Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szokująca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska

Szokująca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska

Data: 2012-06-28 01:08:23
Autor: muto2100
Szokująca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska
Data: 2012-06-28 10:21:40
Autor: WW
Szokująca decyzja rosyjskiej prokurat ury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska
W dniu 2012-06-28 10:08, muto2100 pisze:
http://www.fakt.pl/Rosja-umarza-sledztwo-w-sprawie-Smolenska,artykuly,165982,1.html

I bardzo słusznie.
Winni są piloci, którzy przystąpili do lądowania mimo, że nie powinni.
Dlaczego podjęli taką decyzje, to nasza a nie Rosji sprawa.

Tak przy okazji.
Uzgodnijcie kto pisze posta, bo tak, to pojawia się kilka tak samo brzmiących i tak samo podpisanych.
Zmieńcie koordynatora.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-28 01:30:58
Autor: muto2100
On 28 Cze, 10:21, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

juz    ktos    tu  pisal   o  tym    wielokrotnie-  i  nic
nieporadze   na  to!   bo  inni   maja  te  same   problemy!

Data: 2012-06-28 17:12:44
Autor: WW
W dniu 2012-06-28 10:30, muto2100 pisze:

juz    ktos    tu  pisal   o  tym    wielokrotnie-  i  nic
nieporadze   na  to!   bo  inni   maja  te  same   problemy!

To nie piszcie wszyscy tego samego.
Podzielcie prace między siebie.

Data: 2012-06-28 22:47:52
Autor: Chiron
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jshs9k$un2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-28 10:30, muto2100 pisze:

 "Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
    Polska będzie wiochą a Polak burakiem".

Ja tak nietypowo chciałem zapytać o tę sygnaturkę, jeśli pozwolisz. Jak sobie to logicznie rozebrać, to wychodzi, że np Polska pod znakiem sierpa i młota nie będzie wiochą, a Polak nie będzie burakiem. No i to mnie dziwi. Możesz to mnie objaśnić?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-29 14:19:32
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-28 22:47, Chiron pisze:
[...]

Dla niektórych symbol młota i sierpa jest uczciwości i rzetelnej pracy.

Data: 2012-06-29 15:25:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsk6hp$skq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Urażaj, żebyś tym młotem nie dostał przez łeb, a sierpem gardziołka ci nie zdemolowali, stary komuchu!

Szokująca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska