Szok, normalnie szok

Data: 2009-08-06 07:23:09
Autor: Piotr
Szok, normalnie szok
http://www.apple.com/trailers/paramount/thelovelybones/large.html

Obejrzeć kilkanaście sekund na początku i wrócić i napisać, z ręką na
sercu: poznaliście gościa zanim się przestawił? Dla mnie szok! Chory?
Radykalna zmiana stylu odżywiania? Pierścień go trawi? Co myślicie?
Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2009-08-06 18:32:55
Autor: Skylla
Szok, normalnie szok
Dawno nic nie jadł, to pewne :-)

Data: 2009-08-06 20:33:23
Autor: JanKo
Szok, normalnie szok
Agent Piotr nadaje:
poznaliście gościa zanim się przestawił? Dla mnie szok!

Efekty specjalne. Gdyby powiedział że ma na imię Michael...

Data: 2009-08-06 22:09:05
Autor: aga.p
Szok, normalnie szok

Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości news:a693fb2d-1d32-47b2-a973-53ea3d905470c2g2000yqi.googlegroups.com...

Obejrzeć kilkanaście sekund na początku i wrócić i napisać, z ręką na
sercu: poznaliście gościa zanim się przestawił?

Przesadził z dietą:) Bo odchudzał się bodajże podczas King Konga.

A teraz obejrzeć do końca i przyznać się, z ręką na sercu: poznaliście Michaela Imperioli?:)

Na marginesie: zapowiada się nieźle.

pzdr,
A.

Data: 2009-08-06 22:22:41
Autor: Ghost
Szok, normalnie szok

Użytkownik "Piotr" <biuro@twojezdrowie.koscian.pl> napisał w wiadomości news:a693fb2d-1d32-47b2-a973-53ea3d905470c2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

BTW Pierscien, pierscien, potem straaasznie nuuuuudnyyyyy King-Kong, a teraz jakies takie nie wiadomo co - co z tym gosciem?

Data: 2009-08-07 21:01:31
Autor: Seoman
Szok, normalnie szok
Piotr wrote:
http://www.apple.com/trailers/paramount/thelovelybones/large.html

Ja chrzanię... ale ten film... Czy Jackson już nie wystarczająco znudził publikę przy Władcy Pierścieni, czy King Kongu? Chryste... Kolejny gniot. Potwornie pretensjonalny, z aktorstwem na poziomie telenoweli, z dialogami, które budzą poczucie zażenowania... i z ogromnym budżetem. I to mnie właśnie frapuje - dlaczego te filmy zarabiają?

Ok, widziałem całą trylogię i King Konga w kinie. Ale tylko dlatego, że za dobrze znałem pierwowzór. Nie podobało mi się.

Wychylę zaraz zdrowie grupy plastikowym kubkiem z rakiją :)

Pozdrawiam,
Seoman

Szok, normalnie szok