Szpece....

Data: 2011-02-13 12:38:17
Autor: Endriu
Szpece....
Grupowi "szpece od latania", mam do was pytanie.
Dlaczego żaden z was nie wstawił tutaj jeszcze wykresu  MAK-owskiego w którym to sugeruje się jakoby czarne skrzynki przestały NAGLE pracować na około 900 metrów przed lotniskiem (po zderzeniu z brzozą) ?.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/295fab106f9160df.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 12:42:40
Autor: Endriu
Szpece....
[...]

....i dlaczego żaden ze wspomnianych "szpeców od latania " nie protestuje nad faktem, że ruscy w raporcie MAK nie przedstawili CAŁEJ ścieżeki wg barowysokościomierza a tylko jej wycinek ?.

Katastrofa a psychologia wyparcia
http://rexturbo.salon24.pl/277881,katastrofa-a-psychologia-wyparcia

"[...] W Raporcie str. 157, ruskie pokazali kawałek ścieżki wg Baro-Wysokościomierza pracującego w systemie TAWS. Skoro maja ten kawałek, to można być pewnym, że mają więcej danych z BW. Jednak nie publikują ich, bo nawet z tego kawałka widać, że zaprzeczyli by swojej oszukańczej tezie o nurkowaniu samolotu na zabicie. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 12:16:11
Autor:
Szpece....
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
faktem, że ruscy w raporcie MAK nie przedstawili CAŁEJ ścieżeki wg barowysokościomierza a tylko jej wycinek ?.

Żałosny cieciu...

Na str 70 raportu (wersja angielska) rys. 25 widać, że wszystkie dane skończyły się jednocześnie.
Pressure altitude także.

Data: 2011-02-13 13:53:15
Autor: Endriu
Szpece....
Żałosny cieciu...
Na str 70 raportu (wersja angielska) rys. 25 widać, że wszystkie
dane skończyły się jednocześnie.
Pressure altitude także.

Jeszcze tylko powiedz cymbale jaki rodzaj informacji można uzyskać wykresów 24 i 25...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d44cddfe446831de.html

....że samolot do końca leciał na 188 metrach.... ?.

http://rexturbo.salon24.pl/277881,katastrofa-a-psychologia-wyparcia

"[...] Największym oszustwem w pokazywaniu ścieżki, jest eksponowanie tej wg RW oraz tej niebieskiej, - przeliczonej z wysokości QNE. Żadna z nich nie pokazuje prawdziwej trajektorii względem poziomu pasa, a tylko taka jest istotna w badaniach i przedstawieniu prawdy. W ogóle, pokazywanie trajektorii przeliczonej z QNE (niebieska) w sytuacji, kiedy w jej oryginalnej (załóżmy) linii - są to niedokładne "schody", to zakrawa na absurd albo na propagandową dezinformację.
Dla wyjaśnienia, - niebieskie schody wysokości QNE (Rap. ang. str. 69) są efektem nisko bitowego kodowania sygnału Baro-Wysokościomierza
nastawionego na QNE. Kodowanie nie musi być dokładne, bo nastawy QNE służą tylko i wyłącznie do wzajemnej separacji samolotów znajdujących się w tej samej przestrzeni powietrznej, a nie do sterowania operacją lądowania, ale ruskie wykorzystują to do zaciemniania obrazu przebiegu katastrofy. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 14:12:16
Autor: Endriu
Szpece....
Jeszcze tylko powiedz cymbale jaki rodzaj informacji można uzyskać wykresów 24 i 25...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d44cddfe446831de.html

...że samolot do końca leciał na 188 metrach.... ?.

Opdowiesz mi kurwa "szpecu", gdzie znajdę najistotniejsze dane dające odpowiedzi na kluczowe pytania odnośnie katastrofy, czyli ZAPIS Z BAROWYSKOŚCIOMIERZA OD 2-GIEGO KILOMETRA, DO UPADKU TUTKI NA ZIEMIĘ ?:

Data: 2011-02-13 15:52:50
Autor: --=JJay=--
Szpece....
W dniu 13/02/2011 14:12, Endriu pisze:
Opdowiesz mi kurwa "szpecu", gdzie znajd� najistotniejsze dane daj�ce
odpowiedzi na kluczowe pytania odno�nie katastrofy, czyli ZAPIS Z
BAROWYSKO�CIOMIERZA OD 2-GIEGO KILOMETRA, DO UPADKU TUTKI NA ZIEMI� ?:

Zadzwoń pod numer (022)739-14-00 tam uzyskasz odpowiedzi na wszystkie męczące Cie pytania. A przy okazji, jeśli masz opłacone ubezpieczenie w ZUS masz spore szanse na darmowe zakwaterowanie w bardzo ładnie położonym miejscu ;)

--
-- =JJay=--
Nie dyskutuj z debilem bo najpierw ściągnie cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

Data: 2011-02-15 08:28:14
Autor: Endriu
Szpece....
Zadzwoń pod numer (022)739-14-00 tam uzyskasz odpowiedzi na wszystkie męczące Cie pytania.

Po jakiego grzyba się odzywasz jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-15 11:21:58
Autor: --=JJay=--
Szpece....
W dniu 15/02/2011 08:28, Endriu pisze:
Zadzwoďż˝ pod numer (022)739-14-00 tam uzyskasz odpowiedzi na wszystkie
m�cz�ce Cie pytania.

Po jakiego grzyba siďż˝ odzywasz jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia ?.

A czy według Ciebie to co wypisujesz jest ciekawe?

Data: 2011-02-13 19:07:28
Autor: stabillo
Szpece....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij8lb8$s7q$1usenet.news.interia.pl...

Opdowiesz mi kurwa "szpecu", gdzie znajdę najistotniejsze dane dające odpowiedzi na kluczowe pytania odnośnie katastrofy, czyli ZAPIS Z BAROWYSKOŚCIOMIERZA OD 2-GIEGO KILOMETRA, DO UPADKU TUTKI NA ZIEMIĘ ?:

skoro wszyscys sa "szpecami" to w takim razie po co tu piszesz?

Data: 2011-02-14 10:09:02
Autor: lady mutant
Szpece....
stabillo pisze:

skoro wszyscys sa "szpecami" to w takim razie po co tu piszesz?
tzw. ironia [trudne słowo],

kolega nie słyszał o czymś takim
i [przykładowo] opowieści z tego właśnie forum
o brzozach sadzonych przez Tuska traktuje poważnie... ?

hmm...

-- lm

Data: 2011-02-14 15:12:41
Autor: Krzysztof Chajęcki
Szpece....
Dnia Mon, 14 Feb 2011 10:09:02 +0100, lady mutant napisał(a):

kolega nie słyszał o czymś takim
i [przykładowo] opowieści z tego właśnie forum o brzozach sadzonych
przez Tuska traktuje poważnie... ?

no przecież już ponad pół roku temu ustaliliśmy, że zrobili to Beria ze Stalinem i nawet są w IPN zdjęcia z tej operacji... :-P

--
pzdr
meping

Data: 2011-02-14 19:57:15
Autor: stabillo
Szpece....

Użytkownik "lady mutant" <lady.mutant@mutants.org> napisał w wiadomości news:ijarfc$47a$1news.task.gda.pl...
tzw. ironia [trudne słowo],

dla mnie dosc proste

kolega nie słyszał o czymś takim
i [przykładowo] opowieści z tego właśnie forum
o brzozach sadzonych przez Tuska traktuje poważnie... ?

ale pan endriu pisze raczej powaznie on nie ironizuje, dla mnie ironia to ludzie ktorzy mowia ze boli ich w krzyzu przechodzac krakowskim przedmiesciem, albo jaroslaw kaczynski piszacy do kubicy list i konacy go slowami , "sciskam dlon" :)

Data: 2011-02-14 20:33:24
Autor: jazdzig
Szpece....
Endriu wrote:

Opdowiesz mi kurwa "

Zamkniesz wreszcie ryja chamie jeden?

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2011-02-14 20:39:08
Autor: Endriu
Szpece....
Zamkniesz wreszcie ryja chamie jeden?

Dobrze więc, może jak zmnienie "tonację" to  ktoś odpowie....

Opdowiesz mi KURCZĘ "szpecu", gdzie znajdę najistotniejsze dane dające
odpowiedzi na kluczowe pytania odnośnie katastrofy, czyli ZAPIS Z
BAROWYSKOŚCIOMIERZA OD 2-GIEGO KILOMETRA, DO UPADKU TUTKI NA ZIEMIĘ ?:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/295fab106f9160df.html

P.S. Pardon, za przekleństwa .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 10:53:31
Autor: Roman
Szpece....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij8k7j$qdt$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Powyższy wykres 24 jest wybranym fragmentem zapisu MSRP ( lub dublera) który odpowiada prawdziwemu stanowi lotu
Należy tylko rozszerzyć czas, by dokładniej zanalizować parametry. Dla pewności trzeba porównać
posiadane dane z tymi przysłanymi Polsce w kilka dni po katastrofie. Jeżeli zapisy są identyczne to cała teoria
spiskowa odpada.
Początek i koniec pracy rejestratora związany jest, (jak dobrze pamiętam a minęło lat kilka) z położeniem przedniego podwozia
i walnięcie czymś w przednie kółko. Mogło to być odczytane jako lądowanie smolotu.
Rosjanie przysyłając nam czytnik ATM (którego ponoć nie mogą odczytywać - mieli takie w Aeroflocie) wykazali się otwartością swoich
poczynań, bo w pierwszym tygodniu, nikt nie byłby w stanie podmienić pamięć, na zaplanowaną teorie spiskową, tak
jak chcą tego fachowcy pokroju endriu.
Pozdrawiam
Roman

Data: 2011-02-14 20:42:47
Autor: Endriu
Szpece....
na zaplanowaną teorie spiskową, tak
jak chcą tego fachowcy pokroju endriu.

A odpowiesz mi Romanie, dlaczego Polacy lub Ruscy po niemal roku od katastrofy nie obublikowali jeszcze trajektori według Baro ?. Dlaczego jest tak że bloggerzy musza się domyślać czegoś co powinno być DAWNO opublikowane ?.

Co to KURCZĘ za jakaś cholerna tajemnica ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 20:43:54
Autor: Endriu
Szpece....
Co to KURCZĘ za jakaś cholerna tajemnica ?.

Co to KURCZĘ za DZIWACZNA tajemnica  - pardon .

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 20:46:25
Autor: Endriu
Szpece....
Początek i koniec pracy rejestratora związany jest, (jak dobrze pamiętam a minęło lat kilka) z położeniem przedniego podwozia
i walnięcie czymś w przednie kółko. Mogło to być odczytane jako lądowanie smolotu.

Czekaj ...czekaj .... sugerujesz że rejstratory przstały zapisywać bo COŚ WALNĘŁO W PRZEZDNIE KÓŁKO ?. Dobrze to zrozumiałem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 20:17:37
Autor: Endriu
Szpece....
Na str 70 raportu (wersja angielska) rys. 25 widać, że wszystkie
dane skończyły się jednocześnie.
Pressure altitude także.

Moze ktoś w ogóle powiedzieć co to jest to wspomniane "Pressure altitude" rejestrowane o ...... 8:45 ?.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d5152a2dd27d9620.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 22:10:01
Autor: Delfino Delphis
Szpece....
Endriu wrote:

Moze ktoś w ogóle powiedzieć co to jest to wspomniane "Pressure altitude"
rejestrowane o ...... 8:45 ?.

Jak sama nazwa wskazuje to wysokość ciśnieniowa. Pytanie a jakim ciśnieniu?

Data: 2011-02-14 22:51:12
Autor: Endriu
Szpece....
Jak sama nazwa wskazuje to wysokość ciśnieniowa. Pytanie a jakim ciśnieniu?

Pytam o ten parametr w nawiązaniu do (jakże hamskiego zresztą) posta kolegi anonima:

"[...]
Żałosny cieciu...

Na str 70 raportu (wersja angielska) rys. 25 widać, że wszystkie
dane skończyły się jednocześnie.
Pressure altitude także.
[...]"

Parametr ów wydaje się nie miec nic wspłnego z wysokością (baryczną czy też radio) samolotu prezydenckiego, gdyż o 8:45 bo przecież  już było 5 min po katastrofie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 23:11:31
Autor: arbuz
Szpece....
On 14/02/2011 22:51, Endriu wrote:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d5152a2dd27d9620.html

.. gdyż o 8:45 bo przecież  już było 5 min po
katastrofie....

Rany koguta! Przeciez tam jak byk stoi *6 Kwietnia*. Czy ty w ogole czytasz to co zamieszczasz?

Data: 2011-02-15 07:50:02
Autor: Endriu
Szpece....
Rany koguta! Przeciez tam jak byk stoi *6 Kwietnia*. Czy ty w ogole czytasz to co zamieszczasz?

Nie zauwazylem. Dzieki za spostrzezenie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-15 08:50:40
Autor: Marcin N
Szpece....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijd7ml$7q9$1@usenet.news.interia.pl...
Rany koguta! Przeciez tam jak byk stoi *6 Kwietnia*. Czy ty w ogole czytasz to co zamieszczasz?

Nie zauwazylem. Dzieki za spostrzezenie.

Zapomniałeś dodać "kurwa szpecu".

Data: 2011-02-13 13:06:06
Autor: qqqqwwwWYTNIJTO
Szpece....
> [...]

"[...] W Raporcie str. 157, ruskie pokazali kawałek ścieżki wg Baro-Wysokościomierza pracującego w systemie TAWS. Skoro maja ten kawałek, to można być pewnym, że mają więcej danych z BW. Jednak nie publikują ich, bo nawet z tego kawałka widać, że zaprzeczyli by swojej oszukańczej tezie o nurkowaniu samolotu na zabicie. [...]".

"(...) Jak zwykle celowo pokazują to na zagęszczonej skali odległości, ale nawet tam widać, jak równomierne było zniżanie i że lecieli wg Baro-
Wysokościomierza."

Kwestia interpretacji. Czy to oni lecieli wg baro-wysokościomierza czy to wskazania baro-wysokościomierza podążały za zmianami ich wysokości.
qw

Data: 2011-02-13 12:54:27
Autor: stabillo
Szpece....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij8fr1$jdk$1usenet.news.interia.pl...
Grupowi "szpece od latania", mam do was pytanie.
Dlaczego żaden z was nie wstawił tutaj jeszcze wykresu  MAK-owskiego w którym to sugeruje się jakoby czarne skrzynki przestały NAGLE pracować na

"zawsze endriu rano wstaje i jarkowi dupy daje
ssie mu palke, wali gruche  bo pisowskim jest on druchem"

moze odpowiadajmy koledze wierszem, bo proza faktu jakos do niego nie przemawia :)

Data: 2011-02-13 12:56:57
Autor: Endriu
Szpece....
moze odpowiadajmy koledze wierszem, bo proza faktu jakos do niego nie przemawia :)

Odpowiedź godna nieuprzedzonego względem Macierewicza "szpeca".
Bravo kolego Stabilo - popisałes się - tak trzymaj.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Szpece....