[S] Szosówka Mondia Turbo

Data: 2009-09-03 07:42:56
Autor: pablo0509WYTNIJTO
[S] Szosówka Mondia Turbo
Niestety z pewnych względów jestem zmuszony sprzedać szosę.
Wszystko tak jak na aukcji:
http://www.allegro.p...?item=731751992 pozdrawiam.

Data: 2009-09-03 07:44:47
Autor: pablo0509
[S] Szosówka Mondia Turbo
Niestety z pewnych względów jestem zmuszony sprzedać szosę.
Wszystko tak jak na aukcji:
http://www.allegro.pl/item731751992_szosowka_mondia_turbo_swietny_stan_okazja.html
pozdrawiam.

Data: 2009-09-03 02:11:44
Autor: Pil
Szosówka Mondia Turbo
To ja się podepnę pod temat bo również z żalem muszę sprzedać swoją
szosówkę.

http://allegro.pl/show_item.php?item=730541268

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-09-03 18:41:07
Autor: Raist
Szosówka Mondia Turbo

Użytkownik "Pil" <piotrkisiel@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fc8901a-257b-40f8-8658-686771c6b0a6g19g2000yqo.googlegroups.com...
To ja się podepnę pod temat bo również z żalem muszę sprzedać swoją
szosówkę.

http://allegro.pl/show_item.php?item=730541268

przydałaby się fotka

Raist

Data: 2009-09-03 14:30:17
Autor: Pil
Szosówka Mondia Turbo
On 3 Wrz, 18:41, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Pil" <piotrkis...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6fc8901a-257b-40f8-8658-686771c6b0a6g19g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Parę fotek jest w linku, który podałem na aukcji. Zawsze mogę też
dopstrykać trochę na życzenie.

Pzdr,
Pil

Data: 2009-09-03 18:48:39
Autor: Wrokerad
[S] Szosówka Mondia Turbo
pablo0509WYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Niestety z pewnych względów jestem zmuszony sprzedać szosę.
Wszystko tak jak na aukcji:
http://www.allegro.p...?item=731751992 pozdrawiam.

Koledzy z Krakowa,
nie sprzedawajcie szosówek ! Co was napadło. Sezon jeszcze w pełni. Każdy problem można rozwiązać na wiele sposobów. Przyjdzie wiosna i na czym będziecie jeździć. Szosa to jest prawdziwe kolarstwo.
Przyjeżdżajcie w niedzielę do Zawoni na wyścig parami to wam przejdzie.
Pozdrawiam
Darek
PS
A swoją drogą to piękny rower. Gdybym miał jeszcze miejsce na kolejny....

Data: 2009-09-03 14:29:27
Autor: Pil
Szosówka Mondia Turbo
On 3 Wrz, 18:48, Wrokerad <da...@el-pro.pl> wrote:
pablo0509WYTNI...@poczta.onet.pl pisze:> Niestety z pewnych względów jestem zmuszony sprzedać szosę.
> [...]

PS
A swoją drogą to piękny rower. Gdybym miał jeszcze miejsce na kolejny....

Chętnie bym nie sprzedawał, ale szosówka to mój czwarty rower, a
biorąc pod uwagę, że właśnie się przeprowadziłem do dwudziestoparo
metrowego mieszkania to część rowerów musi iść pod nóż.

Pzdr,
Pil

Data: 2009-09-04 08:45:00
Autor: Łukasz Goran
[S] Szosówka Mondia Turbo
Hej
    Możesz więcej napisać o wyścigu... W Zawoni- gdzie dokłądnie to jest?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-09-07 13:17:15
Autor: Henio
[S] Szosówka Mondia Turbo
Użytkownik "Łukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości news:h7qdkc$o4o$1nemesis.news.neostrada.pl...
Hej
   Możesz więcej napisać o wyścigu... W Zawoni- gdzie dokłądnie to jest?

google pe el: wyścig zawonia

Raist

[S] Szosówka Mondia Turbo