Szpaki

Data: 2010-10-03 22:17:59
Autor: zapinio
Szpaki
Obawiam sie , że w ogólnym rachunku pasożytem jest zupełnie kto inny.
Radzę polubić te miłe i pożyteczne ptaki.
To taki następny etap dorastania jest...

Data: 2010-10-04 09:34:41
Autor: ja
Szpaki
Jasiu ,
Grupa pl.rec.militaria
i za dobra wiatrowka popytaj
Latamy w tym tygodniu ?

M.Z

Data: 2010-10-04 13:44:12
Autor: witiWYTNIJTO
Szpaki
Grupa pl.rec.militaria
i za dobra wiatrowka popytaj

Z tą wiatrówką to ostrożnie.Mój kolega strzelał do szpaków(bo mu czereśnie wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 pln.

pzdr

Witi --

Data: 2010-10-04 13:58:40
Autor: malgosia
Szpaki
wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 pln.

a jaka gzywana za strzelanie do sąsiada?

jk

Data: 2010-10-04 20:03:08
Autor: witi
Szpaki
> wyżerały) i "życzliwy" sąsiad go podpierd...Sprawa karna i grzywna 2000 > pln.

a jaka gzywana za strzelanie do sąsiada?

Takiego jak ty to 2000pln nagrody + dodatek "szkodliwy"

Data: 2010-10-04 20:08:27
Autor: malgosia
Szpaki
Takiego jak ty to 2000pln nagrody + dodatek "szkodliwy"

zkond ta agresja? kolega z 36 półkiu?

jk

Szpaki