"Szpieg z Krainy Deszczowców" u wróżki.

Data: 2011-11-28 15:00:33
Autor: stevep
"Szpieg z Krainy Deszczowców" u wróżki.
# Co agent Centralnego Biura Antykorupcyjnego może robić w gabinecie  wróżki? I to służbowo? Okazuje się, że nawet takie metody nie są obce  służbie, którą kiedyś kierował Mariusz Kamiński. W rozmowie z Radiem ZET  nowy wiceszef PiS ujawnia, o jaką sprawę chodziło.
"Wiem, że to brzmi absurdalnie i żartobliwie, natomiast my byliśmy  poważnie zaniepokojeni, że jeden z ważnych ministrów w rządzie Jarosława  Kaczyńskiego jest zwolennikiem numerologii" - mówił Kamiński w Radiu ZET.  Dodał zaraz, że teza ta została wykluczona, choć wszystko było bardzo  tajemnicze.
Jak służba doszła do wniosku, że nie chodzi o numerologię? Agenci zostali  wysłani do wróżki. "Przedstawiali ciągi cyfr, które powtarzały się w  rozmowach telefonicznych tego ministra, bardzo tajemniczych rozmowach" -  wyjaśniał Kamiński. Dodał, że jako wytłumaczenie użycia tych cyfr  przyjmowano różne warianty - od opcji, że są to numery kont, po grę na  giełdzie, po numerologię właśnie. "Wiemy już, o co chodziło, ale to są  szczegóły. Wróżka wykluczyła, że chodziło o numerologię, co byłoby trochę  niebezpieczne z punktu widzenia funkcjonowania polskiego państwa" -  stwierdził Kamiński. I dodał tajemniczo, że "chodziło o dużo poważniejsze  sprawy i przedziwne kontakty tego ministra".

Potem przyznał, że cała sprawa dotyczyła byłego ministra spraw  wewnętrznych i administracji Janusza Kaczmarka. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1b5l

--
stevep

Data: 2011-11-28 06:28:21
Autor: jrr
On 28 Lis, 15:00, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

A komentarz?
Gdzie Twój błyskotliwy komentarz Narcyzie?
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-28 18:51:29
Autor: the_foe
W dniu 2011-11-28 15:28, jrr pisze:
A komentarz?
Gdzie Twój błyskotliwy komentarz Narcyzie?

komentarz zbedny. Kaminski sam sie osmieszyl, nie trzeba tego dodatkowo wyluskiwac....

--
the_foe

Data: 2011-11-28 18:12:11
Autor: Obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-11-28 15:28, jrr pisze:
> A komentarz?
> Gdzie Twój błyskotliwy komentarz Narcyzie?

komentarz zbedny. Kaminski sam sie osmieszyl, nie trzeba tego dodatkowo wyluskiwac....

osmieszyles sie chyba ty, bo tym krotkim komentarzem pokazales, ze nie
potrafisz ze zrozumieniem czytac tekstow. Kieruja toba uprzedzenia, a nie
umiejetnosc logicznego rozumowania.

Gdzie mieli ich agenci CBA, aby dowiedziec sie czy czlowiek ktory korzysta z
uslug wrozki, nie posluguje sie numerologia?

Poszli do specjalistki od numerologii, do ktorej chodzil czlowiek bedacy ich
obiektem zainteresowania:))

Data: 2011-11-29 16:12:34
Autor: stevep
Dnia 28-11-2011 o 15:28:21 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-11-28 17:00:05
Autor:
"Szpieg z Krainy Deszczowców" u wróżki.
On Mon, 28 Nov 2011 15:00:33 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

[...]

 wychodzi na to, ze wrozka potrafi wyciagac wnioski, agenci - nie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 11:36:14
Autor: jrr
On 28 Lis, 17:00, "<HeÂŽSk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]

> nowy wiceszef PiS ujawnia, o jaką sprawę chodziło.

 wychodzi na to, ze wrozka potrafi wyciagac wnioski, agenci - nie.

A pewnie.
Gdybyś ty był agentem, znałbyś się na numerologii, prawda?
jb

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

"Szpieg z Krainy Deszczowców" u wróżki.