Szokuj膮ce objawienia Podlasianki na temat Stalina

Data: 2016-02-24 14:02:48
Autor: pinokio
Szokuj膮ce objawienia Podlasianki na temat Stalina
Nie wiadomo, czy s膮 prawdziwe, ale s艂owa na temat Stalina mog膮 zaszokowa膰:

objawienia w:
http://powrotdonatury.net.pl/czytelnia/Czytelnia/Przekazy%20-%20Objawienia/Podlasianka_przepowiednie.pdf/download.html

W roku 1931, kiedy Pan Jezus raczy艂 ze mn膮 m贸wi膰 i obieca艂 spe艂ni膰 ka偶d膮 pro艣b臋, wspomniawszy na arcyb. Cieplaka, prosi艂am o zmi艂owanie si臋 nad narodem rosyjskim i nawr贸cenie go. Pan Jezus mi wtedy powiedzia艂: - " Prosisz o rzecz bardzo wielk膮, jednak ci jej nie odm贸wi臋".
Pragn臋艂am, aby to nast膮pi艂o jak najpr臋dzej, wi臋c zapyta艂am: - "Czy narody Europy nie mog艂yby wyzwoli膰 Rosji z komunizmu?"
Pan mi powiedzia艂:
- "Bolszewizm nie mo偶e upa艣膰 pod wp艂ywem zewn臋trznego ciosu. Musi wpierw zbankrutowa膰 i przyzna膰 si臋 do tego bankructwa. Czy uwa偶asz, 偶e dopu艣ci艂bym do tego, aby sta艂a si臋 rzecz tak okropna, gdyby to nie by艂o konieczne?
Ta krwawa lekcja jest konieczna. W przeciwnym razie idea Marksa wisia艂aby jak gro藕na chmura nad ludzko艣ci膮, a偶 do zako艅czenia 艣wiata. Przyk艂ad Rosji skomunizowanej b臋dzie odstraszaj膮co dzia艂a膰 na spo艂ecze艅stwa, otworzy ludziom oczy!"
Podczas innego widzenia Pan da艂 mi do zrozumienia, 偶e komunizm by艂 potrzebny jako m艣ciciel nadu偶y膰 kapitalizmu. Jest on konsekwencj膮 grzech贸w i b艂臋d贸w chciwc贸w i bogaczy, kt贸rzy ponosz膮 odpowiedzialno艣膰 za bunt wyzyskiwanych. Bowiem rozpacz wyda艂a skrzywdzonego robotnika na 艂up bezbo偶nej demagogii.
Pan Jezus powiedzia艂 mi o pot臋pionym Stalinie:
- "Wol臋 tego trybuna zemsty ludu od tych wszystkich bankier贸w i kupc贸w, kt贸rych bogiem jest pieni膮dz.
Oni ponosz膮 odpowiedzialno艣膰 za to ci si臋 sta艂o". Stalin by艂 naprawd臋 przekonany, 偶e to co czyni jest s艂uszne. Zwalcza艂 mnie, jak uczciwy przeciwnik.
"Z艂oty cielec zas艂u偶y艂 na to by run膮膰 pod m艂otem komunizmu" Kiedy w 1932r. modli艂am si臋 za Rosj臋, ubolewaj膮c nad sprofanowaniem cerkwi przez rewolucj臋 bolszewick膮. Pan Jezus rzek艂 do mnie:
- "Dlaczego p艂aczesz nad cerkwi膮 rusk膮? Przecie偶 to tylko pi臋knie malowany grobowiec. Krew Unit贸w j膮 podmy艂a, a m艂ot bolszewizmu rozkruszy.

Szokuj膮ce objawienia Podlasianki na temat Stalina