Szpaki

Data: 2010-10-01 23:31:31
Autor: Jan Werbiński
Szpaki
Jak te pasożyty ukatrupić? Winogron mi wyjadają, a ma być wino.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-01 21:58:40
Autor: Jarosław Sokołowski
Szpaki
Pan Jan Werbiński napisał:

Jak te pasożyty ukatrupić? Winogron mi wyjadają, a ma być wino.

Zamknąć przestrzeń nad winnicą i skierować na lotnisko zapasowe.

Jarek

--
Dojrzewa domorosłe wino,
Już je pokątnie spija tato

Data: 2010-10-02 15:51:35
Autor: Tomasz Finke
Szpaki
W dniu 2010-10-01 23:31, Jan Werbiński pisze:
Jak te pasożyty ukatrupić? Winogron mi wyjadają, a ma być wino.

Poderwać dyżurną parę jastrzębi w celu przechwycenia.

T.

Data: 2010-10-02 21:12:10
Autor: Deflegmator
Szpaki
Jan Werbiński wrote:

Jak te pasożyty ukatrupić? Winogron mi wyjadają, a ma być wino.

Meaconing zastosuj!

Data: 2010-10-03 21:25:46
Autor: Piotr Rzepka
Szpaki
Przepraszam za reklamę lecz pytanie było wprost :

http://www.kdc.pl/solarny-odstraszacz-ptakow_p10756872.html

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr Rzepka

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ca65350$0$21005$65785112@news.neostrada.pl...
Jak te pasożyty ukatrupić? Winogron mi wyjadają, a ma być wino.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-10-03 20:01:22
Autor: Jarosław Sokołowski
Szpaki
Pan Piotr Rzepka napisał:

Przepraszam za reklamę lecz pytanie było wprost :

http://www.kdc.pl/solarny-odstraszacz-ptakow_p10756872.html

A to rzeczywiście działa? Lotniskowe odstraszacze kosztują zwykle
więcej niż 129,90 zł. Nie tylko ze względu na zasięg, ale i to
"nieprzyzwyczajanie się". Gdyby jednak były jakieś problemy ze
skutecznością tego wynalazku, to mam w tej chwili kota na zbyciu.

--
Jarek

Data: 2010-10-04 14:03:08
Autor: Piotr Rzepka
Szpaki
Na lotnisko to to się na pewno nie nadaje. Ale do ochrony winogrona (wnoszę, iż nie jest to winnica lecz jakiś ogródek) powinno wystarczyć. Czy działa ? Nie wiem :)

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr Rzepka

Data: 2010-10-03 22:17:59
Autor: zapinio
Szpaki
Obawiam sie , że w ogólnym rachunku pasożytem jest zupełnie kto inny.
Radzę polubić te miłe i pożyteczne ptaki.
To taki następny etap dorastania jest...

Data: 2010-10-04 09:34:41
Autor: ja
Szpaki
Jasiu ,
Grupa pl.rec.militaria
i za dobra wiatrowka popytaj
Latamy w tym tygodniu ?

M.Z

Data: 2010-10-04 13:44:12
Autor: witiWYTNIJTO
Szpaki
Grupa pl.rec.militaria
i za dobra wiatrowka popytaj

Z tą wiatrówką to ostrożnie.Mój kolega strzelał do szpaków(bo mu czereśnie wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 pln.

pzdr

Witi --

Data: 2010-10-04 13:58:40
Autor: malgosia
Szpaki
wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 pln.

a jaka gzywana za strzelanie do sąsiada?

jk

Data: 2010-10-04 20:03:08
Autor: witi
Szpaki
> wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 > pln.

a jaka gzywana za strzelanie do sąsiada?

Takiego jak ty to 2000pln nagrody + dodatek "szkodliwy"

Data: 2010-10-04 20:08:27
Autor: malgosia
Szpaki
Takiego jak ty to 2000pln nagrody + dodatek "szkodliwy"

zkond ta agresja? kolega z 36 półkiu?

jk

Szpaki