgm8voj$.dlg@40tude.net>,
> [...]

> Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju > nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

???
Nie rozumiem pytania. Plus dzialal.

Bo Play jest chyba na tyle dojrzaly, ze umowy roamingowe ma, wiec albo
kraj bardzo egzotyczny, albo Play nie bardzo dojrzaly, albo nie
wlaczyles sobie roamingu wcale.
Roaming byl oczywiscie wlaczony. Bierzesz mnie za debila?

Teraz mamy chyba swobodny wybor operatora w roamingu, wiec jeszcze
bardziej wyrownuje.
Chyba tylko w EU.
--
TA

Data: 2014-08-30 13:52:35
Autor: J.F.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Dnia Fri, 29 Aug 2014 19:23:38 +0200, yabba napisa(a):
Play ma swoj siec i podpisane umowy roamingowe z T-Mobile, Plusem, wic ma zasig bdcy sum tych trzech sieci.
W zeszym roku mona byo logowa si do Orange, ale ostatnio chyba kocz z nimi wspprac.

Ale t-mobile z Orange buduja wspolna siec, wiec albo sie Play sie do
niej podlaczy, albo zasieg w T-mobile bedzie malal. No chyba ze umowa z T obejmuje tez dostep do sieci T-O.

J.

Data: 2014-09-05 09:59:54
Autor: Budzik
Szok, niedowierzanie, miliony pyta bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Uytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Te jest 25Gb danych w LTE i 2.5Gb na
karte w pozostaych technologiach.

Ale tu jest 25 (a teraz 30) Gb oglnie, a przez pierwsze 6 miesiecy LTE bez limitu.

Data: 2014-08-29 20:42:59
Autor: pol189
W dniu 29.08.2014 o 15:52, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

TE 25 GB jest do wykorzystania w roamingu krajowym czy tylko w sieci macierzystej PLAY?

Data: 2014-06-14 12:22:46
Autor: A.L.
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi – rozmowa z telemarketerem
On Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany
[...]

Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke

A.l.

Data: 2014-06-14 19:14:49
Autor: Waldek Godel
Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi – rozmowa z telemarketerem
Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisa(a):

Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke

A gdzie tam.. rozmawia si. Moliwie dugo. I bez sensu.
Im duej si go przytrzyma, tym mniej pocze dziennie zrobi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2014-06-14 19:51:10
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisał(a):
[...]

Ale kolega CHCE rozmawiac.
A dokladniej to chce uslyszec dobra oferte.

Co prawda w natloku "przez Internet taniej" moze i masz racje - nie
warto rozmawiac.

J.

Data: 2014-06-20 16:06:53
Autor: ZakonSpirowany
Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpo wiedzi – rozmowa z telemarketerem
W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
– Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
**Bip, bip.**

Dziś znowu dzwonili, ale nie słyszałem dzwonka.

Do końca umowy już tylko @#$#%@^#! Właśnie wszedłem na konto, żeby to dokładnie sprawdzić i się dowiedziałem, że mi CHUJE włączyli, nawet nie wiem kiedy, pakiet 300 MB za 9 zł (w kwocie abonamentu mam 500 MB i wystarczało). Przegięli. Jeśli w salonie odpowiednio mi tego nie zrekompensują, to rezygnuję z ich usług.

--

Data: 2014-06-22 12:15:54
Autor: Pszemol
"ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:53a44005$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-)))))

Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowie dzi – rozmowa z telemarketerem