Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   SzokujÄ…ca decyzja rosyjskiej prokurat ury w sprawie katastrofy smoleĹ„skiej! Rosja umarza Ĺ›ledztwo w sprawie SmoleĹ„ska

Szokująca decyzja rosyjskiej prokurat ury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska

Data: 2012-06-28 10:21:40
Autor: WW
Szokująca decyzja rosyjskiej prokurat ury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska
W dniu 2012-06-28 10:08, muto2100 pisze:
http://www.fakt.pl/Rosja-umarza-sledztwo-w-sprawie-Smolenska,artykuly,165982,1.html

I bardzo słusznie.
Winni sÄ… piloci, ktĂłrzy przystÄ…pili do lÄ…dowania mimo, ĹĽe nie powinni.
Dlaczego podjęli taką decyzje, to nasza a nie Rosji sprawa.

Tak przy okazji.
Uzgodnijcie kto pisze posta, bo tak, to pojawia siÄ™ kilka tak samo brzmiÄ…cych i tak samo podpisanych.
Zmieńcie koordynatora.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-28 01:30:58
Autor: muto2100
Szokuj±ca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza ¶ledztwo w sprawie Smoleńska
On 28 Cze, 10:21, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-06-28 10:08, muto2100 pisze:

>http://www.fakt.pl/Rosja-umarza-sledztwo-w-sprawie-Smolenska,artykuly...

I bardzo słusznie.
Winni s± piloci, którzy przyst±pili do l±dowania mimo, że nie powinni.
Dlaczego podjęli tak± decyzje, to nasza a nie Rosji sprawa.

Tak przy okazji.
Uzgodnijcie kto pisze posta, bo tak, to pojawia się kilka tak samo
brzmi±cych i tak samo podpisanych.
Zmieńcie koordynatora.

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

juz    ktos    tu  pisal   o  tym    wielokrotnie-  i  nic
nieporadze   na  to!   bo  inni   maja  te  same   problemy!

Data: 2012-06-28 17:12:44
Autor: WW
W dniu 2012-06-28 10:30, muto2100 pisze:

juz    ktos    tu  pisal   o  tym    wielokrotnie-  i  nic
nieporadze   na  to!   bo  inni   maja  te  same   problemy!

To nie piszcie wszyscy tego samego.
Podzielcie prace między siebie.

Data: 2012-06-28 22:47:52
Autor: Chiron
Szokuj±ca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza ¶ledztwo w sprawie Smoleńska
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jshs9k$un2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-28 10:30, muto2100 pisze:

 "Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
    Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Ja tak nietypowo chciałem zapytać o tę sygnaturkę, je¶li pozwolisz. Jak sobie to logicznie rozebrać, to wychodzi, że np Polska pod znakiem sierpa i młota nie będzie wioch±, a Polak nie będzie burakiem. No i to mnie dziwi. Możesz to mnie obja¶nić?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-29 14:19:32
Autor: jadry¶
W dniu 2012-06-28 22:47, Chiron pisze:
[...]

Dla niektórych symbol młota i sierpa jest uczciwo¶ci i rzetelnej pracy.

Data: 2012-06-29 15:25:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Szokuj±ca decyzja rosyjskiej prokuratury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza ¶ledztwo w sprawie Smoleńska

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jsk6hp$skq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Urażaj, żeby¶ tym młotem nie dostał przez łeb, a sierpem gardziołka ci nie zdemolowali, stary komuchu!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Szokująca decyzja rosyjskiej prokurat ury w sprawie katastrofy smoleńskiej! Rosja umarza śledztwo w sprawie Smoleńska