Szos贸wka vs stary passat... [kask - flame]

Data: 2012-03-10 23:28:56
Autor: Arek Bukalski
Szos贸wka vs stary passat... [kask - flame]

Wczoraj uda艂o mi si臋 zaliczy膰 zderzenie na szos贸wce z passatem. Powiem
Wam tyle - no艣ta ludzie kaski:) Po tym co zosta艂o z mojego, wnioskuj臋, 偶e jakby nie on to bym m贸g艂 tutaj dzisiaj nie pisa膰...

Swoj膮 drog膮 ciekawe co zosta艂o z szos贸wki... Mo偶e uda si臋 mi j膮 jeszcze dzi艣 odebra膰... Serce si臋 kraje jak si臋 pomy艣li w jakim zosta艂a stanie...

Mnie dzi艣 ma艂o nie rozjecha艂 wyprzedzaj膮c tira pewien golfik tr贸jka :) taki wypas stuningowany i z lampkami diodowymi :P
wi臋c miejcie si臋 na baczno艣ci bo sezon si臋 zacz膮艂 (i rowerowy i wy艣cigowy)
pozdrawiam i 偶ycz臋 zdr贸wka i bezpiecznego sezonu Aek

Szos贸wka vs stary passat... [kask - flame]