Szopenfeldziarz Brudziński się pomylił.

Data: 2018-01-26 06:09:23
Autor: stevep
Szopenfeldziarz Brudziński się pomylił.
# Michał Wilgocki: Narodowosocjalistyczna partia Niemiec jest ruchem o  korzeniach lewicowych - mówił dzi¶ w Sejmie Joachim Brudziński. Miał rację?
Prof. Piotr Osęka: Pogl±d, że nazizm jest ruchem lewicowym to nic więcej  niż zabawa w żonglowanie definicjami. Równie dobrze można powiedzieć, że  komunizm jest doktryn± prawicow±. Także w wersji sowieckiej: Stalin był  przecież przywi±zany do rosyjskiej historii i dokonań narodu rosyjskiego,  był wielkoruskim szowinist± (choć sam był Gruzinem, a Hitler -  Austriakiem). #
Ze strony:
http://tiny.pl/g46sc

--
stevep

Data: 2018-01-26 07:37:37
Autor: Lump Polityczny- \(c\) R. Terlecki - PiS
Szopenfeldziarz Brudziński się pomylił.
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
# Michał Wilgocki: Narodowosocjalistyczna partia Niemiec jest ruchem o
korzeniach lewicowych - mówił dzi¶ w Sejmie Joachim Brudziński. Miał rację?

Jakie to ma znaczenie? Gówno mnie obchdz± niemieckie problemy. Tu jest mój kraj! Przecież "nasi nazi¶cie" równie dobrze mogli się
nazwać ruchem patriotyczno-narodowym czy katolickim. "Po czynach poznacie ich...". Tak mówi katolicka biblia.

CL

Szopenfeldziarz Brudziński się pomylił.