Szpieg z PRL naprawiał stosunki z Rosją

Data: 2010-12-18 15:05:51
Autor: u2
Szpieg z PRL naprawiał stosunki z Rosją
... tak skutecznie, że dokonano zamach na Papieża, a Lech Kaczyński
zginął w zamachu w Smoleńsku :

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/314120,szpieg-z-prl-naprawial-stosunki-z-rosja-ipn-chce-go-dopasc.html

"Na rozkaz wywiadu PRL szpiegował jezuitów w Watykanie. Czekał na Lecha
Kaczyńskiego w Smoleńsku, później naprawiał stosunki z Rosją. Jednak IPN
zarzuca polskiemu ambasadorowi w Rosji kłamstwo lustracyjne."

Data: 2010-12-18 06:20:00
Autor: brat_olin
Szpieg z PRL naprawiał stosunki z Rosją
u2 <u...@o2.pl> wrote:

.. tak skutecznie, e dokonano zamach na Papie a, a Lech Kaczy ski
zgin w zamachu w Smole sku :
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/314120,szpieg-z-prl...
"Na rozkaz wywiadu PRL szpiegowa jezuit w w Watykanie. Czeka na Lecha
Kaczy skiego w Smole sku, p niej naprawia stosunki z Rosj . Jednak IPN
zarzuca polskiemu ambasadorowi w Rosji k amstwo lustracyjne."

Typowe dla PO.  Esbek, ale zasluzony - i zaryzykuje teze, ze
antykaczysta.
Ciekawe, czy go wywala?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-18 15:22:01
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 15:20, brat_olin pisze:
Typowe dla PO.  Esbek, ale zasluzony - i zaryzykuje teze, ze
antykaczysta.
Ciekawe, czy go wywala?

No co ty. Wyrzucą swego ? :)

Data: 2010-12-18 15:38:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Szpieg z PRL naprawial stosunki z Rosja

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:819d1a79-79b6-486f-92e8-0cdf4a3a890br29g2000yqj.googlegroups.com...
u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Przypomne - sedzia Kryze - komuch ale zasluzony - typowe dla PiS.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-12-18 15:53:42
Autor: pluton
Szpieg z PRL naprawial stosunki z Rosja

Przypomne - sedzia Kryze - komuch ale zasluzony - typowe dla PiS.

Albo Gierek: komuch, ale patriota. W nastepnym rzadzie pisu pewnie
by zostal wicepremierem.

Nullification

Data: 2010-12-18 15:55:12
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 15:53, pluton pisze:

Przypomne - sedzia Kryze - komuch ale zasluzony - typowe dla PiS.

Albo Gierek: komuch, ale patriota. W nastepnym rzadzie pisu pewnie
by zostal wicepremierem.

Ty wolisz zdrajców.

A ja wolę Gierka od Jeruzela.

Data: 2010-12-18 16:13:41
Autor: pluton
Szpieg z PRL naprawial stosunki z Rosja

> Albo Gierek: komuch, ale patriota. W nastepnym rzadzie pisu pewnie
> by zostal wicepremierem.

Ty wolisz zdrajców.

A ja wolę Gierka od Jeruzela.

Ja wole obu - jak siedza w wiezieniu.
A ich sympatycy - w zakladach zamknietych.

Nullification

Data: 2010-12-18 16:29:00
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 16:13, pluton pisze:
Ja wole obu - jak siedza w wiezieniu.
A ich sympatycy - w zakladach zamknietych.

Czyli ty kagiebista, oni również umieszczają swoich przeciwników w
psychuszkach.

Data: 2010-12-18 16:53:15
Autor: pluton
> [...]
> A ich sympatycy - w zakladach zamknietych.

Czyli ty kagiebista, oni również umieszczają swoich przeciwników w

Wszystko ci sie popierdolilo, jak to u pisdzieli.

1) ani jaruzel ani gierek nie sa dla mnie zadnymi przeciwnikami,
co najwyzej gnojami, obecnie zalosnymi , podobnie jak ich sympatycy
2) obaj to przestepcy, wiec ich miejsce jest w wiezieniu
3) miejsce wariatow jest w psychuszkach, nie dlatego, ze sa oni czyimis
przeciwnikami, tylko dlatego, ze sa wariatami.

Nullification

Data: 2010-12-18 17:01:10
Autor: u2
Szpieg z PRL naprawial stosunki z Rosja
W dniu 2010-12-18 16:53, pluton pisze:
Czyli ty kagiebista, oni rĂłwnieÂż umieszczajÂą swoich przeciwnikĂłw w
> psychuszkach.

Wszystko ci sie popierdolilo, jak to u pisdzieli.

1) ani jaruzel ani gierek nie sa dla mnie zadnymi przeciwnikami,

Typowe dla kagiebisty, stek inwektyw, po rusku t.zw. mat` czyli job
twoju mat`. A w sumie to tylko tutaj plujesz, bo nosisz sztuczną szczękę :)

Data: 2010-12-18 15:19:24
Autor: pluton
[...]

Aaa, to on włączył ten magnes, który ściągnął samolot wprost na brzoze ?

pozdrawiam
pluton

Szpieg z PRL naprawiał stosunki z Rosją