Szokująca historia ks. Jankowskiego

Data: 2019-05-13 10:26:11
Autor: Lord Donald
Szokująca historia ks. Jankowskiego

Kapelan Solidarności ks. Henryk Jankowski przez długie lata uprawiał pedofilię, o czym wiedziano w elicie kościelnej i politycznej. Bulwersujący tekst na ten temat opublikowała w ,,Gazecie Wyborczej" Bożena Aksamit. Tym razem to nie fikcja filmowa, choć aż się prosi o Smarzowskiego, lecz reportażowa rekonstrukcja ponurej rzeczywistości. Sprawa jest znana od dłuższego czasu, ale teraz wypłynęły nowe drastyczne wątki i otwiera się nowy rozdział.

https://szostkiewicz.blog.polityka.pl/2018/12/06/szokujaca-historia-ks-jankowskiego/

To właśnie Bolek i jego POsrańcy stworzyli tą patologię. Przez 30 lat brali udział w pedofilii, dając przyzwolenie takim zwyrodnialcom, w zamian za poświęcenie im koryta. W filmie Sekielskiego wszyscy oprawcy to kapelanowie POsrańców. Dziwisze, Jankowscy, Glempy czy Cybula, to dzięki PO byli przy władzy i robili to co robili. POsrańcy wpół odpowiadają za tą pedofilską sitwę.

Data: 2019-05-13 11:22:49
Autor: A. Filip
Szokująca historia ks. Jankowskiego pomówionego o pedofilię [GW 2004 v. GW 2018]
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

<ironia> Gazeta Wyborcza aż tak nadzwyczaj skutecznie w 2004 "medialnie
zastraszyła" świadków innych zbrodni pedofila Solidarności że ci dopiero
w 2018 zdołali się zebrali się na odwagę, osiem lat po śmierci oskarżanego.
I jak tu nie wierzyć w MOC Gazety Wyborczej?  Gazeta Wyborcza miała
rację w 2004 i 2018!  Taka jest jej nadzwyczaj niezwykła MOC! :-) </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-13 15:42:27
Autor: Lord Donald
W dniu 13.05.2019 o 11:22, A. Filip pisze:
[...]

POsrańcy nie zauważyli, że w filmie są właśnie ich czasy, co gorsze film pokazuje ich kapelanów, tych co właśnie bezpośrednio z PO byli związani, ich dewiacje. Film pokazał tamte czasy, gdzie praworządność Polski była w kompletnej ruinie, wszędzie była korupcja i kolesiostwo, jeden drugiemu chronił dupę, w tym byli także POsrane klechy. Teraz próbują obrzucać swoim gównem PiSuarów. Oskarżenia wobec tych klech wyszły już 20 lat temu, gdzie byli POsrańcy przynajmniej jak rządzili jako UW, AWS, PO, po roku 2000, dlaczego nie interweniowali, o tym było głośno już dawno, tylko te klechy co gwałcili dzieci bez problemu uniknęli kary i dożyli swojej starości. Niech pokażą swoich Jankowskich, Dziwiszów co kradli i święcili im koryto przez ostatnie 30 lat, to była jedna wielka klika, teraz nadal drą ryje te klechy jako totalna opozycja, właśnie te same o których w filmie mowa.

Data: 2019-05-13 16:01:18
Autor: Lord Donald
W dniu 13.05.2019 o 15:42, Lord Donald pisze:
[...]

Co do posrańców to kompletne debile rzeczywiście są. Strzelili se całkiem w jaja tym filmem. Wcześniej po filmie Kler, można se było mówić, przypisywać bohaterów do ówczesnych czasów. Po tym filmie postacie z filmu Kler stały się oczywiste, skoro tamten film nawiązywał do dokumentu z tego. A więc postacie przestały być anonimowe z filmu kler, mamy tu Glempa i Dziwisza, oraz kapelanów solidarności. W filmie Kler na podstawie tego dokumentu pokazane jest, że są przedstawione wydarzenia za czasów rządów POsrańców oraz ich wcześniejszych partii AWS i UW w tym PSL. Tu już nie ma wątpliwości, powinni zbadać dlaczego POsrańcy godzili się na ta patologię, godząc się na dewiacje przychylnych im klech.

Data: 2019-05-13 07:13:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 16:01:22 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Co do posrańców to kompletne debile rzeczywiście są. Strzelili se całkiem w jaja tym filmem. Wcześniej po filmie Kler, można se było mówić, przypisywać bohaterów do ówczesnych czasów. Po tym filmie postacie z filmu Kler stały się oczywiste, skoro tamten film nawiązywał do dokumentu z tego. A więc postacie przestały być anonimowe z filmu kler, mamy tu Glempa i Dziwisza, oraz kapelanów solidarności. W filmie Kler na podstawie tego dokumentu pokazane jest, że są przedstawione wydarzenia za czasów rządów POsrańców oraz ich wcześniejszych partii AWS i UW w tym PSL. Tu już nie ma wątpliwości, powinni zbadać dlaczego POsrańcy godzili się na ta patologię, godząc się na dewiacje przychylnych im klech.

"Jarosław Kaczyński: kto podnosi rękę na Kościół, podnosi rękę na Polskę!"

"Szef PiS-u dodał, że "dzisiaj, kiedy mamy inną sytuację, kiedy bardzo wiele zmieniło się, jeżeli chodzi o poglądy ludzi, także o rolę Kościoła, to w dalszym ciągu Kościół jest jedynym depozytariuszem systemu wartości, który w Polsce jest powszechnie znany." - Nawet dla ludzi, którzy są niewierzący. Rola Kościoła, jeżeli są polskimi patriotami, musi być oczywista. Kto podnosi rękę na Kościół, go chce zniszczyć, ten podnosi rękę na Polskę. I powtarzam: jestem człowiekiem wierzącym, praktykującym katolikiem. Ale gdybym np. nim nie był, to mówiłbym to samo, bo to oczywistość. Bo co jest po drugiej stronie? Po drugiej stronie jest urbano-palikotyzm, nihilizm. Dlatego Kościoła trzeba bronić. To także obowiązek patriotyczny - zakończył Jarosław Kaczyński."

https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-kto-podnosi-reke-na-kosciol-podnosi-reke-na-polske-6377376349140609a

Podsumowując jesteś Lordzik urbano-palikotycznym trollem nihilistą :)
--
Bruno

Data: 2019-05-13 17:15:02
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaczku, właśnie zapomnieli o tym wspomnieć

- Przeglądałem archiwa Instytutu Pamięci Narodowej. Zarówno ksiądz Jan A., który wykorzystywał jedną z bohaterek naszego filmu, ks. Cybula oraz ks. M., kustosz z Lichenia byli zarejestrowani jako tajni współpracownicy Służby Bezpieczeństwa - powiedział Onetowi Tomasz Sekielski, autor filmu o przypadkach pedofilii w Kościele w Polsce.

http://telewizjarepublika.pl/w-filmie-mowy-o-tym-nie-ma-ksieza-z-dokumentu-sekielskiego-to-zarejestrowani-tajni-wspolpracownicy-sb,79921.html?fbclid=IwAR1D87aY8Xy4vJdVhDAfxWg2OY_kr8bJvK135KkN-yK-BJ0IYvYqdxgtXKM

Normalnie wasze gówno z przed lat, wystrzeliliście w powietrze własne szambo, które od przynajmniej 2000r próbowaliście zamieść pod dywan. Lepiej wyjaśnij dlaczego to właśnie za rządów POsrańców i to kleszki współpracujące z POsrańcami były właśnie chronione. Sprawa stara jak świat, już pierwsze fakty zaczęły na ten temat zaczęły wypływać przynajmniej w 95 roku. Jankowski, Dziwisz wtedy rządzili z wami, kryliście swoje kleszki dewiantów i SB-ków, te sami klechy z wami do dziś drą ryja w totalnej opozycji, ci co dożyli oczywiście, bo Jankowskiego i tego drugiego przydupasa Bolka już dawno diabeł smaży.

Data: 2019-05-14 06:47:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 17:15:04 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

Normalnie wasze gówno z przed lat, wystrzeliliście w powietrze własne szambo, które od przynajmniej 2000r próbowaliście zamieść pod dywan. Lepiej wyjaśnij dlaczego to właśnie za rządów POsrańców i to kleszki współpracujące z POsrańcami były właśnie chronione. Sprawa stara jak świat, już pierwsze fakty zaczęły na ten temat zaczęły wypływać przynajmniej w 95 roku. Jankowski, Dziwisz wtedy rządzili z wami, kryliście swoje kleszki dewiantów i SB-ków, te sami klechy z wami do dziś drą ryja w totalnej opozycji, ci co dożyli oczywiście, bo Jankowskiego i tego drugiego przydupasa Bolka już dawno diabeł smaży.

A teraz ramię w ramie stoję z PiSem, a BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! ogłasza, ze atak na Kościół jest atakiem na Państwo. A jeszcze ciekawsze, że w PiS i okolicach od TW SB aż się roi. I większość wypadła ze Zbioru Zastrzeżonego, który PiS po przejęciu władzy zaczął na gwałt utajniać przez "ujawnienie".
Ciekawe, bardzo ciekawe.

--
Bruno

Data: 2019-05-13 17:40:47
Autor: Pajdak
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbbtbe$1tbm$1gioia.aioe.org...

[...]

"Kto podnosi rękę ma Kościół, podnosi rękę na Polskę!" - to całkiem świeże.Któż to, a któż to powiedział? Ktoś z "posrańców" czy koleś na drabinie z kotem na rękach? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-13 17:37:29
Autor: Pajdak
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbb9n2$vfm$1gioia.aioe.org...
[...]

Podniacasz się pisząc takie teksty, co? ;-))

--
Pajdak

Szokująca historia ks. Jankowskiego