Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?

Data: 2009-12-05 22:27:10
Autor: abc
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?
"Czas przestać robić z inkwizycji narzędzie ataku lub obrony Kościoła -
apelują znawcy tematu."

http://wiadomosci.onet.pl/1588088,1292,1,kioskart.html

Data: 2009-12-05 14:38:20
Autor: J-23
On 5 Gru, 22:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
"Czas przestać robić z inkwizycji narzędzie ataku lub obrony Kościoła -
apelują znawcy tematu."

http://wiadomosci.onet.pl/1588088,1292,1,kioskart.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

buahahaha
Watykan ujawnil???
Dobre, bo smieszne.
Sprawozdawczosc ponad wszystko.
I manipulacja.
Vide polski IPN, i jego sensacje.
Co publikacja to "lipa".
Albo, "polskie obozy zaglady"
Za kilka lat nikt nie powie inaczej.

J-23 itede...

PS. lipa na resorach

Data: 2009-12-05 15:11:41
Autor: Hans Kloss
On 5 Gru, 23:38, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Vide polski IPN, i jego sensacje.
Co publikacja to "lipa".

Potrafisz ww twierdzenie udowodnić czy tak sobie nawykowo pierdolisz
bez sensu?
J-23

Data: 2009-12-05 15:26:45
Autor: J-23
On 6 Gru, 00:11, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Vide polski IPN, i jego sensacje.
> Co publikacja to "lipa".

Potrafisz ww twierdzenie udowodnić czy tak sobie nawykowo pierdolisz

nie chce mi sie
popatrz w TV, ciagle jakis agent.
jak nie Bolek, to Alek.
albo inny strzal w kolano
rozgonic to trza, i zrobic placowke naukowo-badawcza.
ale bez polityki, i co wazniejsze bez politykow

J-23 itede...

PS. jak chodzi o rzeczone pierdo*enie, to musisz caly czas ruszac
du*a, bo szczegolnie dobrze wychodza Ci bzdety na temat KK

Data: 2009-12-05 17:23:05
Autor: Hans Kloss
On 6 Gru, 00:26, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

nie chce mi sie
popatrz w TV, ciagle jakis agent.
jak nie Bolek, to Alek.
albo inny strzal w kolano

No, a jak bierzesz te esbeckie papierzyska i znajdujesz tam donosy
Wałęsy na kolegów albo czarno na białym informację że Kwaśniewski
Aleksander zawód dziennikarz został zarejestrowany jako TW- to co  z
tym robić? Zapomnieć, zamieść pod dywan, uznać za niebyłe? I nie
pieprz bzdur że tu jakieś "zamówienie polityczne" się odbywa bo
całkiem niedawno zdemaskowano np. Libickiego z PiS jako TW. A jak cię
boli prawda i niewygodne fakty uwierają to nikt ci nie broni nie
przyjmować ich do wiadomości....
J-23

Data: 2009-12-05 22:34:39
Autor: J-23
On 6 Gru, 02:23, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

całkiem niedawno zdemaskowano np. Libickiego z PiS jako TW. A jak cię
boli prawda i niewygodne fakty uwierają to nikt ci nie broni nie

Warto przy tym wspomniec ze wlasnie to byli esbecy teraz decyduja o
tym czy ktos byl, czy nie byl agentem.
A tych "esbeckich papierzysk" jakos nie ma. Bo jakby byly to,
usluzni i dyspozycyjni "badacze" obwiescili by to calemu zadnemu krwi
prawicowemu elektoratowi PiS-u.
Sad lustracyjny czasem kilkakrotnie negatywnie zweryfikowal wymienione
osoby.
I co? Rzeczony Sad tez jest manipulowany przez Zydow, albo moze przez
masonow?
Dla mnie IPN, to jest pisowski aparat konfabulacji i manipulacji.
Dlaczego nie chca otworzyc archiwow IPN-u, dla wszystkich
zainteresowanych?
Czas pokaze, ze pelno tam szwindli.
Co potrafi PiS, to pokazala znana konferencja prok. Engelkinaga.
Ze pan kropka, do pana taka kropka, z panam inna kropka...
Zas pan jeszcze inna kropka stal i myslal...
Kropnieci w durne lby.

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 00:54:01
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

Warto przy tym wspomniec ze wlasnie to byli esbecy teraz decyduja o
tym czy ktos byl, czy nie byl agentem.
Jakieś dowody na ww twierdzenie cz tak sobie pierdolisz bez sensu
(powtarzając bełkotliwe bździny wydalane przez "dziennikarzy" gazwybu
i innych propełoskich propagandystów"?

A tych "esbeckich papierzysk" jakos nie ma.
Jakieś dowody itditp??

Bo jakby byly to,
usluzni i dyspozycyjni "badacze" obwiescili by to calemu zadnemu krwi
prawicowemu elektoratowi PiS-u.
PRZECIEŻ "usłuzni i dyspozycyjni" OBWIESZCZAJĄ CO I RAZ TO!!!!!! Z
choinki się urwałeś czy z Marsa przyleciałeś?? Donosom wałęsy to nawet
fotokopie zrobili i umieścili w odnośnej książce....nie pomogło, i tak
idzie w zaparte. Btw są pewne przesłanki że zamiast wyssanego z
brudnego palucha "usłużni i dyspozycyjni" należałoby raczej pisać
"uczciwi i rzetelni"

Sad lustracyjny czasem kilkakrotnie negatywnie zweryfikowal wymienione osoby.
....argumentując tak właśnie  jak wyżej ;). Nieważne dowody czarno na
białym, ważne że "sąd lustracyjny" zweryfikował itd itp. A że sąd
został oszukany kłamliwymi "zeznaniami" lub nie znał części kluczowych
dowodów to nieważne....

Dla mnie IPN, to jest pisowski aparat konfabulacji i manipulacji.[...]
Czas pokaze, ze pelno tam szwindli.
No dobra, wyznanie wiary uczyniłeś - a co z WIEDZĄ?

Co potrafi PiS, to pokazala znana konferencja prok. Engelkinaga.
Ja na niej widziałem ministra rządu RP miotającego się nerwowo przed
progiem pokoju znanego milionera a potem wchodzącego doń. Tego samego
ministra który później informował Premiera RP że z rzeczonym
milionerem nigdy się nie spotykał. Widziałeś coś innego? "Niezależny"
sąd nie dopatrzył się w tym żadnej winy....tak jakby nie było
paragrafu o "wprowadzeniu w błąd organów administracji państwowej".

Kropnieci w durne lby.
Dokładnie tak. Bezmiar waszej bezczelności, głupoty i fanatyzmu
dosłownie zapiera dech w piersiach.
J-23

Data: 2009-12-06 03:25:45
Autor: J-23
On 6 Gru, 09:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

"Ja na niej widziałem ministra rządu RP miotającego się nerwowo przed
progiem pokoju znanego milionera a potem wchodzącego doń"

krawat mu sprzedal, bo wyszedl bez...
szczyt indolencji, i bezradnosci
bo czego to mianowicie dowodzi????
podobnie jak kserokopie sfabrykowanych pseudodowodow
zaden Sad nie uzna takiego materialu dowodowego,
nawet w procesie poszlakowym
to jak lowienie go*ne w Wisle, kijem
bezczelni to sa rozne fiuty, ktore kaza wierzyc w to w co oni wierza.
a co ja mam gleboko w niepowazaniu

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 03:39:48
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

krawat mu sprzedal, bo wyszedl bez...

JAKIE MA TO ZNACZENIE??? Minister rządu RP okłamał swojego
bezpośredniego zwierzchnika, okłamał najważniejszą osobę w państwie. W
normalnym kraju za coś takiego idzie się WISIEĆ, w mniej normalnym
idzie się siedzieć, w czeciejpełoskiej idzie się... do domu z
uniewinniającym "wyrokiem". Tfu, hołoto...

kserokopie sfabrykowanych pseudodowodow
Jakieś dowody masz na owe "fabrykowanie" czy tak sobie pierdolisz bez
sensu?

zaden Sad nie uzna takiego materialu dowodowego,

Zaden sąd nie uzna materiału dowodowego w sprawie bitwy pod
Grunwaldem. Bo żaden sąd nie jest w tej sprawie  władny rozstrzygać..
Przypominam że sądy są od orzekania WINY lub NIEWINNOŚCI a nie od
ustalania co jest prawdą a co fałszem.

a co ja mam gleboko w niepowazaniu

Tak, wiem ze wy macie w głębokim niepoważaniu PRAWDĘ. Zwłaszcza taką
prawdę która nokautuje wasze przesądy, zabobony i uprzedzenia (zwane
przez was dla niepoznaki "poglądami").
J-23

Data: 2009-12-06 05:45:57
Autor: J-23

Hans pisze:
Bo żaden sąd nie jest w tej sprawie  władny rozstrzygać.
Przypominam że sądy są od orzekania WINY lub NIEWINNOŚCI a NIE od
ustalania co jest PRAWDĄ a co fałszem.

http://portalwiedzy.onet.pl/87639,,,,sad_lustracyjny,haslo.html

....należy orzekanie o zgodności z PRAWDĄ osób dotyczących ich pracy
lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi
organami w okresie od 22 lipca 1944 do dnia 10 maja...

DURNIU, masz jeszcze jakies wlasne poglady na zasade orzekania przez
Sąd lustracyjny RP

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 09:03:52
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

[...]

SMIECIU- i tu jest właśnie pochowany bezsens owych sądów
lustracyjnych. W przypadku np. niejakiego Jurczyka dostarczono sądowi
lustracyjnemu:
-oryginalne donosy pisane ręką Jurczyka
- pokwitowania odbioru gotówki podpisane przez jurczyka
- zobowiązanie do współpracy wraz z proponowanym pseudonimem podpisane
przez Jurczyka.

Wyobrażasz sobie jakieś mocniejsze dowody na świadomą współpracę tej
gnidy z SB? Bo ja nie.
I co orzekł ów sąd lustracyjny w ostatecznej instancji?
MARIAN JURCZYK NIE WSPÓŁPRACOWAŁ Z SB

To tyle, matole , jeśli chodzi o wartość sądów jako organów
orzekających o PRAWDZIE LUB FAŁSZU, zamiast, do czego są istotnie
powołane, o winie lub niewinności.
J-23

Data: 2009-12-06 13:48:44
Autor: Karol
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?

dokumenty sa przechowywane w IPN, to jak SB moze je falszowac? Istnieje tez
zbior zamkniety, do ktorego nawet szef IPN, nie ma dostepu. Ciekawe dlaczego?

Jest jeszcze inna metoda na wylapania karaluchow w Polsce,
mozna poprosic Rosjan i Niemcow o udostepnienie ich archiwow. Ja nie mysle, ze
odmowia, jak sie z nimi po ludzku porozmawia:)

Przeciez Gienieral Kiszak, wie najlepiej komu mikrofilmy przeslal.

Data: 2009-12-06 05:56:20
Autor: J-23
On 6 Gru, 14:48, "Karol " <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jakie SB, aktualnie cos falszuje?
http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82u%C5%BCba_Bezpiecze%C5%84stwa_PRL
Czy te prawiczki to pypcia na mozgu maja,
ze tak pier*ola bez sensu!

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 14:07:57
Autor: Karol
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Jakie SB, aktualnie cos falszuje?
http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82u%C5%BCba_Bezpiecze%C5%84stwa_PRL

podaj link do wiki, gdzie opisano jak ludzie z SB wyparowali lub wystrzelono
ich w kosmos:)

Data: 2009-12-06 06:15:35
Autor: J-23
On 6 Gru, 15:07, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

podaj link do wiki, gdzie opisano jak ludzie z SB wyparowali lub wystrzelono

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

I o to mi chodzi ze to wlasnie byli SB-cy manipuluja opinia jak chca.
Sam napisales ze nikt nie ma dostepu do materialow zgromadzonych w
IPN.
A oni maja.
Oni moga robic co im jest wygodne.
To ja sie pytam, a ch*j nam ten IPN?
W obecnym ksztalcie.
Pomysl, czlowieku!

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 14:26:00
Autor: Karol
[...]

nie manipuluj moim tekstem. Ja napisalem, ze do zbioru ZASTRZEZONEGO nie dano
im dostepu, a nie ze nikt lub tylko byli sbecy. To duza roznica.
A oni maja.
Oni moga robic co im jest wygodne.

a co niby robia takiego co jest im wygodne? Robia cos, co jest widocznie
niewygodne, skoro marionetka Tusk chce IPN zalatwic.

To ja sie pytam, a ch*j nam ten IPN?
W obecnym ksztalcie.
Pomysl, czlowieku!

to ty pomysl, bo masz ewidentne z tym problemy:)

Data: 2009-12-06 09:11:27
Autor: J-23
On 6 Gru, 15:26, "Karol " <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

"nie manipuluj moim tekstem. Ja napisalem, ze do zbioru ZASTRZEZONEGO
nie dano im dostepu, a nie ze nikt lub tylko byli sbecy. To duza

komu nie dano dostepu?
kto to "im"?
co znaczy "nikt, lub tylko esbecy"?
O co Ci chodzi?
Co chcesz tak usilnie waznego przekazac?
Bez "manipulacji" Twojego tekstu, nie wiadomo o co Ci chodzi.

Na marginesie, rzeczony IPN, jest obsadzony personalnie przez PiC, i
kaczki.
I du*a, bo "rezbia" w nim, ile i jak tylkoe sie da, by zdyskredytowac
przeciwnikow politycznych.
A i tak wspomniana d... im odpada.

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 09:47:57
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

Na marginesie, rzeczony IPN, jest obsadzony personalnie przez PiC, i
kaczki.
...a oczywiście powinien być obsadzony personalnie przez lewctwo,
palikociarnię i ryżego śmiecia. I to was boli, że od dwóch lat IPN
przestał służyć przykrywaniu waszych skurwysyństw i matactw a stał się
instytucją poszukującą prawdy i ujawniającą prawdę- mimo potępieńczego
wycia lewackiego bydła we wszelkich możliwych przekaziorach.
J-23

Data: 2009-12-06 10:08:20
Autor: J-23
On 6 Gru, 18:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

instytucją poszukującą prawdy i ujawniającą prawdę- mimo potępieńczego
wycia lewackiego bydła we wszelkich możliwych przekaziorach.

Lubie jak sie tak ciskasz, bo wowczas widac wyraznie jaki z Ciebie
zaklamany kato-dupek.

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 10:19:25
Autor: Hans Kloss
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?
J-23 napisał(a):

Lubie jak

A ja lubię wykazywać wasze kłamstwa, skurwysyństwa, debilizm i
kompletną niezborność- czynów z deklaracjami, wyobrażeń z faktami,
słów z logiką itditp. Nie w nadziei że kogokolwiek z was przekonam (bo
mi to koło ch....lata) ale dla zabawy własnej i postronnych
czytających ten (i podobne) wątki i wyciągających wnioski...
J-23

Data: 2009-12-06 13:09:26
Autor: J-23
On 6 Gru, 19:19, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

czytających ten (i podobne) wątki i wyciągających wnioski...
J-23

"A ja lubię wykazywać wasze kłamstwa..."

Niemoto umyslowa, jakie "wasze"?
"Wasze" - czy ta komunistyczna forma zwacania sie do kogos,
tak gleboko wryla sie do Twojej swiadomosci, ze inaczej nie potrafisz.
Ze, "wasze towarzyszu" wiecie, rozumiecie, no te - argumenty, mam w
d*pie.

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 13:25:49
Autor: Hans Kloss
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?
J-23 napisał(a):
 [...] jakie "wasze"?

Wasze- lewactwa, palikociarni, komuchów, eurogejów, globalnych
ociepleńców, pederastów, tolerancjonistów, antyklerykałów, uwoli
itditp. Z mojego punktu widzenia stanowicie jedną wielka, godną
pogardy bandę oszustów, krętaczy, fanatyków i ludzi słabych na umyśle.
Można was wprawdzie, podobnie jak w entomologii, klasyfikować na różne
sposoby, dzielić na gatunki i podgatunki- komuch europejski, komuch
sowiecki, zydokomuch, pełowiec itditp- tylko PO CO? Najwygodniej i
nienagannie z metodologicznego punktu widzenia jest po prostu
traktować  was  en masse jako  jednolitą (bo ciemną) masę.....
J-23

Data: 2009-12-06 13:37:04
Autor: J-23
On 6 Gru, 22:25, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

nienagannie z metodologicznego punktu widzenia jest po prostu
traktować  was  en masse jako  jednolitą (bo ciemną) masę......

Fajnie sie krzywo oplules.

J-23 itede...

PS. tak smierdzi jak jestes, ze muchy zdychaja.

Data: 2009-12-06 13:43:51
Autor: Hans Kloss
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?
J-23 napisał(a):

PS. tak smierdzi [...]

Nie chuchaj w monitor albo umyj zęby,  zmień majtki i skarpetki, umyj
stopy i intymne części ciała wodą i mydłem- powinno pomóc na jakiś
czas ;).
J-23

Data: 2009-12-06 13:50:57
Autor: J-23
On 6 Gru, 22:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

Nie chuchaj w monitor albo umyj zęby,  zmień majtki i skarpetki, umyj
stopy i intymne części ciała wodą i mydłem- powinno pomóc na jakiś

smrod sie rozlega jedynie w chwili kiedy do mnie sie odzywasz.
normalnie to czuje zapach fiolkow, marzanny, i dziecieliny co pala
dziewczecym rumiencem
tak jest caly czas.
jak tylko Hans sie odzywa, natychmiast wieje go*nem i gnojowa

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 14:00:17
Autor: Hans Kloss
Szostkiewicz ma wyrzuty sumienia?

J-23 napisał(a):

smrod sie rozlega [..]

Oki, jako że jestem życzliwy bliźnim i nie potrafię przyglądać się
spokojnie ich cierpieniom to naciągnąłeś mnie na darmową poradę
medyczną. Schizofrenia paranoidalna- omamy wzrokowe, słuchowe i
(zwłaszcza) zapachowe są charakterystyczne dla tego zaburzenia. Na
wszelki wypadek odwiedź jednak dentystę i umyj zęby...koniecznie
pastą i szczotką.
J-23

Data: 2009-12-07 00:20:34
Autor: J-23
On 6 Gru, 23:00, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

(zwłaszcza) zapachowe są charakterystyczne dla tego zaburzenia. Na
wszelki wypadek odwiedź jednak dentystę i umyj zęby...koniecznie

Twoja porada jest warta tyle, co inne Twoje definicje np:
- stek bzdur o Swietej Inkwizycji, albo defincja zasad dzialania Sadu
lustracyjnego - kuriozum.
Moze na hgienie sie znasz?
A ten smrod, ktory roztaczasz to efekt zgnilizny moralnej jaka Cie
dotyka.

J-23 itede...

Data: 2009-12-06 10:19:36
Autor: cirrus
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:604a3a57-f114-4a57-a251-2456408cae94o23g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

A w której TV ci agenci, w tej eseldowso- pisowskiej?

--
stevep

Data: 2009-12-06 17:41:08
Autor: le.ia