Szokujący film o pedofilii wśród kobie t

Data: 2012-08-01 16:52:44
Autor: Przemysław W
Szokujący film o pedofilii wśród kobie t
Szokujący film o pedofilii wśród kobiet. "Mamo, przestań!"

Nie tylko mężczyźni wykorzystują dzieci seksualnie. Również przedszkolanki, nauczycielki i... matki. Niemiecka telewizja publiczna ARD poruszyła ten temat w filmie dokumentalnym "Mamo, przestań!".

http://wiadomosci.onet.pl/wideo/szokujacy-film-o-pedofilii-wsrod-kobiet-mamo-przes,88858,w.html

Szokujący film o pedofilii wśród kobie t