Szokujace 80%.

Data: 2010-03-24 14:52:45
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.
BMW planuje samochod z przednim napedem !

Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
kola.

http://www.motorauthority.com/blog/1043671_80-percent-of-bmw-1-series-owners-think-their-car-is-front-wheel-drive

i oczywiscie nikt nie jest w stanie zweryfikowac tych danych,
ja na miejscu BMW nie publikowalbym takich informacji, bo albo swiadczy to o niskim poziomie sprzedawców tej marki w US, albo o tym ze wlasciciele sa kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,
brat

Data: 2010-03-24 07:13:49
Autor: JAM
Szokujace 80%.
On Mar 24, 9:52 am, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> [...]

kompletnie atechniczni, no chyba ze rzeczywiscie to ugruntowanie pozycji pod
wprowadzenie tanszego rozwiazania napedu i jest to celowe dzialanie,

Ja nie sadze aby ta wypowiedz dotyczyla Amerykanow. 1 series sie
sprzedaje w USA w minimalnych ilosciach a przednionapedowy BMW to
bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest
najwiekszy rynek na model serii 1.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Data: 2010-03-24 15:40:19
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.

> [...]

bedzie jakies gowienko compactowe, ktorego w USA wogole sie nie bedzie
sprzedawac. Szef BMW raczej mowil o nabywcach z Europy gdzie jest

jezeli jest tak jak piszesz to tym bardziej swiadczy to o marketingowym wydzwieku takich publikacji,
brat

Data: 2010-03-24 14:18:25
Autor: Waldek Godel
Szokujace 80%.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:52:45 +0100, bratPit[pr] napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, że tak jest - te 80% użytkowników, to urzędnicy, lekarze,
prawnicy i ich głupiutkie blondie z tipsami, których wali to jakie to auto,
co ma, co ma pod maską, byle tylko image produktu w ich własnym otoczeniu
było w miarę zgodne z ich mniemanym prestiżem. I tyle.

Bandy dresików w piętnastoletnich rzęchach i nieliczna garstka maniaków
nikogo nie interesują - na nich nie robi się żadnej kasy, albo pomijalną.

Dlatego też podstawowym zastosowaniem M3 cabrio pozostaje łagodzenie stanów
zapalnych kryzysu wieku średniego, a X5 dowożenie dzieci do szkoły.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-24 14:24:57
Autor: kamil
Szokujace 80%.

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:jqz4j2hz0u4o$.dlglepper.institute.com...
[...]

Przeciez to sa podstawowe _przeznaczenia_ tych samochodow, i jak widac ludzie uzywja ich zgodnie z zastosowaniem.

Posiadacze M3 na trackdaye maja Caterhama, a wlasiciele X5 bawiacy sie w terenie - range rovera.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 15:44:10
Autor: bratPit[pr]
Szokujace 80%.

[...]

trafiłeś w sedno, zasłyszana niedawno wypowiedź właściciela (radcy prawnego) takiej jedynki (z najsłabszym silnikiem):
"tym się fatalnie jeździ bo ma tylny napęd"
o_O bez komentarza,
brat

Data: 2010-03-24 19:24:36
Autor: Przemek V
Szokujace 80%.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:jqz4j2hz0u4o$.dlglepper.institute.com...

[...]

Garstka maniaków interesuje producenta bo od tego jak ocenią auto zależy jego image w oczach przywoływanych urzędników, lekarzy, prawników i ich głupiutkich blondie z tipsami.

Data: 2010-03-24 19:39:21
Autor: Waldek Godel
Szokujace 80%.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:24:36 +0100, Przemek V napisał(a):

Garstka maniaków interesuje producenta bo od tego jak ocenią auto zależy jego image w oczach przywoływanych urzędników, lekarzy, prawników i ich głupiutkich blondie z tipsami.

No proszę cię, to cienki żart jest.
Jak ktokolwiek by ich słuchał, to seria 1 czy A-klasa merca nie
sprzedawałaby się wcale.
No i nie byłoby takich wynalazków jak Audi TT TDI czy Jaguar diesel.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-24 20:54:42
Autor: Przemek V
Szokujace 80%.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:jgv1wic61a0e.dlglepper.institute.com...
[...]

A sprzedają się w porównaniu do konkurentów typu Golf czy Focus? IMHO, nie, przy czym seria 1 jednak ma dosyć dużo DNA z większych beemek - chociażby ten tylny napęd. A-klasa powinna mieć łatwiej bo statystycznemu prezesowi albo dyktatorowi nie przeszkadza, że na swojej limuzynie ma ten sam znaczek co na śmieciarce, dostawczaku ekipy budowlanej albo autobusie miejskim.

No i nie byłoby takich wynalazków jak Audi TT TDI czy Jaguar diesel.

Benzyna vs diesel to już insza inszość.

Szokujace 80%.