Szosówka w hipermarkecie

Data: 2013-04-20 11:47:41
Autor: PeJot
Szosówka w hipermarkecie
Czołem.

Osprzęt wprawdzie entry level, ale z klamkomanetkami. Ot, znak czasów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-04-20 12:48:22
Autor: karbar
Szosówka w hipermarkecie
W dniu 2013-04-20 11:47, PeJot pisze:
Czołem.

Osprzęt wprawdzie entry level, ale z klamkomanetkami. Ot, znak czasów.

Jak bardzo entry-level i w którym hipermarkecie?

pozdrawiam
karbar

Data: 2013-04-20 14:32:10
Autor: PeJot
Szosówka w hipermarkecie
W dniu 2013-04-20 12:48, karbar pisze:

Osprzęt wprawdzie entry level, ale z klamkomanetkami. Ot, znak czasów.

Jak bardzo entry-level

Z grupowego osprzętu przerzutka tył Sora i klamkomanetki (?), reszta no-name. Szprychy wyglądały na ocynkowane (!), ale widelec a-head, piasty na zaciski. Cena 1.3k z ogonkiem. Rama wyglądała na alu. Specjalnie się nie przyglądałem, szosa mnie niespecjalnie rusza.

i w którym hipermarkecie?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa takim jednym :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-04-20 11:51:18
Autor: Ignac
Szosówka w hipermarkecie
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 14:32:10 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

> [...]

Z grupowego osprzętu przerzutka tył Sora i klamkomanetki (?), reszta no-name. Szprychy wyglądały na ocynkowane (!), ale widelec a-head, piasty na zaciski. Cena 1.3k z ogonkiem. Rama wyglądała na alu. Specjalnie się nie przyglądałem, szosa mnie niespecjalnie rusza.

W Oszołomie?,też go widziałem,ale kupiłem sobie dętki 28"
po 4.99 bo tanie,chociaż po podrasowaniu opon nie łapię
w ogóle kapci i jakoś nie mogę się przyzwyczaić do nowej
sytuacji

Data: 2013-04-20 13:14:41
Autor: Kazimierz Uromski
Szosówka w hipermarkecie
On 20.04.2013 11:47, PeJot wrote:
Czołem.

Osprzęt wprawdzie entry level, ale z klamkomanetkami. Ot, znak czasów.

Po Kronanach w kerfurze nic mnie nie zdziwi (:

Szosówka w hipermarkecie