Szokujace 80%.

Data: 2010-03-24 04:04:13
Autor: JAM
Szokujace 80%.
BMW planuje samochod z przednim napedem !

Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
kola.

http://www.motorauthority.com/blog/1043671_80-percent-of-bmw-1-series-owners-think-their-car-is-front-wheel-drive

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Data: 2010-03-24 11:15:05
Autor: to
Szokujace 80%.
JAM wrote:

Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW 1
series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie kola.

Czyżby melexdriver nabył sobie jednego?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-24 12:46:31
Autor: mleko
Szokujace 80%.
On 2010-03-24 12:04, JAM wrote:
BMW planuje samochod z przednim napedem !

Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
kola.

Grunt to przygotowac dobry PR, ktory uzasadni wprowadzenie FWD w celu obnizenia kosztow.  :)

Data: 2010-03-24 14:52:45
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.
[...]

i oczywiscie nikt nie jest w stanie zweryfikowac tych danych,
ja na miejscu BMW nie publikowalbym takich informacji, bo albo swiadczy to o niskim poziomie sprzedawców tej marki w US, albo o tym ze wlasciciele sa kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,
brat

Data: 2010-03-24 07:13:49
Autor: JAM
Szokujace 80%.
On Mar 24, 9:52 am, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> [...]

kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod
wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,

Ja nie sadze aby ta wypowiedz dotyczyla Amerykanow. 1 series sie
sprzedaje w USA w minimalnych ilosciach a przednionapedowy BMW to
bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest
najwiekszy rynek na model serii 1.

Data: 2010-03-24 15:40:19
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.

> [...]

bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest

jezeli jest tak jak piszesz to tym bardziej swiadczy to o marketingowym wydzwieku takich publikacji,
brat

Data: 2010-03-24 14:18:25
Autor: Waldek Godel
Szokujace 80%.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:52:45 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

[...]

Ależ oczywi¶cie, że tak jest - te 80% użytkowników, to urzędnicy, lekarze,
prawnicy i ich głupiutkie blondie z tipsami, których wali to jakie to auto,
co ma, co ma pod mask±, byle tylko image produktu w ich własnym otoczeniu
było w miarę zgodne z ich mniemanym prestiżem. I tyle.

Bandy dresików w piętnastoletnich rzęchach i nieliczna garstka maniaków
nikogo nie interesuj± - na nich nie robi się żadnej kasy, albo pomijaln±.

Dlatego też podstawowym zastosowaniem M3 cabrio pozostaje łagodzenie stanów
zapalnych kryzysu wieku ¶redniego, a X5 dowożenie dzieci do szkoły.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-24 14:24:57
Autor: kamil
Szokujace 80%.

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:jqz4j2hz0u4o$.dlglepper.institute.com...
[...]

Przeciez to sa podstawowe _przeznaczenia_ tych samochodow, i jak widac ludzie uzywja ich zgodnie z zastosowaniem.

Posiadacze M3 na trackdaye maja Caterhama, a wlasiciele X5 bawiacy sie w terenie - range rovera.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 15:44:10
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.

[...]

trafiłe¶ w sedno, zasłyszana niedawno wypowiedĽ wła¶ciciela (radcy prawnego) takiej jedynki (z najsłabszym silnikiem):
"tym się fatalnie jeĽdzi bo ma tylny napęd"
o_O bez komentarza,
brat

Data: 2010-03-24 19:24:36
Autor: Przemek V
Szokujace 80%.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:jqz4j2hz0u4o$.dlglepper.institute.com...

[...]

Garstka maniaków interesuje producenta bo od tego jak oceni± auto zależy jego image w oczach przywoływanych urzędników, lekarzy, prawników i ich głupiutkich blondie z tipsami.

Data: 2010-03-24 19:39:21
Autor: Waldek Godel
Szokujace 80%.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:24:36 +0100, Przemek V napisał(a):

Garstka maniaków interesuje producenta bo od tego jak oceni± auto zależy jego image w oczach przywoływanych urzędników, lekarzy, prawników i ich głupiutkich blondie z tipsami.

No proszę cię, to cienki żart jest.
Jak ktokolwiek by ich słuchał, to seria 1 czy A-klasa merca nie
sprzedawałaby się wcale.
No i nie byłoby takich wynalazków jak Audi TT TDI czy Jaguar diesel.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-24 20:54:42
Autor: Przemek V
Szokujace 80%.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:jgv1wic61a0e.dlglepper.institute.com...
[...]

A sprzedaj± się w porównaniu do konkurentów typu Golf czy Focus? IMHO, nie, przy czym seria 1 jednak ma dosyć dużo DNA z większych beemek - chociażby ten tylny napęd. A-klasa powinna mieć łatwiej bo statystycznemu prezesowi albo dyktatorowi nie przeszkadza, że na swojej limuzynie ma ten sam znaczek co na ¶mieciarce, dostawczaku ekipy budowlanej albo autobusie miejskim.

No i nie byłoby takich wynalazków jak Audi TT TDI czy Jaguar diesel.

Benzyna vs diesel to już insza inszo¶ć.

Data: 2010-03-24 23:03:42
Autor: Tomasz Pyra
Szokujace 80%.
JAM pisze:
BMW planuje samochod z przednim napedem !

Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
kola.

Mnie ta statystyka dziwi o tyle, że moje prywatne statystyki wskazują że około połowa kierowców w ogóle nie wie na którą oś ma napęd ich auto.
Za wyjątkiem aut czteronapędowych, bo jak już ktoś dopłacił za to, to wie co ma.

Raczej jak ktoś wie, to wie dobrze, bo jakoś tam się interesuje, ale po prostu cała masa nie wie, nigdy się nad tym nie zastanawiała i po prostu wisi im to kalafiorem.

Data: 2010-03-25 04:13:59
Autor: JAM
Szokujace 80%.
On Mar 24, 6:03 pm, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:

Mnie ta statystyka dziwi o tyle, że moje prywatne statystyki wskazuj± że
około połowa kierowców w ogóle nie wie na któr± o¶ ma napęd ich auto.
Za wyj±tkiem aut czteronapędowych, bo jak już kto¶ dopłacił za to, to
wie co ma.

No niekoniecznie. W przypadku Subaru w USA to samochod popularny wsrod
liberalnych elit z zachodniego wybrzeza. Nie mam zadnych statystyk,
ale znajac realia rynkowe podejrzewam, ze jest jakis procent klientow,
ktorzy kupuja Subaru ze wzgledu na mode i moga nie miec pojecia co
jest pod maska. Wiekszosc klientow kieruje sie raczej moda, albo
parametrami takimi jak bezpieczenstwo, ergonomia czy jakosc raczej niz
parametry techniczne. Tym niemniej wydawalo mi sie, ze pomimo
kierowania sie takimi parametrami nabywajacy powinni predzej czy
pozniej poznac inne zalety swojego nabytku. Jak widac bylem w
bledzie :-) Ciekawe jak tak statystyka BMW rozciaga sie na inne modele
tej firmy lub wogole na inne samochody innych producentow.

Raczej jak kto¶ wie, to wie dobrze, bo jako¶ tam się interesuje, ale po
prostu cała masa nie wie, nigdy się nad tym nie zastanawiała i po prostu
wisi im to kalafiorem.

No tak, ale nigdy nie przypuszczalem, ze w przypadku BMW to jest az
80%. Wydawalo mi sie, ze tym co im "wisi klafiorem" raczej nie zalezy
na BMW, tylko kupia raczej jakies "ekonomiczne" albo "bezpieczne"
wozidlo. W swojej pracy czesto stykam sie z inzynierami firmy Opel. W
ich przekonaniu klient europejski jest znacznie bardziej wyczulowny na
osiagi trakcyjne swoich pojazdow niz na przyklad klient amerykanski.
Taka statystyka BMW zdaje sie podwazac ta potoczna opinie.

Data: 2010-03-25 12:16:37
Autor: Cavallino
Szokujace 80%.
Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:

Tym niemniej wydawalo mi sie, ze pomimo
kierowania sie takimi parametrami nabywajacy powinni predzej czy
pozniej poznac inne zalety swojego nabytku. Jak widac bylem w
bledzie :-)

Nie byłe¶ - bo opisywana cecha dla przeciętnego usera to raczej wada niż zaleta.
Zwłaszcza tam gdzie ¶nieg pada czasami.

Szokujace 80%.