Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!

Data: 2018-10-19 11:26:26
Autor: Lord Donald
Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!
Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!

Nie wiadomo do dziś, czym się tak bardzo wykazała politycznie minister Bińkowska, że otrzymała wysokie unijne stanowisko. W dodatku z każdymi ujawnianymi taśmami ,,kelnerów" od ,,Sowy i przyjaciół" kariera pani minister musi budzić coraz większe zastanowienie.

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/17727-szokujace-nagrania-bienkowska-i-arlukowicz-z-zadowoleniem-komentowali-wyniki-kontroli-nik?fbclid=IwAR21ScjunGNzBuU3aCxNmIInY5xKxfzVipYNMNWmkddh_VKBpmKBbATz5EQ

Data: 2018-10-19 02:35:49
Autor: Bruno Brunowski
Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!
A kto by się przejmował odgrzewanymi kotletami i takim tam gaworzeniem przy stoliku, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2018-10-19 11:42:50
Autor: Lord Donald
Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!
A kto by się przejmował odgrzewanymi kotletami i takim tam gaworzeniem przy stoliku, nieprawdaż?

No jasne srajdaczku. Kto by tam przejmował się jakimś tam złodziejstwem POsrańców z przed lat jak przez ostatnie kilka lat zawaliły się ogromne interesy jak go tam tu nazwałeś, twojego niemieckiego pana.

Data: 2018-10-19 02:54:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 11:42:51 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> No jasne srajdaczku. Kto by tam przejmował się jakimś tam złodziejstwem POsrańców z przed lat jak przez ostatnie kilka lat zawaliły się ogromne interesy jak go tam tu nazwałeś, twojego niemieckiego pana.

Nie mam zamiaru wnikać w to kto jest twoim panem i czemu taka estymą darzysz Niemców, jednak fakty są nie ubłagane: trzy lata rządów minęły, a skazanych za te olbrzymie przekręty jakoś brak. Co tam skazanych, nawet aktów oskarżenia nie ma.

CBA dwoi się i troi, a nałapało głównie pisiorów.

A w międzyczasie spokojnie kontynuowane są programy i inwestycje rozpoczęte przez poprzedników. Na ten przykład wygaszanie kopalń. No, może nie do końca spokojnie gdyż coraz więcej inwestycji łapie opóźnienia. Te gazowe na przykład.

--
Bruno

Data: 2018-10-19 13:37:02
Autor: Pajdak
Szokujące nagrania o michach ryżu
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> wypierdział w wiadomości
Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali
wyniki kontroli NIK!

"Micha ryżu!" - komentował M.Morawiecki ;-)))

--
Pajdak

Szokujące nagrania! Bieńkowska i Arłukowicz z zadowoleniem komentowali wyniki kontroli NIK!